Пошуковий запит: <.>K=аудирование<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 15 |
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Шелехова, Галина (кандидат педагогічних наук; ст. наук. співробітник; Інститут педагогіки АПН України). Розвиток умінь сприймати тексти на уроках українського читання в учнів 4-х класів шкіл з російською мовою навчання / Галина Шелехова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 1. - С. 40-43. - Бібліографія : С.43 : 10 назв. - В обл. библиотеке
Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): аудирование -- аудіювання -- близкородственный билингвизм -- близькоспоріднений білінгвізм -- восприятие текста в процессе чтения -- навчання читанню -- обучение чтению -- підручники української мови -- понимание текста -- розуміння тексту -- слухання -- слушание -- сприйняття тексту в процесі читання -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- украинский язык в школах с русским языком обучения -- українська мова -- українська мова в школах з російською мовою навчання -- українська мова в школах національних меншин -- урок украинского языка -- урок української мови -- учебники украинского языка -- читання -- чтение Анотація: Розгляніту питання теорії і практики навчання слухання-розуміння тексту як виду мовленнєвої діяльності, що має багато спільного з аудіюванням і письмом. Особливості формування умінь сприймати текст в процесі читання в умовах близькоспоріднено білінгві му розглянуті на прикладі підручника "Українська мова: Художнє слово. Читання" для 4 класу шкіл з російською мовою навчання (автори О.Н. Хорошковська, Н.О. Воскресенська, А.О. Свашенко).
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Дроздова, Ірина (докторант Херсонського державного університету). Формування професійного мовлення студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ під час навчання усного мовлення / Ірина Дроздова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 2. - С. 37-42. - Бібліографія : С.42 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 81.411.1 Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): аудирование -- аудіювання -- коммуникативная компетенция -- комунікативна компетенція -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови в немовному вузі -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в неязыковом вузе -- професійне мовлення -- профессиональная речь -- развитие речи -- розвиток мовленевих навичок -- усне діалогічне мовлення -- устная речь Анотація: Розглянуто проблеми формування комунікативної компетенції та професійного мовлення студентів нефілологічних спеціальностей: аудіювання, діалогічне мовлення, професійне мовлення тощо.
Перейти к внешнему ресурсу: Формування професійного мовлення студентів Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Сміліченко, Яніна (аспірантка Херсонського державного університету). Розвиток аудіативних умінь учнів у школах з російською мовою навчання / Яніна Сміліченко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 1. - С. 37-40. - Бібліографія : С.40 : 16 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 81.411.1 Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): аудирование -- аудіювання -- методи навчання -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методы обучения -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- украинский язык в школах с русским языком обучения -- українська мова -- українська мова в школах з російською мовою навчання -- українська мова в школах національних меншин Анотація: Розглянуто питання підготовки до аудіювання й розвитку аудіативних умінь учнів за допомогою спеціальних вправ, що виконуються учнями на уроках української мови в школах з російською мовою навчання.
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Цінько, Світлана (кандидат педагогічних наук; доцент Глухівського національного педагогічного університету імені О. Довженка). Дидактичний матеріал для розвитку аудіативних умінь учнів (5 клас) / С. Цінько> // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 1. - С. 19-22. - Література : С.22 : 3 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 81.411.1 Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): аудирование -- аудіювання -- восприятие и понимание текста -- дидактические материалы -- дидактичні матеріали -- коммуникативные умения -- комунікативні вміння -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- развитие речи -- розвиток мовлення учнів -- розуміння тексту -- украинский язык -- українська мова Анотація: Подано зразки дидактичного матеріалу (тексти та орієнтовані тести для перевірки розуміння сприйнятого на слух) для учнів 5 класу.
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Цінько, Світлана (кандидат педагогічних наук; доцент Глухівського національного педагогічного ун-ту ім. О. Довженка). Дидактичний матеріал для розвитку аудіативних умінь учнів (5 клас) / С. Цінько> // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 2. - С. 15-18. - Література : С.18 : 3 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 81.411.1 Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): аудирование -- аудіювання -- восприятие и понимание речи -- восприятие и понимание текста -- дидактические материалы -- дидактичні матеріали -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- розуміння тексту -- украинский язык -- українська мова -- 5 клас Анотація: У статті подано зразки дидактичного матераілу (тексти та орієнтовані тести для перевірки розуміння сприйняття на слух) для учнів 5 класу.
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Шелехова, Галина (кандидат педагогічних наук; провідний науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України). Теоретичні аспекти формування мовленнєвої компетентності учнів 5 - 7 класів у процесі сприймання усних і письмових текстів / Г. Шелехова> // Українська мова і література в школі : науково-методичний журнал. - 2012. - № 4. - С. 20-24. - Література : С.24 : 10 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 81.411.1 Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): аудирование -- аудіювання -- восприятие и понимание речи -- восприятие и понимание текста -- говорение -- говоріння -- зв'язне мовлення -- коммуникативная компетентность -- коммуникативные навыки -- коммуникативный метод обучения -- комунікативна компетентність -- комунікативний метод навчання -- комунікативні навички -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєва діяльність учнів -- мовленнєва компетенція -- мовленнєвий розвиток учнів -- мовлення учнів -- навчання говорінню -- навчання усного мовлення -- обучение говорению -- развитие речи -- речевая деятельность учащихся -- речевая компетентность -- связная речь -- сприйняття тексту в процесі читання -- сприйняття художнього тексту -- украинский язык -- українська мова Анотація: На основі досліджень в галузі психолінгвістики розкривається зміст понять сприймання як різновиду мовленнєвої діяльності людини, розуміння, його рівні, особливості аудіювання й читання.
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Бігич, О. Б. Методика формування іншомовної компетентності в аудіюванні / О. Б. Бігич> // Іноземні мови. - 2012. - № 2. - С. 19-30
Рубрики: Иностранные языки Іноземні мови Кл.слова (ненормовані): иностранные языки -- іноземні мови -- иноязычная компетентность -- іншомовна компетентність -- аудирование -- аудиювання
Є примірники у відділах:
всього 1 : АІЛ (1) Вільні: АІЛ (1)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. Українська мова. 5-9 класи [Текст]> // Дивослово : науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. - 2013. - № 5. - С. 2-14 : табл.
. - ISSN 0130-5263ББК 74.268.1(4Укр) Рубрики: Методика викладання української мови Методика преподавания украинского языка Кл.слова (ненормовані): викладання української мови -- преподавание украинского языка -- навчальні плани -- учебные планы -- освіта в Україні -- образование в Украине -- учебные программы -- украинский язык -- українська мова -- школьное образование -- шкільна освіта -- навчальні програми -- коммуникативная компетентность -- українська мова -- комунікативна компетентність -- змістові лінії навчальних курсів -- содержательные линии учебных курсов -- внутрішньопредметні зв'язки -- внутрипредметные связи -- міжпредметні зв'язки -- межпредметные связи -- дидактичні принципи навчання -- дидактические принципы обучения -- принцип взаємозв'язку навчання -- принцип взаимосвязи и гуманизации -- принцип демократизації і гуманізації навчання -- принцип демократизации и гуманизации обучения -- принцип особистісної орієнтації навчання -- принцип личностной ориентации обучения -- принцип урахування життєвої перспективи у навчанні -- принцип учитывания жизненной перспективы в обучении -- принцип текстотворчості у навчанні -- принцип текстотворчества в обучении -- аудіювання -- аудирование -- читання мовчки -- чтение молча -- говоріння -- говорение -- письмо -- социокультурный принцип обучения -- соціокультурний принцип навчання -- принцип органического совмецения обучения и языка -- принцип органічного поєднання навчання й мови -- принцип практичної спрямованості в навчанні -- принцип практической направленности в обучении -- календарно-тематичне планування -- календарно-тематическое планирование -- календарні плани -- календарные планы Анотація: Програма з української мови для 5-х класів середньої школи.
Утримувачі документа: Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова Є примірники у відділах: ЧЗ (23.05.2013р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Петрук, Оксана (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України). Розвиток мовленнєвих умінь учнів 1 класу ЗНЗ із румунською/молдавською мовами навчання у процесі засвоєння тем особистісної сфери / О. Петрук> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 2. - С. 33-37. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 81.411.1 Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): аудирование -- аудіювання -- говорение -- говоріння -- зв'язне мовлення -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовленнєва діяльність учнів -- мовленнєві вправи -- мовленнєві навичкі -- мовленнєві уміння -- навчання говорінню -- обучение говорению -- речевая деятельность учащихся -- речевые навыки -- речевые умения -- связная речь -- украинский язык -- украинский язык в школах национальных меньшинств -- українська мова -- українська мова в школах національних меншин -- школи національних меншин -- школы национальних меньшинств Анотація: У статті пропонуються розробки уроків усного українського мовлення, пов'язані з особистісною сферою мовленнєвої діяльності. Особлива увага звертається на формування мовленнєвих умінь учнів шкіл із національними мовами навчання.
Утримувачі документа: НБ ДНУ Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Квасова, О. Г. Розробка тестових завдань для розвитку і контролю умінь англомовного аудіювання у вищому навчальному закладі / О. Г. Квасова> // Іноземні мови. - 2013. - № 2. - С. 19-23
Рубрики: Освіта Університети Мовознавство Образование Университеты Языкознание Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- ВНЗ -- тестові завдання -- аудирование -- мовна освіта -- высшее образование -- ВУЗ -- тестовые задания -- аудіювання -- языковое образование
Є примірники у відділах:
всього 1 : АІЛ (1) Вільні: АІЛ (1)
Знайти схожі
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Вікович, Р. І. Методика роботи з англомовними теленовинами на заняттях з англійської мови у вищому навчальному закладі / Р. І. Вікович> // Іноземні мови. - 2013. - № 2. - С. 24-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Мовознавство Вища освіта Языкознание Высшее образование Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- англійська мова -- мовна освіта -- ВНЗ -- університети -- аудіювання -- высшее образование -- английский язык -- языковое образование -- ВУЗ -- университеты -- аудирование
Є примірники у відділах:
всього 1 : АІЛ (1) Вільні: АІЛ (1)
Знайти схожі
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Таранік-Ткачук, Катерина (в. о. наальника відділу експериментальної педагогіки та управління освітою департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України; кандидат педагогічних наук; доцент). Методичні рекомендації щодо вивчення української мови у 2013-2014 навчальному році [Текст] / К. В. Таранік-Ткачук> // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2013. - № 7-8. - С. 2-12 : табл.
. - ISSN 0130-5263ББК 74.268.1(4Укр) Рубрики: Методика викладання української мови Методика преподавания украинского языка Кл.слова (ненормовані): викладання української мови -- преподавание украинского языка -- методичні рекомендації -- методические рекомендаци -- мовленнєва змістова лінія навчання -- речевая содержательная линия обучения -- мовна змістова лінія навчання -- языковая содержательная линия обучения -- компетентісний підхід -- компетентностный подход -- підручники -- учебники -- аудіювання -- аудирование -- говоріння -- говорение -- критерії оцінювання навчальної діяльності учнів -- критерии оценивания учебной деятельности учеников -- діалогічне мовлення -- диалогическая речь -- монологічне мовлення -- монологическая речь -- письмо -- перекази -- изложения -- твори -- сочинения -- читання -- чтение Анотація: Методичні рекомендації щодо викладання української мови у 5-11 класах.
Дод.точки доступу: Шелехова, Г. Т. (старший науковий співробітник лабораторії навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України; кандидат педагогічних наук) Є примірники у відділах: ЧЗ (01.09.2013р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
>13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Цінько, Світлана (кандидат педагогічних наук; доцент Глухівського національного педагогічного університету). Основні труднощі у сприйманні учнями усних висловлювань / С. Цінько> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 5. - С. 6-11. - Література : С.11 : 19 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 81.411.1 Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): аудирование -- аудіювання -- восприятие речи -- интонация -- інтонація -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мимика -- міміка -- мовлення учнів -- мовна освіта -- писемне мовлення -- письменная речь -- сприйняття усного мовлення -- украинский язык -- українська мова -- усне мовлення -- устная речь -- языковое образование Анотація: Окреслено основні труднощі, яки виникають у школярів під час сприймання усних висловлювань, з'ясовано особливості зорового й слухового сприймання, зумовлені специфікою усного й писемного мовлення.
Знайти схожі
|
>14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Шелехова, Галина (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України). Особливості навчання учнів 5-7 класів сприймати мовлення на уроках української мови / Г. Шелехова, С. Цінько> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2014. - № 3. - С. 15-18. - Література : С.18 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 81.411.1 Рубрики: Мовознавство Языкознание Кл.слова (ненормовані): аудирование -- аудіювання -- восприятие и понимание речи -- восприятие и понимание речи детьми -- восприятие и понимание текста -- восприятие речи -- коммуникативная деятельность детей -- комунікативна діяльність -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- развитие речи -- розвиток мовлення у дітей -- розвиток мовлення учнів -- розуміння тексту -- сприйняття тексту в процесі читання -- сприйняття усного мовлення -- украинский язык -- українська мова Анотація: Висвітлено особливості сприймання учнями 5-7 класів усних і письмових висловлювань. Звертається увага на труднощі, з якими стикаються школяри в процесі аудіювання й читання.
Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Укр_мова_і_літ_в_шк_2014_3\3.pdf Утримувачі документа: НБ ДНУ Дод.точки доступу: Цінько, Світлана (кандидат педагогічних наук; доцент Глухівського національного педагогічного університету) Знайти схожі
|
>15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Фідкевич, Олена (старший науковий співробітник Інституту педагогіки Національної академії педагогічних наук України; кандидат філологічних наук). Аудирование в школьном курсе русского языка [Текст] / О. Фідкевич> // Всесвітня література в сучасній школі : щомісячний науково-методичний журнал. - 2015. - № 4. - С. 53-56. - Закінченя, початок у №2, 3 за 2015 рік. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.268.1(4Рос) Рубрики: Методика викладання російської мови Методика преподавания русского языка Кл.слова (ненормовані): викладання російської мови -- аудіювання -- навчальні завдання -- навчальні вправи -- матеріали до уроків -- тексти для аудіювання -- преподаване русского языка -- аудирование -- учебные задания -- учебные упражнения -- материалы к урокам -- тексты для аудирования Анотація: Тексты для аудирования на уроках русского языка.
Утримувачі документа: Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова Є примірники у відділах: ЧЗ (11.06.2015р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
|