Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=акмеологія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.


    Лосєва, Н. М.
    Сучасний підхід до вивчення особистості керівника освіти / Н. М. Лосєва // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 3. - С. 64-73. - Бібліографія : С.72-73 : 15 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 88.40
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
акмеологический подход -- акмеология -- акмеологічний підхід -- акмеологія -- керівники освіти -- компетентність керівників освіти -- компетентность руководителя образования -- личностно-профессиональная зрелость -- личностно-профессиональная компетентность -- особистісно-професійна зрілість -- особистісно-професійна компетентність -- педагогическая акмеология -- педагогическая деятельность -- педагогическая психология -- педагогічна акмеологія -- педагогічна діяльність -- педагогічна психологія -- професійна діяльність -- професійна компетентність -- профессиональная деятельность -- профессиональная компетентность -- психология профессий -- психология руководителя -- психология управления -- психологія керівника -- психологія професій -- психологія управління -- руководители образования -- управление образованием -- управленческая деятельность -- управління освітою -- управлінська діяльність
Анотація: Розглядаються питання цілісного дослідження особистості професійного керівника навчального закладу з психолого-акмеологічних позицій, показані можливості застосування акмеологічного підходу в цілях особистісно-професійного розвитку керівника. За умов стійкого позитивного ставлення керівника освіти до своєї професійної діяльності його особистісне зростання неодмінно супроводжується і професійним зростанням. Гуманізація освіти, використання акме-технологій, підтримка особистісно-професійного розвитку освітянина неодмінні і в процесі його підготовки, і під час підвищення кваліфікації, і протягом усього професійного життя.


Знайти схожі

2.


    Малахова, Олена (директор Донецького міського науково-методичного центру).
    Підвищення професійної компетентності управлінських кадрів на засадах акмеологічного підходу / О. Малахова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 4/5. - С. 52-56. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Загальна педагогіка

   Общая педагогика

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна акмеологія -- педагогическая акмеология -- професіоналізм -- профессионализм -- управлінська акмеологія -- управленческая акмеология -- акмеологічні технології -- акмеологические технологии -- управлінська діяльність -- управленческая деятельность -- інтерактивні методи -- интерактивные методы -- тренінгі -- тренинги -- професійна компетентність керівника -- профессиональная компетентность руководителя
Анотація: Предоставлено акмеологічні технології, які сприяють переходу керівника навчального закладу до вищого рівня професіоналізму. Розкрито особливості результативних форм роботи з управлінськими кадрами.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Сіліна, Наталія (заступник директора з науково-методичної роботи Донецької гімназії № 70; відмінник освіти України; вчитель-методист).
    Модель розвитку професійної компетентності педагогів в акмеологічній школі / Н. Сіліна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 4/5. - С. 65-68. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Організація освіти

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
акмеологія -- акмеология -- амкеологічна педагогіка -- акмеологическая педагогика -- акмеологическая позиция педагога -- професійна зрілість -- профессиональная зрелость -- професійна компетентність педагогів -- профессиональная компетентность педагогов -- особистісна зрілість педагога -- личностная зрелость педагога -- духовна зрілість -- духовная зрелость -- акмеологічна позиція педагога -- акмеологическая позиция педагога
Анотація: Висвітлюються питання формування та розвитку професійної компетентності педагогів. Характеризуються складові акмеологічної моделі педагога, покладеної в основу професійного й особистісного саморозвитку вчителя, процес формування його акмеологічної позиції. Автор розкриває мету, завдання, зміст технології управління акмеологічним зростанням вчителя, що впроваджується в гімназії № 70 м. Донецька.


Дод.точки доступу:
Гімназія № 70
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


    Чирчик, Сергій (декан факультету дизайну Мистецького інституту художнього моделювання та дизайну ім. Сальвадора Далі; доцент кафедри фундаментальної підготовки; кандидат фізико-математичних наук; м. Київ).
    Акмеологічний підхід у професійній підготовці майбутніх дизайнерів / С. Чирчик // Вища школа : науково-практичне видання. - 2011. - № 5/6. - С. 33-38. - Библиогр. в конце ст. - 1 рис. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- дизайнірська освіта -- дизайнерское образование -- підготовка дизайнерів -- подготовка дизайнеров -- навчальний процес -- учебный процесс -- акмеологічні принципи -- акмеологические принципы -- акмеологія в педагогіці -- акмеология в образовании -- дизайн-освіта -- дизайн-образование -- професійна підготовка дизайнерів -- профессиональная подготовка дизайнеров
Анотація: Розглядаються проблеми реалізації акмеологічного підходу в контексті професійної підготовки майбутніх дизайнерів. Обгрунтовані психолого-педагогічні умови реалізації цього підходу.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Радул, Валерій (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри педагогіки Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка).
    Соціальна зрілість як вершина акмеологічного розвитку особистості / В. Радул // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 3. - С. 15-20. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- личность -- соціальний досвід -- социальный опыт -- самореалізація -- самореализация -- соціальна зрілість -- социальная зрелость -- цілісний розвиток людини -- целостное развитие человека -- соціальне середовище -- социальная среда -- самоздійснення -- самовыражение -- модальність -- модальность -- акмеологія -- акмеология -- акмеологічний розвиток -- акмеологическое развитие
Анотація: Розглянуто особливості взаємовпливу спеціального досвіду, соціальної зрілості особистості та її акмеологічного розвитку. Зроблено акцент на необхідності цілісного розвитку людини та поетапного формування її зрілості.


Дод.точки доступу:
Батенін, С.С. \о нем\; Леонтьєв, О.М. \о нем\; Ломов, Б.Ф. \о нем\; Ананьєв, Б.Г. \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Данилова, Галина (кандидат педагогічних наук; доцент; член-кореспондент Міжнародної академії акмеологічних наук).
    Методична акмеологія: стратегічний ресурс професійно-особистісного розвитку методиста системи післядипломної освіти / Г. Данилова // Освіта і управління : наук.-практ. журнал. - 2012. - Том 15, № 4. - С. 51-64. - Бібліогр. в кінці ст. 13 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 74.580.46 + 74.584р7
Рубрики: Методические службы
   Методичні служби

   Последипломное образование

   Післядипломна освіта

Кл.слова (ненормовані):
методичні служби -- акмеологія -- професійно-особистісний розвиток -- система післядипломної освіти -- акмеологічна позиція методиста -- самооцінка діяльності -- самовдосконалення професіоналізму -- методические службы -- акмеология -- профессионально-личностное развитие -- система последипломного образования -- акмеологическая позиция методиста -- самооценка деятельности -- самосовершенствование профессионализма
Анотація: Представлено акмеологічну модель методиста, "тріада" його функцій, структуру самовдосконалення професіоналізму методиста.

Утримувачі документа:
Наукова бібліотека Української інженерно-педагогічної академії ( НБ УІПА)

Знайти схожі

7.


    Кузьменко, Людмила (кандидат біологічних наук; доцент Ніжинського державного університету ім. М. Гоголя).
    Учитель у суспільстві знань (акмеологічний підхід) / Л. Кузьменко // Освіта і управління : наук.-практ. журнал. - 2013. - Т. 16, № 1/2. - С. 17-22. - Бібліогр. в кінці ст. 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ББК 88.37
Рубрики: Психология развития
   Психологія розвитку

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна культура -- суспільство знань -- вчителі-акмеологи -- акмеологія освіти -- педагогическая культура -- общество знаний -- учителя-акмеологи -- акмеология образования
Анотація: Подано результати проведеного дослідження щодо бачення і розуміння ролі вчителя студентами.

Утримувачі документа:
НБ УИПА

Знайти схожі

8.


    Гура, Тетяна Віталіївна (кандидат педагогічних наук; доцент Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут").
    Психологія досягнення успіху як напрям розвитку конкурентоспроможності майбутніх IT-фахівців / Т. В. Гура // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2013. - № 4. - С. 105-111. - Бібліогр. в кінці ст. 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 88.4
Рубрики: Профессиональная психология
   Професійна психологія

Кл.слова (ненормовані):
психологія досягнення успіху -- психология достижения успеха -- навчально-виховний процес -- конкурентоспроможність ІТ-фахівців -- успішність ІТ-фахівців -- підготовка IT-фіхівців -- професіоналізм ІТ-фахівців -- акмеологія -- психология -- учебно-воспитателный процесс -- конкурентоспособность ИТ-специалистов -- успешность ИТ-специалистов -- подготовка IT-специалистов -- профессионализм ИТ-специалистов -- акмеология -- учбові дисципліни -- учебные дисциплины
Анотація: Проаналізовано актуальність впровадження дисципліни "Психологія досягнення успіху" в навчально-виховний процес для розвитку конкурентоспроможності майбутніх IT-фахівців.

Утримувачі документа:
НБ УІПА

Знайти схожі

9.


    Сидоренко, Вікторія (доктор педагогічних наук; доцент; Інститут педагогіки НАПН України).
    Формування акмелінгвістичної майстерності вчителя-словесника в системі неперервної педагогічної освіти / В. Сидоренко // Українська мова і література в школі. - 2015. - № 4. - С. 39-48. - Література : 16 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
акмелингвистика -- акмеологический аспект -- акмеология и педагогика -- акмеология образования -- вища педагогічна освіта -- высшее педагогическое образование -- майбутні словесники -- методика викладання української мови -- методика викладання української мови у ВНЗ -- методика преподавания украинского языка -- методика преподавания украинского языка в вузе -- неперервна освіта -- непрерывное педагогическое образование -- педагогическое мастерство -- педагогическое мастерство учителя -- педагогическое образование -- педагогічна акмеологія -- педагогічна майстерність -- педагогічна майстерність викладача -- педагогічна освіта -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- украинский язык -- українська мова
Анотація: У статті розглянуто формування національно-мовної особистості, носія елітарної мовленнєвої культури як пріоритетний напрям професійної підготовки вчителів-словесників.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Укр_мова_і_літ_в_шк_2015_4\8.pdf

Знайти схожі

10.


    Криворотенко, Ольга (вчитель Ганівсього НВК Верхньодніпровського району Дніпропетровської області).
    Реалізація ідей акмеосвіти на особистісно зорієнтованому уроці літератури [Текст] / О. Криворотенко // Дивослово : науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2016. - № 1. - С. 2-7. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.3(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української літератури
   Методика преподавания украинской литературы

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
викладання української літератури -- преподавание украинской литературы -- особистісно орієнтоване навчання -- личностно ориентированное обучение -- акмеосвіта -- акмеобразование -- акмеологія -- акмеология -- інноваційні технології навчання -- инновационные технологии обучения -- педагогическая технология ОЗОН -- педагогічна технологія ОЗОН -- проектные тенологии -- проектні технології -- ученические научно-исследовательские работы -- учнівські науково-дослідницькі рботи -- акмепедагогіка -- акмепедагогика -- дебатні технології -- дебатные технологии -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентностный подход в образовании -- розробки уроків -- разработки уроков -- письменники України -- писатели Украины -- творчість письменників України -- творчество писателей Украины -- твори письмеників україни -- произведения писателей Украины -- імпресіоністичні твори -- импрессионистические произведения
Анотація: Використаня технологій акмепедагогіки при викладання української літератури у старших класах, проілюстровані розробкою уроку з вивчення новели Г. Косинки "В житах".

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Косинка, Григорій (письменник) \о нем\; В житах, новела \о произв.\
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)

Знайти схожі

11.


    Стефанчук, Марина (кандидат юридичних наук; докторант Національної академії прокуратури України).
    Акмеологічні засади організації діяльності прокуратури щодо реалізації функції представництва інтересів [Текст] / М. О. Стефанчук // Право України : Юридичний журнал. - 2016. - № 12. - С. 140-150. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0132-1331
УДК
ББК 67.72(4УКР)г
Рубрики: Право
   Прокуратура

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
акмеологические основаы -- акмеологічні засади -- акмеология -- акмеологія -- квалификационные требования -- кваліфікаційні вимоги -- професійна комунікативна компетентність -- профессиональная коммуникационная компетентность -- мотивація прокурорів -- мотивация прокуроров -- прокурорская деятельность -- прокурорська діяльність -- профессиональные компетенции -- професійні компетенції -- представительство интересов -- представництво інтересів
Анотація: Здійснено спробу наукової розвідки щодо екстраполяції теоретичних підходів сфери гуманітарного знання сучасної акмеології для цілей розробки методологічного забезпечення досліджень організації діяльності прокуратури щодо реалізації функції представництва інтересів. Охарактеризовано такі акмеологічні засади організації діяльності прокуратури щодо реалізації функції представництва, як формування професійної (в т.ч. комунікативної) компетентності, підвищення професійної компетентності прокурорів, мотивація прокурорів. Висловлено пропозицію про доцільність максимального зближення кваліфікаційних вимог до кандидатів на посади прокурорів та суддів з огляду на конституційне зближення цих державних інституцій.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
О прокуратуре, Закон Украины 2014 г. \о произв.\; Про прокуратуру, Закон України \о произв.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

12.


    Стороженко, Наталія (директор).
    Акмеологічне моделювання інновацій в педагогічній практиці / Н. Стороженко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 7/8. - С. 49-52. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

   Україна
    Украина

    Черкаська область

    Черкасская область

Кл.слова (ненормовані):
освітній простір -- образовательное пространство -- інноваційна діяльність -- инновационная деятельность -- інноваційний розвиток -- инновационное развитие -- акмеологічний підхід -- акмеологический подход -- акме-педагогіка -- акме-педагогика -- Нова українська школа -- Новая украинская школа -- моделі інноваційного розвитку -- модели инновационного развития -- моделювання освітньої діяльності -- моделирование образовательной деятельности -- загальноосвітні навчальні заклади -- общеобразовательные учебные заведения -- реформування освітнього простору -- реформирование образовательного пространства -- акмеологія освіти -- акмеология образования
Анотація: Обґрунтовано актуальність інновацій щодо реформування освітнього простору України. Описано науково-теоретичні засади інноваційної діяльності. Проаналізовано зміст акмеологічного підходу в сучасній педагогіці. Репрезентовано інноваційну модель розвитку Монастирищенського навчально-виховного комплексу «Ліцей - загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів «Ерудит». Визначено очікувані результати від упровадження акмеології у практику педагогічної діяльності.


Дод.точки доступу:
Монастирищенський навчально-виховний комплекс «Ліцей - загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів «Ерудит» \о нем\; Ліцей - загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів «Ерудит», Монастирищенський навчально-виховний комплекс \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)