Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=вимоги ринку праці<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Артюх, Станіслав (професор кафедри "Електричні станції" Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут"; доктор технічних наук; професор).
    Один з шляхів суттєвого підвищення ефективності системи вищої освіти України / С. Артюх, О. Лазуренко, К. Махотіло // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 11. - С. 44-48
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- система освіти -- система образования -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- ВНЗ -- ВУЗы -- якість освіти -- качество образования -- вимоги ринку праці -- требования рынка труда
Анотація: Розглянуті деякі важливі складові вищої освіти України, підвищення ефективності яких дасть змогу суттєво покращити підготовку фахівців і дієвість вищої освіти нашої держави, зміцнити зв'язок вищих навчальних закладів із підприємствами та роботодавцями.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Вища_школа_2012_11\ст.5.pdf

Дод.точки доступу:
Лазуренко, Олександр (завідувач кафедри "Електричні станції" Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут"; кандидат технічних наук; професор; декан електроенергетичного факультету); Махотіло, Костянтин (доцент кафедри "Електричні станції" Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут"; кандидат технічних наук)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Спориш, Катерина.
    Зарплатний рейтинг вищих навчальних закладів : за версією журналу "Гроші" / К. Спориш ; перекладач Юлія Слуцька // Вища школа. - 2017. - № 7. - С. 7-20 : табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- вимоги ринку праці -- требования рынка труда -- українські роботодавці -- украинские работодатели -- молоді спеціалісти -- молодые специалисты -- претенденти на посади -- претенденты на должности -- рейтинги ВНЗ -- рейтинги ВУЗ -- зарплатні рейтинги ВНЗ -- зарплатные рейтинги ВУЗ -- вища освіта -- высшее образование -- высшие учебные заведения
Анотація: Запропоновано зарплатний рейтинг українських вищих навчальних закладів, складений редакцією журналу "Гроші", на основі опитування роботодавців.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Вища_школа_2017_7\2.pdf

Дод.точки доступу:
Слуцька, Юлія \пер.\

Знайти схожі

3.


    Спориш, Катерина.
    Зарплатний рейтинг вищих навчальних закладів - 2018 [Текст] : за версією журналу "Гроші" / К. Спориш, П. Харламов ; переклад Ю. Слуцької // Вища школа : науково-практичне видання. - 2018. - № 4. - С. 7-22 : табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта, 2018 р.

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование, 2018 г.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- вимоги ринку праці -- требования рынка труда -- українські роботодавці -- украинские работодатели -- молоді спеціалісти -- молодые специалисты -- претенденти на посади -- претенденты на должности -- вища освіта -- высшее образование -- высшие учебные заведения -- зарплатні рейтинги -- зарплатные рейтинги -- рейтинги ВНЗ -- рейтинги ВНЗ
Анотація: Пропоновано зарплатний рейтинг українських вищих навчальних закладів, який щороку, уже водинадцяте, складає редакція журналу "Гроші" на основі опитування роботодавців.


Дод.точки доступу:
Харламов, Павло; Слуцька, Юлія; Гроші, журнал \о произв.\

Знайти схожі

4.


    Антонова, Олена Михайлівна (кандидат економічних наук; доцент кафедри фінансів, обліку та фундаментальної економіки Національної академії управління; м.Київ).
    Методи і моделі оцінювання якості освітньої діяльності як складової економіки [Текст] / О. М. Антонова // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2018. - № 4. - С. 57-72 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.053в + 65.497в6-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Методология экономического анализа

   Методологія економічного аналізу

   Экономика образования

   Економіка освіти

Кл.слова (ненормовані):
аналитические методы -- аналітичні методи -- ВУЗы -- ВНЗи -- высшее профессионапльное образование -- вища професійна освіта -- высшие учебные заведения -- вищі навчальні заклади -- государственная аккредитация -- державна акредитація -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- компетентостный подход -- компетентісний підхід -- компетентність випускника ВНЗ -- компетентность выпускника вуза -- вимоги ринку праці -- требования рынка труда -- качество образования -- якість освіти -- качество образовательной деятельности -- якість освітньої діяльності -- тлумачення термінів -- толкование терминов -- аккредитация образовательных программ -- акредитація освітніх програм -- качество персонала -- якість персоналу -- модели оценки качества образования -- моделі оцінки якості освіти -- SWOT-анализ -- SWOT-аналіз -- сертификация специалистов образования -- сертифікація спеціалістів освіти -- терминология -- термінологія -- управленческая эффективность -- управлінська ефективність -- экономическая безопасность сферы высшего образования -- економічна безпека сфери вищої освіти -- міжнародні стандарти системи якості освіти -- международные стандарты системы качества образования
Анотація: Розглянуто методи та моделі оцінювання якості освітньої діяльності як складової економіки, які дозволяють враховувати взаємний вплив напрямів діяльності ВНЗ, а також їх вплив на результат навчання студентів для забезпечення економічної безпеки. Визначено поняття «якість освіти». Розглянуто зарубіжний досвід акредитації освітніх програм і сертифікацію спеціалістів. Проаналізовано державні моделі оцінювання якості освіти та низку інших моделей. Визначено найбільш ефективним підходом до оцінки якості освітньої діяльності – компетентнісний підхід.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Акт_пробл_економ_2018\Акт_пробл_економ_2018_4\8.pdf
Утримувачі документа:
ДЦГБ

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)