Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=алгоритмы в преподавании разных дисциплин<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Ляшенко, О. І.
    Методи творчого підходу і стратегічні тенденції в процесі розв'язування задач / О. І. Ляшенко, Р. І. Швай // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - К. : АПН України, 2012. - № 4. - С. 5-10. - Література : С.10 : 10 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
активизация учебного процесса -- активізація навчального процесу -- активні методи навчання -- активные методы обучения -- алгоритмизированное обучение -- алгоритмізоване навчання -- алгоритмы в преподавании разных дисциплин -- дидактика -- методи навчання -- методы обучения -- развитие мышления учащихся в процессе обучения -- решение задач -- рішення задач -- розвиток мислення учнів -- творча діяльність -- творческая деятельность учащихся на уроке -- творческие задания -- творческие методы обучения -- творческий подход -- творчий підхід -- творчі завдання -- творчі методи навчання -- теория образования
Анотація: Розв'язування творчих задач - це вид творчого мислення, творчої діяльності людини (учня), що стимулює творчі процеси, сприяє подоланню стереотипності мислення та психологічного бар'єру стандартного підходу до явищ. Тож цей процес можна розглядати як формування вмінь долати перешкоди. Мета статті - розглянути методи творчого підходу до рішення задач та сутність стратегічних тенденцій у цьому процесі.


Дод.точки доступу:
Швай, Р. І.

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)