Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>K=гуманістичний підхід<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Безена, І. М.
(Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
Перспективи трансформації змісту освіти як засобу самореалізації особистості школяра в умовах становлення нової філософсько-осівітньої парадигми / І. М. Безена> // Грані : наук.-теорет. і гром.-політ. альм. - 2015. -
№ 2
. - С. 31-36. - Бібліографія : С.35-36 : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
гуманистический подход
--
гуманістичний
підхід
--
зміст освіти
--
компетентність
--
компетентность
--
компоненти змісту освіти
--
компоненты содержания образования
--
личностный потенциал
--
личность школьника
--
мониторинг качества образования
--
моніторинг якості освіти
--
навчальний колектив
--
образовательная парадигма
--
освітня парадигма
--
особистісний потенціал
--
особистість школяра
--
парадигма образования
--
парадигма освіти
--
процес індивідуалізації
--
процесс индивидуализации
--
психологизация учебно-воспитательного процесса
--
психологізація навчально-виховного процесу
--
самореализация личности
--
самореалізація особистості
--
содержание образования
--
социокультурная среда
--
соціокультурне середовище
--
сталий розвиток
--
трансформация образования
--
трансформація змісту освіти
--
трансформація освіти
--
трансформація содержания образования
--
устойчивое развитие
--
учебный коллектив
--
философия образования
--
философско-образовательная парадигма
--
філософія освіти
--
філософсько-освітня парадигма
--
шкільна освіта
--
школьное образование
Анотація:
Розглядається філософсько-освітня парадигма пошуку нових підходів у процесі самореалізації особистості в шкільний період, перспективи трансформації змісту освіти як засобу самореалізації особистості школяра. Дається характеристика компонентів змісту шкільної освіти. Зміни парадигмальних засад шкільної освіти проходять у контексті концепту розвитку змісту та якості освіти, їх удосконалення. Концептуальним центром шкільної освіти є людина. Засоби реалізації особистісного потенціалу школяра визначають у перспективі сталий розвиток людства у ХХІ столітті.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Богосвятська, А. І.
(кандидат філологічних наук, член-кореспондент НАНО; Львів).
Гуманно-особистісна технологія Ш.О. Амонашвілі у практиці вчителя літератури / А. І. Богосвятська> // Зарубіжна література в школах України. - 2015. -
№ 9
. - С. 13-18. - Література : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821(4)09
ББК
83.3(4)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
гуманистическая педагогика
--
гуманістична педагогіка
--
гуманістичний
підхід
--
принципы гуманной педагогики
--
принципи гуманної педагогіки
--
личностно ориентированнный подход
--
личностно ориентированное образование
--
личностно ориентированные педагогические технологии
--
методика викладання зарубіжної літератури
--
методика преподавания зарубежной литературы
--
особистісно орієнтоване навчання
--
педагогические технологии
--
педагогічні технології
--
персоналии педагогов
--
персоналії педагогів
--
учитель литературы
--
учитель літератури
--
педагоги-новатори
Анотація:
Досліджується практика використання принципів гуманної педагогіки грузинського педагога-новатора Шалви Олександровича Амонашвілі у практиці вчителя літератури.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\\Зар_літ_в_шк_Укр_2015_9\3.pdf
Дод.точки доступу:
Амонашвили, Шалва Александрович (доктор психологических наук; действительный член РАО) \о нем\
Знайти схожі
>
3.
Шиндаулова, Р. Б.
Ноогуманистическое мировоззрение как проблема современной философии образования [Текст] / Р. Б. Шиндаулова> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2016. -
№ 8
. - С. 40-44. - Литература : 20 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
гуманистический подход
--
гуманистический потенциал образования
--
гуманістичний
потенціал освіти
--
гуманистический принцип образования
--
гуманістичний
підхід
--
гуманістичний
принцип освіти
--
ноогуманизм
--
ноогуманистическое мировоззрение
--
ноо
гуманістичний
світогляд
--
ноогуманізм
--
философия образования
--
філософія освіти
Анотація:
Автор изучает проблему формирования ноогуманистического мировоззрения, исследует педагогический потенциал ноогуманизма.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)