Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=вміння<.>
Загальна кількість знайдених документів : 97
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-97 
1.


    Мамчур, Лідія (докторант Херсонського державного університету).
    Лінгвістичні основи формування комунікативних умінь текстотворення / Лідія Мамчур // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 2-6. - Бібліографія : С.5-6 : 18 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
ББК 81.0
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
завершеність тексту -- завершенность текста -- зв'язність тексту -- когезия текста -- когезія тексту -- когерентність тексту -- когерентность текста -- коммуникативная компетенция -- коммуникативные умения -- комунікативна компетенція -- комунікативні вміння -- лингвистика текста -- линейность текста -- лінгвістика тексту -- лінейність тексту -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- развитие связной речи -- розвиток зв'язного мовлення -- связность текста -- текст -- текст как коммуникативная единица -- текст як комунікативна одиниця -- текстові категорії -- текстовые категории -- текстообразование -- текстотворення -- формирование знаний и умений -- формування знань і умінь -- цельность текста -- цільність тексту
Анотація: Мета статті - визначити й схарактеризувати основні лінгвістичні положення щодо тексту, які є важливими чинниками формування і розвитку комунікативної компетентності учнів.


Знайти схожі

2.


    Шелехова, Галина (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України).
    Розвиток умінь створювати усні тексти за картиною на уроках читання в 4 класі / Галина Шелехова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 32-35. - Бібліографія : С.35 : 7 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
вивчення другої мови -- изучение второго языка -- коммуникативные навыки -- коммуникативные умения -- коммуникативные упражнения -- комунікативні вміння -- комунікативні навички -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика преподавания украинского языка в школах национальных меньшинств -- мовленнєві вправи -- мовні вправи -- навчання усного мовлення -- навчання читанню -- обучение устной речи -- обучение чтению -- опис картини -- описание картины -- развитие речи -- розвиток мовлення у дітей -- сочинение - описание картины -- твір - опис картини -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- украинский язык в школах с русским языком обучения -- українська мова -- українська мова в школах з російською мовою навчання -- українська мова в школах національних меншин -- упражнения -- урок читання -- урок чтения -- формирование знаний и умений -- формування знань і умінь -- школи національних меншин
Анотація: Розвиток мовленнєвих умінь на уроках читання в процесі вивчення української мови як другої в школах з російською мовою навчання (створення висловлень за картиною в 4 класі).


Знайти схожі

3.


    Яновицька, Наталія (науковий співробітник лабораторії навчання української словесності).
    Типи та види вправ під час вивчення граматичного матеріалу з української мови як другої / Наталія Яновицька // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 29-41. - Бібліографія : С.31 : 9 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
вивчення другої мови -- види вправ -- виды упражнений -- вправи -- граматичні навички -- грамматические навыки -- изучение второго языка -- коммуникативные навыки -- коммуникативные умения -- коммуникативные упражнения -- комунікативні вміння -- комунікативні навички -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика преподавания украинского языка в школах национальных меньшинств -- мовленнєві вправи -- мовні вправи -- навчання граматиці -- обучение грамматике -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- українська мова -- українська мова в школах національних меншин -- упражнения -- формирование знаний и умений -- формування знань і умінь -- школи національних меншин -- національні меншини -- школы национальных меньшинств -- национальные меньшинства
Анотація: Вправи як один з найважливіших засобів формування граматичних навичок у процесі вивчення української мови як другої в школах національних меншин.


Знайти схожі

4.


    Бондаренко, Неллі (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України).
    Засвоєння якостей досконалого мовлення як передумова вдосконалення мовленнєвої культури старшокласників / Неллі Бондаренко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 14-17. - Бібліографія : С.17 : 14 назв. - В библиотеке ДНУ
УДК
ББК 811.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
виразність мовлення -- выразительность речи -- доречність мовлення -- досконале мовлення -- змістовність мовлення -- качества речи -- коммуникативные навыки -- коммуникативные умения -- коммуникативные характеристики правильной речи -- комунікативні вміння -- комунікативні навички -- культура мови -- культура мовлення -- культура речи -- логичность речи -- логічність мовлення -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєва культура -- мовні норми -- правильність мовлення -- правильность речи -- содержательность речи -- точність мовлення -- точность речи -- украинский язык -- українська мова -- уместность речи -- формирование знаний и умений -- формування знань і умінь -- чистота мовлення -- чистота речи -- языковые нормы -- якості мовлення
Анотація: Мета статті - акцентувати увагу словесників на питаннях культури мовлення, з'ясувати ключові поняття цього аспекту навчання мови, охарактеризувати основні якості гарного мовлення, визначити методичні параметри роботи над розвитком відповідних умінь і навичок.


Знайти схожі

5.


    Козир, Маргарита (аспірантка Київського міського педагогічного університету імені Б.Д. Грінченка).
    Системний підхід до вибору методів і прийомів навчання мови у процесі розвитку дискусійних умінь учнів 5-7 класів загальноосвітніх навчальних закладів / Маргарита Козир // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 3. - С. 5-7. - Бібліографія : С.7 : 13 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
дискусионные умения -- дискусійні вміння -- коммуникативные навыки -- коммуникативные умения -- комунікативні вміння -- комунікативні навички -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методы обучения -- приемы обучения -- прийоми навчання -- системний підхід у навчанні -- системный подход в обучении
Анотація: Визначаються лінгводидактичні засади та визначення таких категорій, як системний підхід, методи, прийоми та навички у процесі розвитку дискусійних умінь на уроках української мови.


Знайти схожі

6.


    Рабінович, П. (доктор юридичних наук; професор; член-кореспондент АПрН України; заслужений діяч науки і техніки України (Львівський національний університет імені Івана Франка)).
    Знання практики Європейського Суду з прав людини як передумова ефективного використання механізму їх захисту в Україні / П. Рабінович // Право України : юридичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 42-46. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Право
   Цивільне право

   Право

   Гражданское право

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
захист прав людини -- права людини -- права человека -- адміністративні практики -- юридична освіта -- практика суду -- контроль знань -- практичні вміння -- защита прав человека -- судовий захист -- административные практики -- юридическое образование -- практика суда -- контроль знаний -- практические умения
Анотація: Про практику Європейського суду з прав людини як ефективний механізм в Україні.


Дод.точки доступу:
Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини, Закон України \о произв.\; Європейський суд з прав людини \о нем\; Европейский суд по правам человека \о нем\; Совет Европы \о ней\; Рада Європи \о ней\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2622ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

7.


    Ігнатенко, Емілія (старший викладач КМПУ ім. Б.Д. Грінченка; Київ).
    Підготовка вчителя до формування інтелектуально-творчих умінь - складової текстотворчої діяльності молодшого школяра / Емілія Ігнатенко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 52-54. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
интеллектуально-творческие умения -- інтелектуально-творчі уміння -- коммуникативные умения -- коммуникативные упражнения -- комунікативні вміння -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- младшие школьники -- мовленнєві вправи -- молодші школярі -- підготовка вчителів молодших класів -- подготовка учителей младших классов -- развитие речи -- розвиток мовлення учнів -- учитель младших классов -- учитель украинского языка и литературы -- учитель української мови і літератури -- формирование знаний и умений -- формування знань і умінь
Анотація: Автор статті пропонує методичні рекомендації та вправи на розвиток інтелектуально-творчих комунікативних умінь учнів.


Знайти схожі

8.


    Косянчук, Сергій (науковий співробітник лабораторії навчання української мови Інституту педагогіки АПН України).
    Самооцінка як регуляторна функція у сфері риторичної діяльності / Сергій Косянчук // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 34-39. - Бібліографія посторінкова : 17 назв. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
викладання риторики -- коммуникативные упражнения -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєві вправи -- педагогическая психология -- педагогічна психологія -- преподавание риторики -- психология учебной деятельности -- психологія навчальної діяльності -- регуляция поведения -- регуляція поведінки -- риторическая деятельность -- риторические умения и навыки -- риторична діяльність -- риторичні вміння і навички -- самооценка -- самооцінка -- старшеклассники -- старшокласники
Анотація: Аналізуються дані дослідження, проведеного задля розроблення методики формування риторичних умінь старшокласників з урахуванням психологічних особливостей цієї категорії учнів та їх самооцінки.


Знайти схожі

9.


    Шелехова, Галина (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України).
    Особливості розвитку мовлення старшокласників за новою програмою з української мови (академічний рівень) / Галина Шелехова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 24-27. - Бібліографія : С.27 : 11 назв. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
коммуникативная компетенция -- коммуникативные навыки -- коммуникативные умения -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- комунікативна компетенція -- комунікативні вміння -- комунікативні навички -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєва компетенція -- програми і стандарти з української мови -- программы и стандарты по украинскому языку -- развимтие речи учащихся -- речевая компетенция -- розвиток мовлення учнів -- старшеклассники -- старшокласники
Анотація: Розкриваються особливості розвитку мовлення старшокласників за новою програмою з української мови, а саме розвиток мовленнєвих і комунікативних компетенцій, комунікативних умінь і навичок.


Знайти схожі

10.


    Федорчук, Тетяна (кандидат філологічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України).
    Система вправ як засіб вироблення вмінь старшокласників будувати риторичний текст / Тетяна Федорчук // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 18-23. - Бібліографія : С.23 : 4 назви. - В БИБЛИОТЕКЕ ДНУ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
викладання риторики -- коммуникативные упражнения -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєві вправи -- ораторское выступление -- ораторська промова -- преподавание риторики -- публичное выступление -- публічна промова -- риторические умения и навыки -- риторичні вміння і навички -- старшеклассники -- старшокласники -- стилистические упражнения -- стилістичні вправи
Анотація: Пропонуються завдання формування вмінь і навичок виголошення публічної промови (риторичні вміння та навички).


Знайти схожі

11.


    Хорошковська, Ольга (доктор педагогічних наук; професор; зав. лабораторії навчання української словесності).
    Розвиток умінь спілкуватися українською мовою у процесі вивчення мовного матеріалу (для шкіл з мовами викладання національних меншин) / Ольга Хорошковська // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 5. - С. 29-33. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
коммуникативные умения -- коммуникативные упражнения -- комунікативні вміння -- комунікативно-орієнтовано навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в школах национальных меньшинств -- мовленнєві вправи -- мовленнєві уміння -- мовні вправи -- навчання усного мовлення -- обучение устной речи -- речевые умения -- українська мова в школах національних меншин
Анотація: Автор статті пропонує деякі мовні теми та вправи для розвитку мовлення у процесі навчання української мови учнів шкіл з мовами викладання національних меншин.


Знайти схожі

12.


    Вишник, Олена (аспірант Глухівського державного педагогічного університету ім. О. Довженка).
    Розвиток умінь говоріння учнів 1-2 класів / Олена Вишник // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 5. - С. 17-19. - Бібліографія : С.19 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
коммуникативные умения -- комунікативні вміння -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєві уміння -- навчання говорінню -- навчання усного мовлення -- начальная школа -- обучение говорению -- обучение устной речи -- початкова школа -- речевые умения -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Стаття присвячена розвитку вмінь діалогічного та монологічного мовлення в учнів початкової школи.


Знайти схожі

13.


    Подлевська, Неля (викладач кафедри українсткої філології Хмельницького наіонального університету; м. Хмельницький).
    Формування в школярів культури спілкування по мобільному телефону / Неля Подлевська // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 5. - С. 14-17. - Бібліографія : С.17 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
коммуникативные умения -- комунікативні вміння -- комунікативно-орієнтовано навчання -- культура мовлення -- культура общения -- культура речи -- культура спілкування -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєві уміння -- навчання усного мовлення -- обучение устной речи -- общение по мобильному телефону -- речевые умения -- спілкування по мобільному телефону -- телефонна бесіда -- телефонная беседа -- украинский язык -- українська мова -- усне діалогічне мовлення -- устная диалогическая речь
Анотація: Статтю присвячено одному з видів усного діалогічного мовлення - спілкуванню по мобільному телефону, а також формуванню культури спілкування по телефону у школярів.


Знайти схожі

14.


    Лещенко, Ганна (кандидат педагогічних наук; професор кафедри української мови та методики викладання).
    Компендіум основних методичних понять: стислий виклад засад формування комунікативної україномовної компетенції / Ганна Лещенко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 5. - С. 6-13. - Бібліографія : С.13 : 27 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
коммуникативная компетенция -- коммуникативно-ориентированное обучение -- коммуникативные умения -- комунікативна компетенція -- комунікативні вміння -- комунікативно-орієнтовано навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методические понятия -- методические термины -- методичні поняття -- методичні терміни -- мовленнєві уміння -- речевые умения -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Автор подає стислий виклад сутності основних понять та термінів комунікативно зорієнтованої методики викладання мови - засад формування комунікативної компетенції.


Знайти схожі

15.


    Ковальчук, Наталія (кандидат педагогічних наук; викладач кафедри методики викладання і культури української мови).
    Формування мовленнєво-комунікативних умінь у процесі вивчення пунктуації / Наталія Ковальчук // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 5. - С. 2-6. - Бібліографія : С.6 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
коммуникативные умения -- комунікативні вміння -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєві уміння -- пунктуационные упражнения -- пунктуация -- пунктуаційні вправи -- пунктуація -- речевые умения -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Мета статті полягає у розробці системи пунктуаційних вправ, які сприяють формуванню мовленнєво-комунікативних умінь у процесі вивчення пунктуації української мови.


Знайти схожі

16.


    Федорчук, Тетяна (кандидат філологічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України).
    Організаційні форми, методи і прийоми навчання риторики в старшій школі / Тетяна Федорчук // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 8. - С. 9-16. - Бібліографія : С.16 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
активні методи навчання -- активные методы обучения -- викладання риторики -- групові методи навчання -- групповые методы обучения -- диалогический метод обучения -- діалогічний метод навчання -- игровые методы обучения -- интерактивные методы -- ігрові методи навчання -- інтерактивне навчання -- інтерактивні методи -- методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методы обучения -- мозговой штурм -- мозковий штурм -- преподавание риторики -- приемы обучения -- прийоми навчання -- риторика -- риторические умения и навыки -- риторичні вміння і навички -- старшие классы -- старші класи -- украинский язык -- українська мова -- урок украинского языка -- урок української мови -- форми навчання -- формы обучения
Анотація: Автор статті розглядає такі форми, методи і прийоми навчання риторики, як метод опорних конспектів, діалогічний метод, метод мозкового штурму, ігрові методи, інтерактивні методи, прийоми роботи в групі тощо.


Знайти схожі

17.


    Новосьолова, Валентина (науковий співробітник лабораторії навчання української мови; Інститут педагогіки АПН України).
    Стилістичні можливості морфології на уроках української мови в 11 класі / Валентина Новосьолова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 8. - С. 2-9. - Бібліографія : С.9 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
вивчення стилістики -- изучение стилистики -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- старшие классы -- старші класи -- стилистические приемы -- стилистические средства морфологии -- стилистические умения и навыки -- стилистические функции языковых единиц -- стилістичні вміння і навички -- стилістичні вправи -- стилістичні засоби морфології -- стилістичні функції мовних одиниць -- украинский язык -- українська мова -- урок украинского языка -- урок української мови
Анотація: У статті аналізуються стилістичні можливості морфології, надаються матеріали для допомоги вчителю в організації роботи над формуванням в учнів вміння використовувати в мовленні стилістичні засоби морфології (морфологічні особливості іменників, прикмет ників, числівників, займенників, дієслів та службових частин мови).


Знайти схожі

18.


    Русалкіна, Любов (учитель вищої категорії Херсонського ліцею журналістики, бізнесу та правознавства).
    Засоби риторики як основа особистісного зростання учнів / Любов Русалкіна, Сергій Косянчук // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 8. - С. 28-31. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
викладання журналістики -- викладання риторики -- групові методи навчання -- групповые методы обучения -- интерактивные методы -- інтерактивне навчання -- інтерактивні методи -- методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методы обучения -- преподавание журналистики -- преподавание риторики -- профильное обучение -- профільне навчання -- риторика -- риторические умения и навыки -- риторичні вміння і навички -- система формування особистості учня -- украинский язык -- українська мова -- формирование личности учащихся
Анотація: Автори викладають свій педагогічний досвід у сфері профільного навчання риториці на уроках з основ журналістики в ліцеї, зокрема висвітлюють особливості використання інтерактивних технологій на таких заняттях.


Дод.точки доступу:
Косянчук, Сергій

Знайти схожі

19.


    Симоненко, Тетяна (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри Черкаського національного університету).
    Педагогічні умови організації науково-дослідницької роботи студентів-філологів у ВНЗ / Тетяна Симоненко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 3. - С. 37-39. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
дослідницькі вміння -- исследовательские умения -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка в вузе -- науково-дослідна діяльність у вищій школі -- научно-исследовательская работа в высшей школе -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- студенти-філологи -- студенты-филологи -- филологическое образование -- філологічна освіта
Анотація: У статті розглядається питання про конкретизацію основних педагогічних умов ефективної організації науково-дослідницької роботи студентів-філологів.


Знайти схожі

20.


    Климова, Катерина (докторант Київського національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова).
    Розвиток читацьких інтересів у процесі формування мовнокомунікативної професійної компетенції майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей ВНЗ / Катерина Климова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 4. - С. 26-30. - Бібліографія : С.30 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3 (4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
коммуникативная компетенция -- комунікативна компетенція -- методика викладання української літератури -- методика викладання української літератури у ВНЗ -- методика преподавания украинской литературы -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- навчання читанню -- обучение чтению -- підготовка вчителів -- подготовка учителей -- професійна компетенція -- профессиональная компетенция -- стилистический анализ -- стилістичний аналіз -- читательские интересы -- читательские умения -- читацькі вміння -- читацькі інтереси -- мовнокомунікативні компетенції
Анотація: Автор статті порушує проблему стимулювання інтересу до книги в майбутніх учителів-нефілологів. Запропоновано завдання, спрямовані на розвиток читацьких інтересів у майбутніх учителів. Виконання цих завдань сприятиме формуванню у студентів стилістичног о складника мовнокомунікативної професійної компетенції.


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-97 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)