Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=внутрішні пасажироперевезення<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Вонгліді, Кевін (PhD; директор Дослідницького центру АСЕАН в Таїланді Університету Сіам Сунандха Рагабхат; м.Бангкок; Таїланд).
    Задоволеність клієнтів як чинник впливу на розробку програм лояльності до авіакомпаній [Текст] : (на прикладі внутрішніх рейсів "Тайських авіаліній") / К. Вонгліді // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 1. - С. 105-108. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.37(5ТАЇ)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика транспорта

   Економіка транспорту

   Таиланд
    Таїланд

Кл.слова (ненормовані):
внутренние пассажироперевозки -- внутрішні пасажироперевезення -- воздушный транспорт -- повітряний транспорт -- якість повітряних перевезень -- качество воздушных перевозок -- клиенты -- клієнти -- коммуникационные мотивации -- комунакаційні мотивації -- личные качества предоставителя услуг -- особисті якості надавача послуг -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- организационое программирование -- організаційне програмування -- потребительская лояльность -- споживча лояльність -- програми лояльності авіакомпаній -- программы лояльності авиакомпаний -- потребительская удовлетворённость -- споживча задоволеність -- предоставляемые услуги -- послуги, що надаються -- своевременность услуг -- своєчасність послуг -- качество сервиса -- якість сервісу -- сервисодатели -- сервісонадавачі -- социологические опросы -- соціологічні опитування
Анотація: Досліджено ключові фактори впливу на якість сервісу, для чого були опитані пасажири різноманітних внутрішніх рейсів «Тайських авіаліній». Результати опитування показали, що головною метою перельоту для пасажирів є «задоволення» (розважальна мета, 75,5% всіх респондентів). Всі запропоновані на початку фактори мають свій вшив на сприйняття якості послуги, однак своєчасність надання послуги отримала найвищий бали, друге та третє місця відповідно отримали особисті якості надавача послуги та задоволеність від самої послуги.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Тайские авиалинии, авиакомпания \о ней\

Знайти схожі

2.


    Ягер, Йохан де (доцент кафедри маркетингу, логістики та управління спортивними заходами Технологічного університету у Тованє; ПАР; PhD (управління бізнесом)).
    Предпольотні очікування в авіатранспортній галузі Південної Африки [Текст] : підтверджуючий факторний аналіз / Й. де Ягер, М. Тахір // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 12. - С. 370-377 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.37(6ПАРЇ)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика транспорта

   Економіка транспорту

   Повітряний транспорт

   Южно-Африканская Республика
    Південно-Африканська Республіка

    ЮАР

    ПАР

Кл.слова (ненормовані):
аэропорты -- аеропорти -- воздушный транспорт -- внутренние пассажироперевозки -- внутрішні пасажироперевезення -- дополнительные платные услуги -- додаткові платні послуги -- клиенты -- клієнти -- коммуникационные мотивации -- комунакаційні мотивації -- личные качества -- особисті якості -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- подтверждающий факторный анализ -- підтверджуючий факторний аналіз -- потребительская лояльность -- споживча лояльність -- потребительская удовлетворённость -- споживча задоволеність -- предоставляемые услуги -- послуги, що надаються -- предполетные ожидания -- передпольотні очікування -- своевременность -- своєчасність -- качество сервиса -- якість сервісу -- сервисодатели -- сервісонадавачі -- социологические опросы -- соціологічні опитування
Анотація: Зроблено спробу визначити очікування пасажирів відносно додаткових видів діяльності, що пропонуються аеропортом у контексті послуги з авіаперевезення в цілому. Вибірка дослідження складалась з пасажирів, опитаних у Південній Африці, акцент було зроблено на їх очікуваннях відносно персональних послуг в аеропорту. Для виділення ключових факторів використано первинний (розвідувальний) факторний аналіз. Виділено дві основні групи факторів – додаткові платні послуги, що не мають відношення до самого польоту, а також додаткові послуги самого аеропорту. Ступінь важливості окремих факторів в межах даних двох груп визначено шляхом підтверджуючого факторного аналізу.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Тахір, Мохаммад (Джан ; аспірант Технологічного університету Малайзії; м.Скудай; Джахор-Бару; Малайзія)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)