Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=аудирование<.>
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 15
1.


    Шелехова, Галина (кандидат педагогічних наук; ст. наук. співробітник; Інститут педагогіки АПН України).
    Розвиток умінь сприймати тексти на уроках українського читання в учнів 4-х класів шкіл з російською мовою навчання / Галина Шелехова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 40-43. - Бібліографія : С.43 : 10 назв. - В обл. библиотеке
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
аудирование -- аудіювання -- близкородственный билингвизм -- близькоспоріднений білінгвізм -- восприятие текста в процессе чтения -- навчання читанню -- обучение чтению -- підручники української мови -- понимание текста -- розуміння тексту -- слухання -- слушание -- сприйняття тексту в процесі читання -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- украинский язык в школах с русским языком обучения -- українська мова -- українська мова в школах з російською мовою навчання -- українська мова в школах національних меншин -- урок украинского языка -- урок української мови -- учебники украинского языка -- читання -- чтение
Анотація: Розгляніту питання теорії і практики навчання слухання-розуміння тексту як виду мовленнєвої діяльності, що має багато спільного з аудіюванням і письмом. Особливості формування умінь сприймати текст в процесі читання в умовах близькоспоріднено білінгві му розглянуті на прикладі підручника "Українська мова: Художнє слово. Читання" для 4 класу шкіл з російською мовою навчання (автори О.Н. Хорошковська, Н.О. Воскресенська, А.О. Свашенко).


Знайти схожі

2.


    Дроздова, Ірина (докторант Херсонського державного університету).
    Формування професійного мовлення студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ під час навчання усного мовлення / Ірина Дроздова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 2. - С. 37-42. - Бібліографія : С.42 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
аудирование -- аудіювання -- коммуникативная компетенция -- комунікативна компетенція -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови в немовному вузі -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в неязыковом вузе -- професійне мовлення -- профессиональная речь -- развитие речи -- розвиток мовленевих навичок -- усне діалогічне мовлення -- устная речь
Анотація: Розглянуто проблеми формування комунікативної компетенції та професійного мовлення студентів нефілологічних спеціальностей: аудіювання, діалогічне мовлення, професійне мовлення тощо.

Перейти к внешнему ресурсу: Формування професійного мовлення студентів

Знайти схожі

3.


    Сміліченко, Яніна (аспірантка Херсонського державного університету).
    Розвиток аудіативних умінь учнів у школах з російською мовою навчання / Яніна Сміліченко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 1. - С. 37-40. - Бібліографія : С.40 : 16 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
аудирование -- аудіювання -- методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методы обучения -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- украинский язык в школах с русским языком обучения -- українська мова -- українська мова в школах з російською мовою навчання -- українська мова в школах національних меншин
Анотація: Розглянуто питання підготовки до аудіювання й розвитку аудіативних умінь учнів за допомогою спеціальних вправ, що виконуються учнями на уроках української мови в школах з російською мовою навчання.


Знайти схожі

4.


    Цінько, Світлана (кандидат педагогічних наук; доцент Глухівського національного педагогічного університету імені О. Довженка).
    Дидактичний матеріал для розвитку аудіативних умінь учнів (5 клас) / С. Цінько // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 1. - С. 19-22. - Література : С.22 : 3 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
аудирование -- аудіювання -- восприятие и понимание текста -- дидактические материалы -- дидактичні матеріали -- коммуникативные умения -- комунікативні вміння -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- развитие речи -- розвиток мовлення учнів -- розуміння тексту -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Подано зразки дидактичного матеріалу (тексти та орієнтовані тести для перевірки розуміння сприйнятого на слух) для учнів 5 класу.


Знайти схожі

5.


    Цінько, Світлана (кандидат педагогічних наук; доцент Глухівського національного педагогічного ун-ту ім. О. Довженка).
    Дидактичний матеріал для розвитку аудіативних умінь учнів (5 клас) / С. Цінько // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 2. - С. 15-18. - Література : С.18 : 3 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
аудирование -- аудіювання -- восприятие и понимание речи -- восприятие и понимание текста -- дидактические материалы -- дидактичні матеріали -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- розуміння тексту -- украинский язык -- українська мова -- 5 клас
Анотація: У статті подано зразки дидактичного матераілу (тексти та орієнтовані тести для перевірки розуміння сприйняття на слух) для учнів 5 класу.


Знайти схожі

6.


    Шелехова, Галина (кандидат педагогічних наук; провідний науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Теоретичні аспекти формування мовленнєвої компетентності учнів 5 - 7 класів у процесі сприймання усних і письмових текстів / Г. Шелехова // Українська мова і література в школі : науково-методичний журнал. - 2012. - № 4. - С. 20-24. - Література : С.24 : 10 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
аудирование -- аудіювання -- восприятие и понимание речи -- восприятие и понимание текста -- говорение -- говоріння -- зв'язне мовлення -- коммуникативная компетентность -- коммуникативные навыки -- коммуникативный метод обучения -- комунікативна компетентність -- комунікативний метод навчання -- комунікативні навички -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєва діяльність учнів -- мовленнєва компетенція -- мовленнєвий розвиток учнів -- мовлення учнів -- навчання говорінню -- навчання усного мовлення -- обучение говорению -- развитие речи -- речевая деятельность учащихся -- речевая компетентность -- связная речь -- сприйняття тексту в процесі читання -- сприйняття художнього тексту -- украинский язык -- українська мова
Анотація: На основі досліджень в галузі психолінгвістики розкривається зміст понять сприймання як різновиду мовленнєвої діяльності людини, розуміння, його рівні, особливості аудіювання й читання.


Знайти схожі

7.


    Бігич, О. Б.
    Методика формування іншомовної компетентності в аудіюванні / О. Б. Бігич // Іноземні мови. - 2012. - № 2. - С. 19-30
УДК
Рубрики: Иностранные языки
   Іноземні мови

Кл.слова (ненормовані):
иностранные языки -- іноземні мови -- иноязычная компетентность -- іншомовна компетентність -- аудирование -- аудиювання


Є примірники у відділах: всього 1 : АІЛ (1)
Вільні: АІЛ (1)

Знайти схожі

8.


   
    Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. Українська мова. 5-9 класи [Текст] // Дивослово : науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. - 2013. - № 5. - С. 2-14 : табл. . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.1(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української мови
   Методика преподавания украинского языка

Кл.слова (ненормовані):
викладання української мови -- преподавание украинского языка -- навчальні плани -- учебные планы -- освіта в Україні -- образование в Украине -- учебные программы -- украинский язык -- українська мова -- школьное образование -- шкільна освіта -- навчальні програми -- коммуникативная компетентность -- українська мова -- комунікативна компетентність -- змістові лінії навчальних курсів -- содержательные линии учебных курсов -- внутрішньопредметні зв'язки -- внутрипредметные связи -- міжпредметні зв'язки -- межпредметные связи -- дидактичні принципи навчання -- дидактические принципы обучения -- принцип взаємозв'язку навчання -- принцип взаимосвязи и гуманизации -- принцип демократизації і гуманізації навчання -- принцип демократизации и гуманизации обучения -- принцип особистісної орієнтації навчання -- принцип личностной ориентации обучения -- принцип урахування життєвої перспективи у навчанні -- принцип учитывания жизненной перспективы в обучении -- принцип текстотворчості у навчанні -- принцип текстотворчества в обучении -- аудіювання -- аудирование -- читання мовчки -- чтение молча -- говоріння -- говорение -- письмо -- социокультурный принцип обучения -- соціокультурний принцип навчання -- принцип органического совмецения обучения и языка -- принцип органічного поєднання навчання й мови -- принцип практичної спрямованості в навчанні -- принцип практической направленности в обучении -- календарно-тематичне планування -- календарно-тематическое планирование -- календарні плани -- календарные планы
Анотація: Програма з української мови для 5-х класів середньої школи.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (23.05.2013р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

9.


    Петрук, Оксана (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Розвиток мовленнєвих умінь учнів 1 класу ЗНЗ із румунською/молдавською мовами навчання у процесі засвоєння тем особистісної сфери / О. Петрук // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 2. - С. 33-37. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
аудирование -- аудіювання -- говорение -- говоріння -- зв'язне мовлення -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєва діяльність учнів -- мовленнєві вправи -- мовленнєві навичкі -- мовленнєві уміння -- навчання говорінню -- обучение говорению -- речевая деятельность учащихся -- речевые навыки -- речевые умения -- связная речь -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- українська мова -- українська мова в школах національних меншин -- школи національних меншин -- школы национальних меньшинств
Анотація: У статті пропонуються розробки уроків усного українського мовлення, пов'язані з особистісною сферою мовленнєвої діяльності. Особлива увага звертається на формування мовленнєвих умінь учнів шкіл із національними мовами навчання.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

10.


    Квасова, О. Г.
    Розробка тестових завдань для розвитку і контролю умінь англомовного аудіювання у вищому навчальному закладі / О. Г. Квасова // Іноземні мови. - 2013. - № 2. - С. 19-23
УДК
Рубрики: Освіта
   Університети

   Мовознавство

   Образование

   Университеты

   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- ВНЗ -- тестові завдання -- аудирование -- мовна освіта -- высшее образование -- ВУЗ -- тестовые задания -- аудіювання -- языковое образование


Є примірники у відділах: всього 1 : АІЛ (1)
Вільні: АІЛ (1)

Знайти схожі

11.


    Вікович, Р. І.
    Методика роботи з англомовними теленовинами на заняттях з англійської мови у вищому навчальному закладі / Р. І. Вікович // Іноземні мови. - 2013. - № 2. - С. 24-29. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Вища освіта

   Языкознание

   Высшее образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- англійська мова -- мовна освіта -- ВНЗ -- університети -- аудіювання -- высшее образование -- английский язык -- языковое образование -- ВУЗ -- университеты -- аудирование


Є примірники у відділах: всього 1 : АІЛ (1)
Вільні: АІЛ (1)

Знайти схожі

12.


    Таранік-Ткачук, Катерина (в. о. наальника відділу експериментальної педагогіки та управління освітою департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України; кандидат педагогічних наук; доцент).
    Методичні рекомендації щодо вивчення української мови у 2013-2014 навчальному році [Текст] / К. В. Таранік-Ткачук // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2013. - № 7-8. - С. 2-12 : табл. . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.1(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української мови
   Методика преподавания украинского языка

Кл.слова (ненормовані):
викладання української мови -- преподавание украинского языка -- методичні рекомендації -- методические рекомендаци -- мовленнєва змістова лінія навчання -- речевая содержательная линия обучения -- мовна змістова лінія навчання -- языковая содержательная линия обучения -- компетентісний підхід -- компетентностный подход -- підручники -- учебники -- аудіювання -- аудирование -- говоріння -- говорение -- критерії оцінювання навчальної діяльності учнів -- критерии оценивания учебной деятельности учеников -- діалогічне мовлення -- диалогическая речь -- монологічне мовлення -- монологическая речь -- письмо -- перекази -- изложения -- твори -- сочинения -- читання -- чтение
Анотація: Методичні рекомендації щодо викладання української мови у 5-11 класах.


Дод.точки доступу:
Шелехова, Г. Т. (старший науковий співробітник лабораторії навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України; кандидат педагогічних наук)
Є примірники у відділах:
ЧЗ (01.09.2013р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

13.


    Цінько, Світлана (кандидат педагогічних наук; доцент Глухівського національного педагогічного університету).
    Основні труднощі у сприйманні учнями усних висловлювань / С. Цінько // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 5. - С. 6-11. - Література : С.11 : 19 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
аудирование -- аудіювання -- восприятие речи -- интонация -- інтонація -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мимика -- міміка -- мовлення учнів -- мовна освіта -- писемне мовлення -- письменная речь -- сприйняття усного мовлення -- украинский язык -- українська мова -- усне мовлення -- устная речь -- языковое образование
Анотація: Окреслено основні труднощі, яки виникають у школярів під час сприймання усних висловлювань, з'ясовано особливості зорового й слухового сприймання, зумовлені специфікою усного й писемного мовлення.


Знайти схожі

14.


    Шелехова, Галина (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Особливості навчання учнів 5-7 класів сприймати мовлення на уроках української мови / Г. Шелехова, С. Цінько // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2014. - № 3. - С. 15-18. - Література : С.18 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
аудирование -- аудіювання -- восприятие и понимание речи -- восприятие и понимание речи детьми -- восприятие и понимание текста -- восприятие речи -- коммуникативная деятельность детей -- комунікативна діяльність -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- развитие речи -- розвиток мовлення у дітей -- розвиток мовлення учнів -- розуміння тексту -- сприйняття тексту в процесі читання -- сприйняття усного мовлення -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Висвітлено особливості сприймання учнями 5-7 класів усних і письмових висловлювань. Звертається увага на труднощі, з якими стикаються школяри в процесі аудіювання й читання.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Укр_мова_і_літ_в_шк_2014_3\3.pdf
Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Цінько, Світлана (кандидат педагогічних наук; доцент Глухівського національного педагогічного університету)

Знайти схожі

15.


    Фідкевич, Олена (старший науковий співробітник Інституту педагогіки Національної академії педагогічних наук України; кандидат філологічних наук).
    Аудирование в школьном курсе русского языка [Текст] / О. Фідкевич // Всесвітня література в сучасній школі : щомісячний науково-методичний журнал. - 2015. - № 4. - С. 53-56. - Закінченя, початок у №2, 3 за 2015 рік. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.268.1(4Рос)
Рубрики: Методика викладання російської мови
   Методика преподавания русского языка

Кл.слова (ненормовані):
викладання російської мови -- аудіювання -- навчальні завдання -- навчальні вправи -- матеріали до уроків -- тексти для аудіювання -- преподаване русского языка -- аудирование -- учебные задания -- учебные упражнения -- материалы к урокам -- тексты для аудирования
Анотація: Тексты для аудирования на уроках русского языка.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (11.06.2015р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)