Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=воспитание личности<.>
Загальна кількість знайдених документів : 34
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-34 
1.


    Миколайчук, Ніна (учитель української мови і літератури Острожецького НВК; с. Острожець Рівненської області).
    Особистісно зорієнтоване виховання в системі позакласної роботи з літератури / Ніна Миколайчук // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 6. - С. 59-64. - Бібліографія : С.64 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
виховання особистості -- виховна позакласна робота -- внеклассная работа по литературе -- воспитание личности -- воспитательная внеклассная работа -- гуманизация образования -- гуманізація освіти -- личностно ориентированное обучение -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- національне виховання -- особистісно орієнтоване навчання -- позакласна робота з літератури -- формування національної свідомості
Анотація: Стаття присвячена таким питанням, як становлення особистості, мистецтво слова в літературному житті школи, реалізація ідей В.В. Сухомлинського в позакласній роботі з літератури, шкільна шевченкіана і формування національної свідомості учнів, гуманізац ія навчального процесу тощо.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, В.В. \о нем\

Знайти схожі

2.


    Печерська, Елла (кандидат юридичних наук; приват-професор Південноукраїнського державного педагогічного університету ім. К.Д. Ушинського).
    Національне виховання школярів засобами українського фольклору / Е. Печерська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 1. - С. 23-27. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Теорія і методика виховання
   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
національне виховання -- засоби виховання -- український фольклор -- народна творчість -- українські народні традиції -- художньо-образне мислення -- виховання особистості -- виховання школярів -- анкетування школярів -- принцип спадкоємності -- принцип урахування особливостей кожного класу -- інформативність уроку -- национальное воспитание -- способы воспитания -- украинский фольклор -- народное творчество -- украинские народные традиции -- художественно-образное мышление -- воспитание личности -- воспитание школьников -- анкетирование школьников -- принцип преемственности -- принцип учета особенностей каждого класса -- информативность урока
Анотація: Відродження України неможливе без пробудження національної свідомості українського народу і, насамперед, молоді. Наукові дослідження переконливо доводять, що дитина повинна постійно перебувати під виховним впливом духовної культури свого народу. ІЇ невід'ємним елементом є народне мистецтво, в якому розкриваються одвічні витоки духовного життя народу, його морально-етичні цінності, художні смаки та ідеали. Мета дослідження-розкриття сутності національного виховання, виявлення педагогічного значення українського фольклору у цьому процесі.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Кундеревич, Олена (кандидат філософських наук; викладач курсу "Етика" спеціалізованої школи № 318 м. Києва).
    Етика і освіта: виховання особистості / О. Кундеревич // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 2/3. - С. 53-55. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Теорія і методика виховання
   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
моральне виховання -- виховання особистості -- людська моральність -- термінологія -- моральное воспитание -- воспитание личности -- человеческая моральность -- терминология -- этика
Анотація: Про процес морального виховання, про проблеми формування особистості.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Павлюк, Тетяна (кандидат мистецтвознавства; доцент; докторант КНУКіМ; викладач хореографії спеціальної школи № 318 м. Києва).
    Ідеоністична, рекреаційно-оздоровча та виховна функції в системі хореографічного мистецтва / Т. Павлюк // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 2/3. - С. 56-57 : фото. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Теорія і методика виховання
   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
хореографічне мистецтво -- виховання особистості -- естетичне виховання -- художні засоби -- танець -- виховна функція танцю -- хореографическое искусство -- воспитание личности -- эстетическое воспитание -- художественные средства
Анотація: Танець дає людині змогу реалізувати себе, дарує їй фізичне здоров'я й духовну рівновагу.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


   
    Всеукраїнський конкурс методичних моделей виховного процесу в освітніх закладах "Виховати особистість" // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 6. - С. 75-76. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Теорія і методика виховання
   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
всеукраїнські конкурси -- виховний процес -- виховання особистості -- моделі виховного процесу -- умови проведення конкурсу -- анкета-презентація учасника конкурсу -- всеукраинские конкурсы -- воспитательный процесс -- воспитание личности -- модели воспитательного процесса -- условия проведения конкурса -- анкета-презентация участника конкурса
Анотація: Умови проведення конкурсу "Виховати особистість".


Дод.точки доступу:
Виховати особистість, всеукраїнський конкурс \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Євтух, М. Б.
    Морфологічний аналіз і синтез структури життєвої компетентності людини / М. Б. Євтух // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 2. - С. 106-115. - Бібліографія : С.114-115 : 15 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання особистості -- воспитание личности -- життєва компетентність -- индивидуализм и коллективизм -- індивідуалізм і колективізм -- компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід -- компетентність -- компетентностное образование -- компетентность -- компетентность жизненная -- личность -- морфологический анализ -- морфологічний аналіз -- особистість -- синтез -- формирование компетентности -- формирование личности -- формування компетентності -- формування особистості
Анотація: Розглянуто, як шляхом морфологічного аналізу і синтезу чинників формально отримана структура життєвої компетентності індивіда. В запропонованій структурі описані та акцентовані передумови і результати життєдіяльності індивіда в різних сферах. Отримана структура відображає важливі закономірності феномену життєвої компетентності, дозволяє збудувати формалізовану процедуру її кількісної оцінки та намітити шляхи її формування. Розглянута ознака "індивідуалізм - колективізм" - одна з найважливіших і зн ачною мірою визначає структуру й зміст життєвої компетентності людини.


Знайти схожі

7.


    Євтух, М. Б.
    Морфологічний аналіз і синтез структури життєвої компетентності людини / М. Б. Євтух // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 3. - С. 51-62. - Бібліографія : С.62 : 13 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.37
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
виховання особистості -- воспитание личности -- жизненная компетентность -- життєва компетентність -- личность -- морфологический анализ и синтез -- морфологічний аналіз і синтез -- особистість -- психология личности -- психологія особистості -- структура компетентности -- структура компетентності -- формирование личности -- формування особистості
Анотація: Розглянуто, як шляхом морфологічного аналізу і синтезу чинників одержано структуру життєвої компетентності індивіда. У запропонованій структурі життєвої компетентності описано й акцентовано передумови й результати життєдіяльності індивіда в різних сфе- рах. Одержана структура відбиває багато важливих закономірностей феномена життєвої компетентності, дає змогу побудувати формалізовану процедуру її кількісної оцінки та визначити методи її формування.


Знайти схожі

8.


    Бех, І. Д.
    Життя особистості як шлях до духовної далини / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 3. - С. 15-32. - Бібліографія : С.32 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання особистості -- воспитание личности -- вчинок -- вчинок-переживання -- гнев -- гнів -- готовність до майбутнього -- готовность к будущему -- групове спілкування -- групповое общение -- духовні цінності -- духовные ценности -- жизненная направленность личности -- жизненные решения -- жизненные ситуации личности -- жизненный путь личности -- життєва спрямованість особистості -- життєвий шлях особистості -- життєві рішення -- життєві ситуації особистості -- моральні цінності -- моральные ценности -- направленность личности -- переживание гнева -- переживання гніву -- поступок -- поступок-переживание -- психологическая нестабильность -- психологічна нестабільність -- философия жизни -- філософія життя -- формирование личности -- формування особистості -- ценности -- ценности личности -- цінності -- цінності особистості -- Я-сам
Анотація: Морально-духовні цінності, тобто цінності, які входять до складу моральної культури людства, в структурі вчинку повинні бути його мотиваційною основою. В зв'язку з цим розглянуто: життя особистості, як систему вчинка, що розвивається; типи життєвої спря- мованості особистості; життя в контексті готовності особистості до майбутнього; різновиди переживань особистості; вплив емоційного фактору на психічне життя особистості; значення для неї відношення значущих інших; морально-ціннісні викривлення в груповому житті; спроможність підростаючої особистості до зміни приватного життя.


Знайти схожі

9.


    Іванко, А. Б.
    Убитий диктатурою партійного авторитаризму / А. Б. Іванко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 1. - С. 17-31. - Бібліографія : С.30-31 : 19 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
авторитаризм -- виховання особистості -- воспитание личности -- гуманистическая педагогика -- гуманістична педагогіка -- жизненный путь ученого -- життєвий шлях науковця -- история педагогики -- история педагогики Украины -- історія педагогіки -- історія педагогіки України -- людиноцентризм -- науковий шлях вченого -- научный путь ученого -- персоналии педагогов -- персоналії педагогів -- человекоцентризм -- шестидесятничество -- шістдесятництво
Анотація: На базі аналізу конкретних фактів життя і науково-педагогічної діяльності В.О.Сухомлинського зроблено висновок, що видатний педагог був яскравим представником шістдесятницького руху. Він пройшов складний шлях від авторитарної до демократичної, ненасил ьницької педагогіки, а тому за суттю своїх поглядів явно "випадав" з тодішньої авторитарної державної системи. Аргументовано розкрита сутність глибоких розбіжностей і , врешті решт, конфлікту педагога-гуманіста з тогочасною владою, яка методично, крок за кроком, за допомогою різноманітних методів (рецензування, відмова друкувати, тиск з боку видавництв, кампанія 1967 р. тощо) нищила його, вкорочувала йому життя.

Перейти к внешнему ресурсу: Убитий диктатурою партійного авторитаризму

Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (педагог ; 1918-1970) \о нем\; Сухомлинский, Василий Александрович (педагог ; 1918-1970) \о нем\

Знайти схожі

10.


    Бех, І. Д.
    Категорії совісті в посткласичному психологічному осмисленні / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 1. - С. 33-42. - Бібліографія : С.42 : 13 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.37
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
виховання особистості -- воспитание личности -- духовне виховання -- духовні цінності -- духовное воспитание -- духовные ценности -- категории психологические -- качества личности -- моральна свідомість -- моральна сфера особистості -- моральне виховання -- моральное воспитание -- моральное сознание -- морально-нравственная сфера личности -- морально-нравственное воспитание -- посткласична психологія -- постклассическая психология -- психология личности -- психологічні категорії -- психологія особистості -- самоповага -- самоуважение -- совесть в психологии -- совість -- целенаправленное воспитание -- ценности личности -- цілеспрямоване виховання -- цінності особистості -- якості особистості
Анотація: На базі теоретичного аналізу виділено дев'ять дефінітивних версій почуття совісті, розкрито їх зміст та сформульовано авторське ставлення до проблеми. Запропоновано наукове поняття совісті як соціокультурного феномену та концептуальний механізм її цілеспрямованого виховання. Запропонований автором механізм виховання совісті дає підстави ствержувати, що, лише виконуючи запобіжну функцію, вона займе автономне місце в системі психологічних категорій без вираженої експансії зі свого боку чи, навпаки, поглинатиметься ними, як це відбувається нині.

Перейти к внешнему ресурсу: Категорії совісті в посткласичному психологічному осмисленні

Знайти схожі

11.


    Бех, І. Д.
    Психологічні механізми сходження особистості до духовних цінностей / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 37-44. - Бібліографія : С.44 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання особистості -- воспитание личности -- духовні цінності -- духовные ценности -- емоційне самопідкріплення -- педагогическая психология -- педагогічна психологія -- психология личности -- психологія особистості -- рефлексивно-довільна спрямованість -- рефлексивно-произвольная направленность -- рефлексия -- рефлексія -- самовиховання -- самовоспитание -- саморазвитие -- саморозвиток -- самосвідомість -- самосознание -- свідомість -- сознание -- формирование личности -- формування особистості -- ценности -- цінності -- эмоциональное самоподкрепление -- Я-духовне -- Я-духовное -- Я-Ти-детермінація -- Я-Ты-детерминация
Анотація: Розкрито сутність психологічних механізмів свідомості та самосвідомості, на основі яких формуються духовні цінності особистості. У цьому зв'язку виділяються типи особистісної рефлексії в контексті їхніх духовно перетворювальних можливостей. Перший тип рефлексії - регулятивна; до другого типу доцільно зарахувати рефлексію визначальну; рефлексія синтезуюча - третій тип; четвертий тип представляє рефлексія створювальна. Оволодівши лише разом з педагогом технологією створення певної духовної цінності, вихованець набув цим самим дійових засобів для духовного самовиховання як відповідного саморозвитку.


Знайти схожі

12.


    Первак, Людмила (учитель-методист).
    Формування особистості в сучасних умовах [Текст] : рецензия / Л.Первак // Дивослово : науково-методичний журнал. - 2011. - № 8. - С. 63-64 . - ISSN 0130-5263
ББК 83.3(4 укр)6
Рубрики: Українська література , 20 ст.
   Украинская литература, 20 в.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
педагогіка -- виховання особистості -- тоталітарні системи -- особистість -- інноваційні методи виховання -- розвивальне навчання -- формування особистості школяра -- аналіз наукових праць -- наукові праці -- педагогічна література -- воспитание личности -- тоталитарные системы -- личность -- инновационные методы воспитания -- развивающее обучение -- формирование личности школьника -- анализ научных работ -- научные работы -- педагогическая литература -- рецензії на книги -- рецензии на книги -- монографії -- монографии
Анотація: Рецензія на монографію Т.Сурової "Формування особистості при вивченні рідної мови".

Утримувачі документа:
ОБМ ім.М.Свєтлова

Дод.точки доступу:
Сурова, Тіна (професор Кам`янець-Подільського національного університету ім.Івана Огієнка) \про неї\; Формування особистості при вивченні рідної мови, монографія \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (14.09.2011р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

13.


    Іванишин, Петро (доктор філологічних наук; професор Дрогобицького державного педагогічного університету ім. Івана Франка).
    Мистецтво розуміння [Текст] / П. Іванишин // Дивослово : науково-методичний журнал. - 2012. - № 1. - С. 24-27
ББК 74.268.3(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української літератури
   Методика преподавания украинской литературы

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
мистецтво -- національне виховання -- патріотичне виховання -- освіта -- викладання літератури -- виховання особистості -- громадянське виховання -- культурний розвиток особистості -- реформування освіти -- реформування літературної освіти -- искусство -- литература -- национальное воспитание -- патриотическое воспитание -- образование -- преподавание литературы -- воспитание личности -- гражданское воспитание -- культурное развитие личности -- реформирование образования -- реформирование литературного образования
Анотація: Відгук на "Концепцію реформування літературної освіти в середній школі (предмет - українська література)" професора Г.Клочека. Схвалюється ідея автора щодо покладення на літературну освіту функцій соціалізації особистості, патріотичного, громадського, культурного виховання дітей.


Дод.точки доступу:
Концепція реформування літературної освіти в середній школі \о ней\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (01.02.2012р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

14.


    Кострюков, С. В. (доцент кафедри цивільного та господарського права Національного гірничого університету; кандидат філософських наук).
    Культура - гарант виховання особистості / С. В. Кострюков // Грані. - 2011. - № 4. - С. 51-54. - Література : С.53-54 : 12 назв
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання особистості -- воспитание личности -- культура и образование -- культура і освіта -- навчання -- обучение -- политическая культура -- політична культура -- социальная ответственность -- соціальна відповідальність
Анотація: Присвячено аналізу виховної функції культури та її впливу на формування особистості.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

15.
   60.55
   Б 90


    Буковинська, М. П. (кандидат економічних наук; професор; НУХТ).
    Формування і розвиток особистості : соціальний аспект / М. П. Буковинська // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2012. - № 7/8. - С. 172-175 : граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 60.55
Рубрики: Социология
   Соціологія

   Социология личности

   Соціологія особистості

Кл.слова (ненормовані):
воспитание личности -- виховання особистості -- моральное усовершенствование -- моральне удосконалення -- развитие личности -- розвиток особистості -- социальная детерминация личности -- соціальна детермінація особистості -- социальная среда -- соціальне середовище -- социальные работники -- соціальні працівники -- формирование личности -- формування особистості
Анотація: Розглянуто вплив соціальних факторів на формування особливості, які являються невід’ємною частиною стратегії розвитку корпорацій і держави в цілому.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

16.


    Крижановська, Ж. М. (завідуюча лабораторією Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Аксіологічні пріоритети виховання особистості у контексті випереджаючої освіти для сталого розвитку / Ж. М. Крижановська // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 9. - С. 56-58. - Література : С. 58 : 10 назв
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
аксиология педагогики -- аксіологія педагогіки -- випереджаюча освіта -- виховання особистості -- воспитание личности -- демократизация общества -- демократизація суспільства -- духовні цінності -- духовные ценности -- загальнолюдські цінності -- моральні цінності -- моральные ценности -- национальные ценности -- національні цінності -- общечеловеческие ценности -- опережающее образование -- сталий розвиток -- устойчивое развитие -- ценностные ориентации -- ценностные ориентации личности -- ціннісні орієнтації
Анотація: Розкрито ціннісні пріоритети і основні особливості виховання сучасної молоді на засадах випереджаючої освіти для сталого розвитку.

Перейти к внешнему ресурсу: 

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

17.


    Богданова, Н. Г. (доцент Української інженерно-педагогічної академії; кандидат філософських наук; м. Слов'янськ Донецької області).
    Проблема формування творчої особистості / Н. Г. Богданова // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2012. - № 3. - С. 7-11. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

   Теорія і методика навчання

Кл.слова (ненормовані):
творча особистість -- розвиток творчої особистості -- формування творчої особистості -- соціальне середовище -- виховання особистості -- самовиховання особистості -- творческая личность -- развитие творческой личности -- формирование творческой личности -- социальная среда -- воспитание личности -- самовоспитание личности
Анотація: Досліджуються основні чинники формування творчої особистості, з'ясовується роль соціального середовища, виховання та самовиховання.


Знайти схожі

18.


    Коцур, Віктор (доктор історичних наук; професор; дійсний член НАПН України; ректор ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди").
    Наукова, освітня, просвітницька місія університету / В. Коцур // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 11. - С. 3-9 : фот. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- ВУЗы -- ВНЗ -- регіональні вищі навчальні заклади -- региональные высшие учебные заведения -- навчальний процес -- учебный процесс -- місія університету -- миссия университета -- підготовка вчителів -- подготовка учителей -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- виховний процес -- воспитательный процесс -- виховання особистості -- воспитание личности -- якість освіти -- качество образования
Анотація: Здійснено грунтовний аналіз навчальної, наукової, виховної діяльності ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди", розглянуто інноваційні технології організації і управління навчально-виховним процесом, забезпечення якості знань студентів, формування творчої, високоморальної особистості громадянина-патріота.


Дод.точки доступу:
Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім. Г. Сковороди \о нем\; Переяслав-Хмельницкий государственный педагогический университет имени Г.Сковороды \о нем\

Знайти схожі

19.


    Роговець, О. В.
    Структура громадянськості молодших школярів / О. В. Роговець // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - К. : АПН України, 2012. - № 4. - С. 53-59. - Література : С.58-59 : 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
виховання особистості -- виховання учнів -- виховання школярів -- воспитание личности -- воспитание учеников -- воспитание школьников -- гражданское воспитание -- гражданственность -- громадянське виховання -- громадянськість -- младшие школьники -- молодші школярі
Анотація: Автор аналізує структуру громадянськості молодших школярів. У процесі дослідження автор доходить висновку, що громадянськість як особистісне утворення має складну структуру, яка містить три складові: когнітивну, емоційно-ціннісну і поведінковую Саме в заємодія цих складових забезпечує сформованість у молодшого школяра високого рівня громадянськості.


Знайти схожі

20.


    Бех, Іван (доктор психологічних наук; дійсний член НАПН України; директор Інституту проблем виховання НАПН України).
    Рефлексивно-експліцитний метод у вихованні особистості / І. Бех // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 12. - С. 3-7 : фот. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
педагогічне тло -- педагогический фон -- рефлексивно-експліцитний метод -- рефлексивно-эксплицитный метод -- методи виховання -- методы воспитания -- виховання особистості -- воспитание личности -- особістісні якості -- личностные качества -- довіра до вихованця -- доверие к воспитаннику -- самоповага -- самоуважение -- індивідуальне життя -- индивидуальная жизнь -- Я-ідеальне -- Я-идеальное -- операційна структура методів виховання -- операционная структура методов воспитания
Анотація: Обгрунтовується розвивальний виховний метод, який апелює до позитивного поведінкового досвіду підростаючої особистості як змістовної основи розгортання рефлексивно-експліцитного процесу породження духовних цінностей. Розкривається операційна структура реалізації запропонованого методу.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Знайти схожі

 1-20    21-34 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)