Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ассоциативный куст<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Нежива, Людмила (кандидат філологічних наук; доцент Луганського національного університету імені Тараса Шевченка).
    "В прекрасних симфоніях слова, повних таємного чару": символізм у системі літературної освіти [Текст] / Л. Нежива // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2014. - № 2. - 55-60, с.3 обкладинки : цв.ил. - Бібліогр.: с. 60 . - ISSN 0130-5263
ББК 83.3(4 укр)
Рубрики: Українська література
   Украинская литература

Кл.слова (ненормовані):
символізм -- символизм -- образи-символи -- образы-символы -- сугестія -- суггестия -- асоціативність -- ассоциативность -- музикальність -- музыкальность -- методичні прийоми -- методические приемы -- символомислення -- символомышление -- асоціативнний кущ -- ассоциативный куст -- створення образу-символу -- создание образа-символа -- асимволізм читацького сприйняття -- асимволизм читательского восприятия -- українська література -- украинская литература -- історія літератури -- история литературы -- письменники України -- писатели Украины -- прийом інтеграції -- приемы интеграции -- викладання української літератури -- преподавание украинской литературы -- 10 клас -- 10 класс -- створення сенканів -- создание сенканов
Анотація: Висвітлено характерних рис символізму в українському мистецтві (образостворчому та літературі), зв`язок українського літературного символізму зі світовим та особливості вивчення українського літературного символізму у 10 класі.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дивослово_2014_2\14.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Вороний, Микола (поет ; 1871-1938) \о нем\; Коцюбинський, Михайло (письменник ; 1864-1913) \о нем\; Михайлов, Юрій (художник) \о нем\; Тіні забутих предків, повість \о произв.\; Ти-чарівник, вірш \о произв.\; Intermezzo, новела \о произв.\Музика сфер, картина \о произв.\; Чайка, картина \о произв.\; Загублена слава, картина \о произв.\; Замкнуте мистецтво, картина \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗ (26.03.2014р. - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.


    Козінцева, Тетяна (учитель початкових класів; спеціаліст вищої категорії).
    Критичне мислення як засіб формування та розвитку творчих здібностей молодших школярів / Т. Козінцева // Початкова школа. - 2018. - № 2. - С. 10-13. : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Початкова школа
   Начальная школа

   Методика викладання української мови

   Методика преподавания украинского языка

   Методика викладання природознавства

   Методика преподавания природоведения

Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- начальная школа -- молодші школярі -- младшие школьники -- критичне мислення -- критическое мышление -- творчі здібності школярів -- творческие способности школьников -- інтерактивні технології -- интерактивные технологии -- асоціативний кущ -- ассоциативный куст -- кубування -- кубирование -- мозковий штурм -- мозговой штурм -- мозаїка -- мозаика -- метод прес -- метод пресс -- мікрофон -- микрофон -- дискусія -- дискуссия -- 3 клас -- 3 класс -- 4 клас -- 4 класс -- природознавство -- природоведение -- корисні копалини -- полезные ископаемые -- грунти України -- грунты Украины -- тіла -- тела -- вещества -- речовини -- українська мова -- украинский язык -- спільнокореневі слова -- однокоренные слова -- пізнавальні завдання -- познавательные задания -- логічне мислення -- логическое мышление
Анотація: Акцентовано увагу на необхідності добирати на кожний урок пізнавальні завдання з метою розвитку логічного мислення молодших школярів. Конкретизовані основні етапи уроку критичного мислення. Надаються приклади інтерактивних технологій та методів навчання (стратегії "Кубування", "Асоціативний кущ", "Мозковий штурм", "Мозаїка", метод "Прес" тощо) на уроках природознавства та української мови в 3 і 4 класах.

Перейти к внешнему ресурсу: \\new\textlok\Почат_шк_2018_2\6.pdf
Утримувачі документа:
Сумська МЦБ ім. Т. Шевченка

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)