Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=УФСМ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Коваленко, Вільям.
    Дидактологістика у вищій школі: критерії та стандарти текстовізованого розуму / Вільям Коваленко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 2. - С. 28-35. - Бібліогр.: 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.58
Рубрики: Вища професійна освіта
   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
дидактологістика -- види дидактологістики -- текстовізовані думки -- текстовизованные мысли -- фаховий розум -- специализированный разум -- синергетична парадигма -- філософія освіти -- философия образования -- дидактична стратегія -- дидактические стратегии -- науково-дослідна діяльність -- научно-исследовательская деятельность -- наукові тексти -- научные тексты -- знаки-слова -- знаки-терміни -- знаки-термины -- знаки-концепти -- знаки-концепты -- математичні знаки -- математические знаки -- авторизація результатів власних досліджень -- авторизация результатов собственных исследований -- частини мови -- части языка -- кількість частин мови -- количество частей языка -- денотати знаків -- денотаты знаков -- універсальні форми змісту мислення -- УФЗМ -- универсальные формы содержания мышления -- УФСМ -- універсальні форми змісту думки -- универсальные формы содержания мысли -- типы знаков -- типи знаків -- синергетична дидактологістика -- синергетическая дидактологистика -- дидактика вищої фахової освіти -- дидактика высшего специального образования
Анотація: Розглянуто предметну сферу дидактологістики та її трьох видів, які зумовлені наявністю в наукових текстах трьох зовнішньо однакових типів знаків, денотати яких презентують три різні типи критеріїв і стандартів аналізу й оцінювання текстовізованих думок та фахових міркувань вчених у контексті синергетичної парадигми.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)