Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>K=бинарный логит-анализ<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Кім, Чі Юнь
(MSc; кафедра культури і мистецтва менеджменту Вищої шкоди університету Хонгук; м.Сеул; Південна Корея).
Вплив комунікаційних стратегій для соціальних мереж на показники продажів [Текст] : за даними південнокорейського ринку мобільних ігор на андроїді / Ч. Ю. Кім, Х. -Д. Шін> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. -
№ 9
. - С. 338-345 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
339.13
ББК
65.39(5КОР)с-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика информатики
Економіка інформатики
Южная Корея
Південна Корея
Кл.слова (ненормовані):
андроиды
--
андроїди
--
бинарный
логит
-
анализ
--
бінарний логіт-аналіз
--
информационные релизы
--
інформаціні релізи
--
коммуникационные стратегии
--
комунікаційні стратегії
--
маркетинговые исследования
--
маркетингові досдлідження
--
мобильные игры
--
мобільні ігри
--
неформальные обмены информацией
--
неформальні обміни інформацією
--
отраслевые рынки
--
галузеві ринки
--
продажи
--
продлажі
--
сбыт продукции
--
збут продукції
--
социальные сети
--
соціальні мережі
--
электронная торговля
--
електронна торгівля
Анотація:
Досліджено вплив різноманітних комунікаційних стратегій, що використовуються в соціальних мережах, на показники продажів продукту. Типи комунікацій для аналізу поділено на: інформаційний реліз компанії та неформальний обмін інформацією. Протестовано, яким чином ці два головні типи стратегій впливають на продажі мобільних ігор. Бінарний логіт-аналіз застосовано до даних рейтингу топ-150 ігор на андроїді, що розміщено на сайті "App Annie". Результати доводять, що і інформаційні релізи, і неформальний обмін інформацією суттєво та позитивно впливають на обсяги продажів, однак неформальні комунікації, зокрема між користувачами, мають значно більший вплив.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Дод.точки доступу:
Шін, Хонг-Док (доцент упраління Школи менеджменту Університету Хонгік; м.Сеул; Південна Корея); App Annie, web-сайт мобильных игр \о произв.\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)