Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=вільне самовиявлення<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Січкар, Алла
(кандидат педагогічних наук; старший викладач кафедри педагогіки та психології).
Діяльнісний підхід до навчання і виховання дітей дошкільного віку в теоретико-практичній спадщині Софії Русової / А. Січкар> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. -
№ 5/6
. - С. 56-60. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Історія освіти
Образование. Педагогика
История образования
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
національне виховання
--
национальное воспитание
--
діяльнісний підхід
--
деятельностный подход
--
принципи самодіяльності
--
принципы самодеятельности
--
розвивальне середовище
--
развивающая среда
--
пошукова діяльність
--
поисковая деятельность
--
саморозвиток
--
саморазвитие
--
вільне
самовиявлення
--
свободное самоизъявление
--
метод центральної ідеї
--
метод центральной идеи
--
теоретико-практична спадщина
--
теоретико-практическое наследие
--
дошкільне виховання
--
дошкольное воспитание
--
українська педагогічна думка
--
украинская педагогическая мысль
--
діти дошкільного віку
--
дети дошкольного возраста
Анотація:
Вичвітлено творчий доробок С. Русової з проблеми організації навчання і виховання дітей дошкільного віку, що розглядалася педагогом з урахуванням ідеї діяльності особистості як чинника її розвитку та саморозвитку в контексті педагогічних положень вільного виховання, індивідуалізації, наближення дітей до витоків культури свого народу. Обгрунтовано, що С. Русова обстоювала свої погляди на основі ідей діяльнісного підходу філософів, педагогів, психологів європейської, американської та вітчизняної системи освіти. Виокремлено та розкрито продуктивні ідеї діяльнісного підходу з метою їх адаптації в сучасний освітній простір, а саме: природна потреба дитини в діяльності та пізнанні, залучення дитини до пізнавальної активності, самостійна свідома "переробка" дитиною знань.
Дод.точки доступу:
Русова, Софія (громадський діяч; літературознавець; етнограф; засновник жіночого руху в Україні ; 1856-1940) \о ней\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)