Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=бинарный логит-анализ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Кім, Чі Юнь (MSc; кафедра культури і мистецтва менеджменту Вищої шкоди університету Хонгук; м.Сеул; Південна Корея).
    Вплив комунікаційних стратегій для соціальних мереж на показники продажів [Текст] : за даними південнокорейського ринку мобільних ігор на андроїді / Ч. Ю. Кім, Х. -Д. Шін // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 9. - С. 338-345 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.39(5КОР)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

   Южная Корея
    Південна Корея

Кл.слова (ненормовані):
андроиды -- андроїди -- бинарный логит-анализ -- бінарний логіт-аналіз -- информационные релизы -- інформаціні релізи -- коммуникационные стратегии -- комунікаційні стратегії -- маркетинговые исследования -- маркетингові досдлідження -- мобильные игры -- мобільні ігри -- неформальные обмены информацией -- неформальні обміни інформацією -- отраслевые рынки -- галузеві ринки -- продажи -- продлажі -- сбыт продукции -- збут продукції -- социальные сети -- соціальні мережі -- электронная торговля -- електронна торгівля
Анотація: Досліджено вплив різноманітних комунікаційних стратегій, що використовуються в соціальних мережах, на показники продажів продукту. Типи комунікацій для аналізу поділено на: інформаційний реліз компанії та неформальний обмін інформацією. Протестовано, яким чином ці два головні типи стратегій впливають на продажі мобільних ігор. Бінарний логіт-аналіз застосовано до даних рейтингу топ-150 ігор на андроїді, що розміщено на сайті "App Annie". Результати доводять, що і інформаційні релізи, і неформальний обмін інформацією суттєво та позитивно впливають на обсяги продажів, однак неформальні комунікації, зокрема між користувачами, мають значно більший вплив.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Шін, Хонг-Док (доцент упраління Школи менеджменту Університету Хонгік; м.Сеул; Південна Корея); App Annie, web-сайт мобильных игр \о произв.\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)