Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=вища освіта в зарубіжних країнах<.>
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 19
1.


    Бугрій, О.
    Активізація навчального процесу в зарубіжній вищій школі / О. Бугрій // Вища школа. - 2008. - № 5. - С. 70-78
УДК
Рубрики: Высшее образование в зарубежных странах
   ВИЩА ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ

Кл.слова (ненормовані):
Высшее образование в зарубежных странах -- УЧЕБНЫЙ ПРОЦЕСС -- ВИЩА ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (22.10.2008р. Інв.В17-08-5 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Авшенюк, Н. М.
    Міжкультурний вимір розвитку навчального плану педагогічної освіти в Європі / Н. М. Авшенюк // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 1. - С. 96-104. - Бібліографія : С.104 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Європа
    Европа

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта в зарубіжних країнах -- вища педагогічна освіта -- высшее образование в зарубежных странах -- высшее педагогическое образование -- европейская зона высшего образования -- европейская концепция компетентносного подхода -- европейские образовательные стандарты -- европейское образование -- европейское образовательное пространство -- європейська концепція компетентнісного підходу -- європейська освіта -- європейський освітній простір -- європейський стандарт -- європейські освітні стандарти -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- компетентність вчителя -- компетентность учителя -- межкультурная компетенция -- межкультурное измерение -- міжкультурна компетенція -- міжкультурний вимір -- навчальні плани -- образование в Европейском Союзе -- освіта в Європейському Союзі -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- підготовка магістрів -- подготовка магистров -- професійна компетентність -- профессиональная компетентность -- учебные планы
Анотація: На основі аналізу документів Європейської комісії, а також досліджень вчених європейських країн розкриті особливості міжкультурного виміру розвитку навчальних планів педагогічної освіти в країнах ЄС. Подана детальна характеристика навчального плану Загальноєвропейської програми підготовки магістрів педагогічної освіти, спільно розробленої фахівцями з університетів Нідерландів, Угорщини, Чехії, Іспанії, Естонії, Шотландії, Фінляндії і Німеччини.

Перейти к внешнему ресурсу: Міжкультурний вимір розвитку навчального плану

Дод.точки доступу:
Европейский Союз, международная организация \о нем\; Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\

Знайти схожі

3.


    Зварич, І. М.
    Теоретичні й практичні дослідження проблеми педагогічної компетентності викладачів у науково-педагогічній літературі США / І. М. Зварич // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 98-104. - Бібліографія : С.104 : 3 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
викладачі вищих навчальних закладів -- вища освіта -- вища освіта в зарубіжних країнах -- вищі навчальні заклади -- высшее образование -- высшее образование в зарубежных странах -- высшие учебные заведения -- зарубежная педагогика -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- зарубіжна педагогіка -- качество знаний -- образование в США -- освіта в США -- педагогическая компетентность -- педагогічна компетентність -- преподаватели высших учебных заведений -- якість знань
Анотація: Розглянуто педагогічну компетентність викладачів у науково-педагогічній літературі США, проаналізовано дослідження науковців з удосконалення системи визначення педагогічної компетентності викладачів у вишах цієї країни. Педагогічна компетентність викл адача - це висока внутрішня культура і духовна краса, власний широкий світогляд та інтелект, гармонійне поєднання всіх професійних характеристик педагога, його досвіду, знань, умінь і навичок, які він комплексно використовує в навчальних, організаційн их, методичних, наукових, культурних закладах навчально-виховного процесу.


Знайти схожі

4.


    Карпенко, О. В.
    Тенденції державного реформування освітніх послуг у Республіці Польща / О. В. Карпенко // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 4. - С. 124-135. - Література : С.133-135 : 19 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Польща
    Польша

Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс -- Болонський процес -- вища освіта в зарубіжних країнах -- высшее образование в зарубежных странах -- евроинтеграция -- европейские образовательные стандарты -- євроінтеграція -- європейська освіта -- європейський простір вищої освіти -- європейські освітні стандарти -- образовательная политика -- освіта в країнах Європейського Союзу -- освітня політика -- реформирование высшего образования -- реформування вищої освіти -- освітні послуги -- образовательные услуги
Анотація: На основі аналізу вітчизняної та зарубіжної джерельної бази з питань реформування системи надання освітніх послуг у Польщі досліджено тенденції сучасних змін освіти в цій країні в контексті євроінтеграційних процесів.


Дод.точки доступу:
Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\; Европейский Союз, международная организация \о нем\

Знайти схожі

5.


    Постригач, Н. О.
    Розвиток європейської освітньої політики в підготовці педагогічних кадрів у контексті інтеграційних процесів / Н. О. Постригач // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 4. - С. 39-45. - Література : С.44-45 : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта в зарубіжних країнах -- вища педагогічна освіта -- вища професійна освіта -- высшее образование в зарубежных странах -- высшее педагогическое образование -- высшее профессиональное образование -- евроинтеграция -- европейские образовательные стандарты -- євроінтеграція -- європейська освіта -- європейський простір вищої освіти -- європейські освітні стандарти -- образование в Европейском Союзе -- образовательная политика -- освіта в Європейському Союзі -- освіта в країнах Європейського Союзу -- освітня політика -- педагогические кадры -- педагогічні кадри -- подготовка педагогов -- реформирование высшего образования -- реформування вищої освіти
Анотація: Проаналізовано особливості реформування та структурної організації вищої педагогічної освіти в країнах ЄС, звернуто увагу на особливості професійної підготовки викладачів.


Дод.точки доступу:
Европейский Союз, международная организация \о нем\; Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\

Знайти схожі

6.


    Швець, Д. Є. (доцент кафедри менеджменту організацій ; начальник навчального відділу Запорізької державної академії).
    Концептуалізація моделі управління вищою освітою в США / Д. Є Швець // Грані. - 2011. - № 4. - С. 114-117. - Бібліографія : С.117 : 11 назв
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Соціологія
   Социология

   США
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта в зарубіжних країнах -- высшее образование -- высшее образование в зарубежных странах -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- институционализация образования -- інституціоналізація освіти -- концептуализация -- концептуалізація -- модель управления -- модель управления образованием -- модель управління -- модель управління освітою -- образование в США -- образование и общество -- освіта в США -- освіта і суспільство -- педагогическая социология -- педагогічна соціологія -- постинформационное общество -- постінформаційне суспільство -- социология образования -- соціологія освіти -- управление образованием -- управление образованием в высшей школе -- управління освітою -- управління освітою в вищій школі
Анотація: Розглянуто особливості моделі управління вищою освітою в США та ключові напрямки її інституціоналізації в умовах становлення постінформаційного суспільства.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

7.


    Зварич, І. М.
    Стандарти педагогічної компетентності викладачів США [] / І. М. Зварич // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 2. - С. 53-59. - Бібліографія : С.59 : 4 назви. - В ОБЛ.БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   США
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта в зарубіжних країнах -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование в зарубежных странах -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- магистратура -- магістратура -- образование в США -- освіта в США -- педагогическая деятельность -- педагогическая компетентность -- педагогічна діяльність -- педагогічна компетентність -- підготовка магістрів -- подготовка магистров -- професійна компетентність -- профессиональная компетентность -- ступінь магістра -- степень магистра
Анотація: Розглянуто стандарти педагогічної компетентності викладачів США; проаналізовано вимоги підтвердження ступеня магістра для викладачів вишів; сформульовано пропозиції, спрямовані на підвищення педагогічної компетентності педагогів. Розкрито сутність п'яти основних пропозицій отримання ступеня магістра, що дають право викладати навчальну дисципліну у виші, спрямовані на підвищення педагогічної компетентності. Запропоновано визначення стандартів оцінювання педагогічної діяльності вітчизняних викладачі в, які характеризують роботу науково-педагогічного складу.


Знайти схожі

8.


    Товканець, Г. В.
    Фінансово-економічна освіта як чинник подолання економічної кризи в Чеській Республіці [] / Г. В. Товканець // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 2. - С. 59-64. - Бібліографія : С.64 : 18 назв. - В ОБЛ.БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Чехія
    Чехия

Кл.слова (ненормовані):
бюджетна грамотність -- бюджетная грамотность -- вища освіта -- вища освіта в зарубіжних країнах -- высшее образование -- высшее образование в зарубежных странах -- грошова грамотність -- денежная грамотность -- економіка та освіта -- економічна криза -- економічна освіта -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- образование в Чехии -- образование взрослых -- освіта в Чехії -- освіта дорослих -- финансовая грамотность -- финансовое образование -- финансово-экономическое образование -- фінансова грамотність -- фінансова освіта -- фінансово-економічна освіта -- ценовая грамотность -- цінова грамотність -- экономика и образование -- экономический кризис -- экономическое образование
Анотація: Розглянуто проблеми економічної освіти, зокрема забезпечення фінансової грамотності та її роль у подоланні економічної кризи. Проаналізовано Національну стратегію фінансової освіти в Чеській Республіці. Охарактеризовано різні форми забезпечення ефективної співпраці в контексті фінансової освіти, зокрема навчально-методологічний проект. Визначено грошову, цінову й бюджетну грамотність як частину фінансово-економічної освіти. Окреслено завдання й принципи розвитку фінансової освіти як одного з чинників подолання економічної кризи, а також узагальнено пріоритетні напрямки розвитку фінансової освіти в країні. Серед заходів забезпечення належного рівня фінансово-економічної грамотності виділено ефективну співпрацю між державними органами, професійними асоціаціями фінансових установ і асоціаціями споживачів, формування стандартів фінансової грамотності дорослих.


Знайти схожі

9.


    Терентьєва, Н. О.
    Основні тенденції розвитку сучасної університетської освіти: європейський вимір / Н. О. Терентьєва // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2012. - № 3. - С. 22-27. - Література : С.27 : 5 назв
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс -- Болонський процес -- вища освіта -- вища освіта в зарубіжних країнах -- высшее образование -- высшее образование в зарубежных странах -- глобализация и образование -- глобалізація і освіта -- европейское пространство высшего образования -- європейський простір вищої освіти -- единое Европейское пространство высшего образования -- єдиний європейський простір вищої освіти -- общеевропейское пространство образования и науки -- загальноєвропейський простір освіти і науки -- университетское образование -- університетська освіта
Анотація: Автор статті досліджує основні тенденції розвитку університетської освіти в контексті болонських домовленостей 2009-2010 рр., аналізує основні документи, зокрема Комюніке від 8 липня 2009 р. Всесвітньої конференції з вищої освіти (ЮНЕСКО, Париж, 5-8 липня 2009), Доповіді про розвиток Європейського простору вищої освіти і Комюніке Конференції європейських міністрів, відповідальних за вищу освіту (Левен/Лувен-ла-Нев, 28029 квітня 2009).

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

10.


    Вікторова, Л. В.
    Психолого-педагогічні засади формування комунікативної компетентності іноземних студентів в униіверситетах Польщі / Л. В. Вікторова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2012. - № 3. - С. 67-70. - Література : С.70 : 14 назв
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Польща
    Польша

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта в зарубіжних країнах -- высшее образование -- высшее образование в зарубежных странах -- зарубежные университеты -- иностранные студенты -- иноязычная коммуникативная компетентность -- іноземні студенти -- коммуникативная компетентность -- коммуникативная компетенция -- комунікативна компетентність -- комунікативна компетенція -- образование в Польше -- освіта в Польщі -- студенти-іноземці -- студенты-иностранцы -- университетское образование -- університети зарубіжних країн -- університетська освіта
Анотація: Вивчається польський досвід навчання іноземних студентів у вишах, процес адаптації студентів до іншого культурномовного середовища, зокрема шляхи та умови формування комунікативної компетентності.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

11.


    Прокопенко, Леонід Львович (завідувач кафедри ДРІДУ НАДУ при Президентові України; професор).
    Досвід державно-громадського управління вищою освітою в Польщі / Л. Л. Прокопенко // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 12. - С. 136-139, Ірина Олександрівна (Дегтярьова). - Література : С.139 : 7 назв
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Польща
    Польша

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта в зарубіжних країнах -- высшее образование -- высшее образование в зарубежных странах -- государственное управление высшим образованием -- государственно-общественное управление -- государственно-общественное управление образованием -- державно-громадське управління -- образование в Польше -- освіта в Польщі -- управление высшим образованием -- управление образованием -- управління освітою
Анотація: Проаналізовано систему державно-громадського управління вищою освітою в Польщі, правовий статус та обсяг діяльності основних суб'єктів у сфері вищої освіти з боку академічного середовища.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

12.


    Семеног, Олена (доктор педагогічних наук; професор Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України).
    Медіаосвіта майбутнього вчителя у вищій філологічній школі: досвід зарубіжжя й України / О. Семеног // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 3. - С. 30-34. - Література : С.33-34 : 19 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта в зарубіжних країнах -- вища освіта за кордоном -- высшее образование за рубежом -- лингводидактика -- лінгводидактика -- медиаобразование -- медіаосвіта -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей -- подготовка учителей-словесников -- украинский язык -- українська мова -- филологическое образование -- філологічна освіта
Анотація: Окреслено тенденції медіаосвіти майбутніх учителів рідної мови у вищих навчальних закладах США, Великої Британії, Франції, Польщі, Росії, України.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

13.


    Дегтярьова, І. О. (Дніпропетровський національний університет імені О. Гончара).
    Польський досвід державної атестації науково-педагогічних кадрів / І. О. Дегтярьова // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 9. - С. 186-193. - Література : С.192-193 : 11 назв
УДК
ББК 66.033
Рубрики: Державне управління
   Государственное управление

   Польща
    Польша

Кл.слова (ненормовані):
аттестация научных кадров -- вища освіта -- вища освіта в зарубіжних країнах -- вища школа -- вчені ради -- вчені ступені -- высшая школа -- высшее образование -- высшее образование в зарубежных странах -- высшее образование за рубежом -- госудаственная аттестация -- державна атестація -- доктор габілітований -- доктор наук -- названия учёных степеней -- назви учених ступенів -- наукові кадри -- наукові ступені -- науково-педагогічні кадри -- научно-педагогические кадры -- научные кадры -- научные степени -- научные степени педагогических сотрудников -- образование в Польше -- освіта в Польщі -- педагогические кадры -- педагогічні кадри -- структура академических ступеней -- структура академічних ступенів -- ученые советы -- учёные степени
Анотація: Подано грунтовний аналіз правового регулювання у сфері атестації науково-педагогічних кадрів у Польщі з урахуванням найновіших законодавчих змін.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

14.


    Дьякон, Денис (економіст).
    Економічні аспекти розвитку вищої освіти Латвії в умовах євроінтеграції / Д. Дьякон // Банківська справа. - 2013. - № 5. - С. 84-93 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0507-5475
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Фінансова система

   Экономика

   Финансовая система

   Латвія
    Латвия

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта в зарубіжних країнах -- економічні проблеми розвитку -- економіка зарубіжних країн -- інноваційний розвиток -- євроінтеграція -- студентська мобільність -- высшее образование в зарубежных странах -- экономические проблемы развития -- экономика зарубежных стран -- инновационное развитие -- евроинтеграция -- студенческая мобильность
Анотація: Проаналізовано тенденції розвитку системи вищої освіти Латвії.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Знайти схожі

15.


    Карпенко, О. В.
    Реалізація державної політики у сфері надання освітніх послуг вишами США / О. В. Карпенко, С. В. Тарнавська // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2015. - № 1. - С. 79-87. - Бібліографія : 22 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.4
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   США
Кл.слова (ненормовані):
автономия университетов -- автономия университетского образования -- вища освіта -- вища освіта в зарубіжних країнах -- вища освіта за кордоном -- вища освіта зарубіжних країн -- высшее образование -- высшее образование за рубежом -- державна освітня політика -- образование в США -- образование за рубежом -- образовательная политика -- образовательные услуги -- освіта за кордоном -- освітні послуги -- освітня політика -- университетская автономия -- университеты -- університети
Анотація: Проаналізовано реалізацію системи надання освітніх послуг вищими навчальними закладами США, зокрема розглянуто особливості функціонування університетської автономії.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Тарнавська, С. В.

Знайти схожі

16.


    Луговий, Володимир (доктор педагогічних наук; академік НАПН України; перший віце-президент НАПН України).
    Дослідження в університетах, навчання в академіях: шлях до інтеграції освіти і науки / В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2015. - № 4. - С. 11-21. - Література : 20 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
академии -- академії -- вища освіта -- вища освіта в зарубіжних країнах -- вища освіта за кордоном -- вища освіта зарубіжних країн -- высшее образование -- высшее образование в зарубежных странах -- высшее образование за рубежом -- интеграция науки и образования -- інтеграція науки і освіти -- наукова діяльність -- наукові дослідження -- научная деятельность вузов -- научные исследования -- научные исследования в высшей школе -- образование в странах ЕС -- освіта у країнах ЄС -- образование в Китае -- освіта в Китаї -- образование в США -- освіта в США -- университетская наука -- університетська наука -- университеты США -- університети США
Анотація: Підтверджено, що університети та академії як фундаментальні інституції освітньо-наукового простору між собою функціонально й організаційно диференційовані та, водночас, інтегровані шляхом взаємодії, мають місійні й організаційн і взаємно доповняльні відмінності. В університетах посилюється тенденція до навчання на основі досліджень, до розвитку досліджень і розробок для осучаснення вищої освіти. В академіях здійснюються дослідження і розробки та на їх базі - навчання (підготовка) фахівців. Отже, у межах самих університетів та академій відбувається інтеграція освіти і науки. На прикладах Європи, США, Китаю з'ясовано, що наукові академії закономірно виникають в універ ситетському середовищі, доповнюючи локально-дискретну структуру освітньо-наукового простору мережево-наскрізною. У розвинутих країнах не виявлено поглинання академій університетами. Натомість університети пишаються членством виклада чів в академіях, а останні спираються на університетський кадровий потенціал.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Пед_псих_2015_4\2.pdf

Дод.точки доступу:
Слюсаренко, Олена Миколаївна (кандидат наук з державного управління; старший науковий співробітник; учений секретар Інституту вишої освіти НАПН України); Таланова, Жаннета (доктор педагогічних наук; доцент; завідувач відділу політики та врядування у вищий освіті; консультант проекту ЄС "НТО в Україні")

Знайти схожі

17.


    Луговий, Володимир (доктор педагогічних наук; академік НАПН України; перший віце-президент НАПН України).
    Оплата праці в провідних університетах США: досвід для України / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - № 1. - С. 51-57. - Література : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.48
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   США
Кл.слова (ненормовані):
викладачі вищих навчальних закладів -- вища освіта в зарубіжних країнах -- вища освіта за кордоном -- высшее образование в зарубежных странах -- высшее образование за рубежом -- заработная плата преподавателей -- заробітна плата викладачів -- оплата труда в образовании -- оплата праці в освіті -- оплата труда научно-педагогических сотрудников -- оплата праці наукоо-педагогічних працівників -- преподаватели высшших учебных заведений -- професорсько-викладацький склад -- профессорско-преподавательские кадры -- рейтинги ВНЗ -- рейтинги ВУЗов -- рейтинги вузов за рубежом -- рейтинги ВНЗ за кордоном -- рейтинги университетов -- рейтинги університетів -- моделі оплати праці -- модели оплаты труда -- приватна вища освіта -- частное высшее образование
Анотація: Проаналізовано оплату праці професорсько-викладацького, дослідницького й іншого персоналу у 22 високорейтингових університетах США. Виявлено позитивну, переважно сильну кореляцію між рівнем заробітної плати та рейтинговою позицією закладу для таких категорій, як професор, асоційований професор, лектор, дослідник.


Дод.точки доступу:
Таланова, Жаннета (доктор педагогічних наук; доцент; Інститут вищої освіти НАПН України; менеджер Національного Темпус-офісу в Україні)

Знайти схожі

18.


    Сігаєва, Л. В.
    Проблема якості освіти: світовий досвід / Л. В. Сігаєва, Т. І. Білобровко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - № 3. - С. 48-55. - Література : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
аккредитация вузов -- акредитація вузів -- вища освіта в зарубіжних країнах -- вища освіта за кордоном -- вища освіта зарубіжних країн -- высшее образование в зарубежных странах -- высшее образование за рубежом -- качество образования -- якість освіти
Анотація: Автор доводить, що сучасний університет покликаний бути тим середовищем, яке не тільки об'днує в собі знання і засоби їх передачі та здобуття, а й максимально сприяє самовиробленню та розширенню духовно-інтелектуальних можливостей суспільства .


Дод.точки доступу:
Білобровко, Т. І.

Знайти схожі

19.


    Луговий, В. І. (доктор педагогічних наук: професор).
    Об'єктивне і суб'єктивне оцінювання якості освіти: світовий досвід для України / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - № 4. - С. 32-40. - Література : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.4
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта в зарубіжних країнах -- высшее образование -- высшее образование в зарубежных странах -- качество образования -- мировой опыт -- образование за рубежом -- освіта за кордоном -- оценка качества образования -- оцінка якості освіти -- програма PISA -- программа PISA -- рейтинг "Таймс" -- рейтинг "Шанхайский" -- рейтинг вузів -- рейтинг вузов -- світовий досвід -- середня освіта -- среднее образование -- якість освіти
Анотація: Проаналізовано основні світові підходи до оцінювання якості середньої і вищої освіти: зовнішній об'єктивний та внутрішній суб'єктивний (суб'єктивне опитування, самооцінка суб'єкта). Порівняно системні за міжнародною програмою оцінювання успішності уч нів PISA та за національними опитуваннями щодо задоволення якістю освіти для 59 країн. Досліджено також якість вищої освіти у 40 країнах на підставі її оцінювання за міжнародними університетськими рейтингами - "Шанхайський", "Таймс" та ін.


Дод.точки доступу:
Таланова, Жаннета (доктор педагогічних наук; доцент; завідувач відділу політики та врядування у вищий освіті; консультант проекту ЄС "НТО в Україні")

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)