Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=вплив реклами<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Ткаченко, Егор (магистр наук по маркетингу бізнес-школи; менеджер маркетинговой аналитике).
    Оценка эффективности маркетинговой деятельности: современные подходы и методы / Е. Ткаченко // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 1-2. - С. 48-53 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК У21
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
ефективність маркетингу -- эффективность маркетинга -- маркетинговая деятельность -- маркетингова діяльність -- агрегированный уровень данных -- агрегований рівень даних -- транзакции -- транзакції -- воздействие рекламы -- вплив реклами -- потребители -- споживачі
Анотація: Статья содержит анализ проблемы оценки эффективности маркетинговой деятельности в условиях агрегированного уровня данных - то есть в условиях отсутствия данных про транзакции, а также про факт воздействия рекламы на уровне каждого отдельного потребителя.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Маркет_в Укр_2014_1-2\8.pdf
Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Лилик, Мар’яна.
    Огляд закордонних досліджень впливу зовнішньої реклами на безпеку дорожнього руху [Текст] / Мар’яна Лилик // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 4. - С. 14-23 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- реклама -- методи досліджень -- методы исследований -- вплив реклами -- влияние рекламы -- безпека дорожнього руху -- зовнішня реклама -- безопасность дорожного движения -- внешняя реклама -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід
Анотація: Проаналізовані найвідоміші дослідження впливу зовнішньої реклами на безпеку руху на дорогах.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)