Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=виховний потенціал літератури<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Клочек, Григорій (професор; доктор філологічних наук; завідувач кафедри української літератури ).
    Літературна освіта в новій українській школі: стратегія і тактика реформування [Текст] / Г Клочек // Дивослово : науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2017. - № 1. - С. 7-11. - Початок. Далі буде. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.3(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української літератури
   Методика преподавания украинской литературы

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
викладання української літератури -- преподавание украинской литературы -- освіта в Україні -- образование в Украине -- реформування освіти -- реформирование образования -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентностный подход в образовании -- мовленнєва компетентність -- языковая компетентность -- загальнокультурна компетентність -- общекультурная компетентность -- історія викладання літератури -- история преподавания литературы -- навчальні програми -- учебные программы -- історико-літературний принцип викладання літератури -- историко-литературный принцип преподавания литературы -- криза літературної освіти -- кризис литературного образования -- виховний потенціал літератури -- воспитательный потенциал литературы -- кліпова свідомість -- клиповое сознание -- общеобразовательная школа -- загальноосвітня школа
Анотація: Розглянуто принципи викладання літератури в умовах інформаційного суспільства та породженої ним "кліпової свідомості" дітей.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

2.


    Клочек, Григорій (професор; доктор філологічних наук; завідувач кафедри української літератури Кіровоградського державного педагогічного університету ім. Володимира Винниченка).
    Літературна освіта в новій українській школі: стратегія і тактика реформування [Текст] / Г Клочек // Дивослово. - 2017. - № 2. - С. 2-11. - Продовження. Початок у №1. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Методика викладання української літератури
   Методика преподавания украинской литературы

Кл.слова (ненормовані):
викладання української літератури -- преподавание украинской литературы -- освіта в Україні -- образование в Украине -- реформування освіти -- реформирование образования -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентностный подход в образовании -- мовленнєва компетентність -- речевая компетентность -- загальнокультурна компетентність -- общекультурная компетентность -- історія викладання літератури -- история преподавания литературы -- навчальні програми -- учебные программы -- історико-літературний принцип викладання літератури -- историко-литературный принцип преподавания литературы -- кризи літературної освіти -- кризисы литературного образования -- виховний потенціал літератури -- воспитательный потенциал литературы -- кліпова свідомість -- клиповое сознание -- літературна освіта -- литературное образование -- міжпредметна інтеграція -- межпредметная интеграция -- розвантаження навчальних програм -- разгрузка учебных программ -- читацька компетентність -- читательская компетентность -- навчальні програми -- учебные программы -- навчальна програми з літератури -- учебные программы по литературе -- принципи побудови навчальних програм -- принципы построения учебных программ -- принцип націєцентризму -- принцип нациецентризма -- патріотичне виховання -- патриотическое воспитание -- національне виховання -- национальное воспитание -- принцип орієнтації на вікові особливості учнів -- принцип ориентации на возрастные особенности учеников -- вимоги до аналізу літературного твору -- требвания к анализу литературного произведения -- метод повільного читання художніх текстів -- метод медленного чтения художественных текстов -- медіаграмотність -- медиаграмотность -- формування медіаграмотності в учнів -- формирование медиаграмотноси у учеников -- медіаекологічна свідомість -- медиаэкологическое сознание -- формування медіаекологічної свідомості в учнів -- формирование медиаэкологическго сознания у учеников -- навчальні есеї -- учебные эссе -- компетентності вчителя-словесника -- компетентности учителя-словесника -- аналіз літературного твору -- анализ литературного произведения -- вимоги до підручників -- требования к учебникам -- вивчення біографій письмеників -- изучение биографий писателей -- навчальні посібники -- учебные пособия -- аудіовізуальні навчальні посібники -- аудиовизуальные учебные пособия
Анотація: Принципи реформування літературної освіти. Необхідність об'єднання української літератури, зарубіжної літератури та української мови в один предмет та принципи розроблення та особливості впровадження навчальної програми з цього предмета. яких необхідно дотриматися, аби мати від реформи позитивний ефект.

Перейти к внешнему ресурсу: \\Tower-2008\textlok\Адвокат\Дивослово_2017_2\1.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

3.


    Соцька, Тетяна (методист; Будинок дитячої та юнацької творчості Чорноморської міської ради; Одеська область).
    Трактування проблем виховання особистості та формування креативу в тетралогії Анатолія Діморава "На коні й під конем" [Текст] / Т. Соцька // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2018. - № 1. - С. 51-55. - Библиогр.: с. 55. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0130-5263
УДК
Рубрики: Українська література
   Украинская литература

Кл.слова (ненормовані):
творчість письменників -- творчество писателей -- дитяча література -- детская литература -- дитячі письменники -- детские писатели -- виховний потенціал літератури -- воспитательный потенциал литературы -- образ Толика -- образ Толика
Анотація: Висвітлення проблеми становлення особистості у тетралогії А. Діиарова "На коні й під конем".

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Дімаров, Анатолій (письменник) \о нем\; На коні й під конем, тетралогія \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

4.


    Молочко, Світлана (старший викладач кафедри філологічних дисциплін та методики їх викладання; методист відділу суспільно-гуманітарних дисциплін; Чернігівський ОІППО ім. К. Д. Ушинського; учитель-методист).
    "Держава будується нині!". Літературний міф України як геніальне дітище письменників української діаспори середини ХХ ст. [Текст] / С. Молочко // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2017. № 11. - С. 63-64 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рец. на Слоньовська, Ольга. Ефект амальгами (Міф України в літературі української діаспори 20-50-х років ХХ ст.) : монографія / Ольга Слоньовська. - Івано-Франківськ: Місто НВ, 2016. - 584 с.
. - ISSN 0130-5263
ББК 83.3(4 укр)6
Рубрики: Українська література
   Украинская литература

Кл.слова (ненормовані):
українська література -- украинская литература -- література української діаспори -- литература украинской диаспоры -- книги з літературознавства -- книги по литературоведению -- роль письменника у суспільстві -- роль писателя в обществе -- виховний потенціал літератури -- воспитательный потенциал литературы -- рецензии на монографии -- рецензії на монографії

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)