Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=СМИ и общество<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Ершова, Т. С. (магистр философии; Харьковский национальный университет имени В.Н. Каразина).
    "Теледемократия" и трансформация публичной сферы / Т. С. Ершова // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 10. - С. 62-66. - Література : С.66 : 9 назв
УДК
ББК 66.03
Рубрики: Політика. Політологія
   Политика. Политология

Кл.слова (ненормовані):
влияние СМИ на аудиторию -- вплив ЗМІ на аудиторію -- громадська думка -- журналистика и общественное мнение -- ЗМІ і громадська думка -- ЗМІ і політика -- ЗМІ і суспільство -- общественное мнение -- политическая социология -- політична соціологія -- публичная сфера -- публічна сфера -- СМИ и общественное мнение -- СМИ и общество -- СМИ и политика -- социология СМИ -- соціологія ЗМІ -- телебачення -- телевидение и общество -- теледемократия -- теледемократія
Анотація: Анализируется влияние телевидения на политическую жизнь с точки зрения развития демократии. Становление теледемократии ведет к деградации политики и публичной сферы, поскольку лишает граждан политической субъектности.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Бабак, Ірина Миколаївна (кандидат соціологічних наук; доцент ОКВНЗ "Інститут підприємництва "Стратегія" ; м. Жовті Води).
    Вплив інформації на соціальний настрій населення / І. М. Бабак // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 4. - С. 93-96. - Література : С.96 : 7 назв
УДК
ББК 60.52
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
влияние СМИ на аудиторию -- вплив ЗМІ на аудиторію -- засоби масової інформації -- ЗМІ і суспільство -- информационное влияние -- информация -- інформаційний вплив -- інформація -- население -- населення -- суспільний настрій -- общественное настроение -- СМИ и общество -- социальная позиция -- социальное настроение -- социальное настроение населения -- социальное самочувствие -- социология общества -- соціальна позиція -- соціальне самопочуття -- соціальний настрій -- соціальний настрій населення -- соціологія суспільства -- средства массовой информации
Анотація: Автор аналізує сутність поняття "соціального настрою" та визначає механізми і фактори формування соціального настрою населення через ЗМІ.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Каліщук, Оксана (кандидат історичних наук; доцент Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки).
    Українсько-польське протистояння в роки Другої світової війни в інформаційному просторі / О. Каліщук // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 5. - С. 4-8. - Література : С.7-8 : 58 назв
УДК
ББК 63.3(4Укр)6
Рубрики: Історія
   История

   Україна
    Украина

    Волинь

    Польща

    Польша

Кл.слова (ненормовані):
Волинська трагедія -- Волынская трагедия -- Вторая мировая война -- Вторая мировая война и Украина -- Друга світова війна -- Друга Світова війна і Україна -- ЗМІ і громадська думка -- ЗМІ і суспільство -- информационное пространство -- историческая тема в СМИ -- история Польши 20 в. -- история Украины 20 в. -- інформаційний простір -- Польша - Украина -- СМИ и общественное мнение -- СМИ и общество -- украинско-польские отношения -- українсько-польські відносини
Анотація: Розглядається висвітлення проблеми українсько-польського протистояння в роки Другої світової війни у ЗМІ України й Польщі у 1990-х - 2000-х роках. Показано, що позиція авторів часто обумовлена їх політичними поглядами. Стверджується, що ЗМІ впливають на бачення подій сімдесятирічної давнини у суспільстві. У центрі дослідження - Волинська трагедія 1943 р.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Кавєріна, А. С. (Харківський національний університет імені В.Н.Каразіна; Харків).
    Довіра до ЗМІ: мікро- та мкрорівень / А. С. Кавєріна // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 12. - С. 166-171. - Бібліографія : С.169-171 : 31 назва. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.562.1
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
громадське мовлення -- ЗМІ і суспільство -- общественное вещание -- СМИ и общество -- социальное доверие -- социальные медиа -- социология журналистики -- социология СМИ -- соціальна довіра -- соціальні медіа -- соціологія журналістики -- соціологія ЗМІ
Анотація: Розглядаються різні інтерпретації довіри та теорії Н. Лумана, П. Штомпки та А. Селігмена, які підкреслюють значення довіри у період трансформації суспільства. Розглядаються піходи до визанчення рівня довіри. Подано аналіз ЗМІ як соціального і нституту. Аналізуються соціальні медіа, які охоплюють не тільки інституційний рівень формування довірчих відносин з аудиторією, але й особистісний.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Зубарєва, М. А. (Національний університет "Острозька академія"; Острог).
    Управління масами в епоху суспільства споживання / М. А. Зубарєва // Грані : наук.-теорет. і гром.-політ. альм. - 2015. - № 2. - С. 63-67. - Бібліографія : С.67 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.52
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
ЗМІ і суспільство -- информационная безопасность -- информационная война -- информационный терроризм -- інформаційна безпека -- інформаційна війна -- інформаційний тероризм -- манипуляция сознанием -- маніпуляція свідомістю -- маса як стихійна група -- мас-медіа -- масова свідомість -- масса как стихийная группа -- масс-медиа -- массовое сознание -- медиа-терроризм -- медіа-тероризм -- общество потребления -- персоналии социологов -- персоналії соціологів -- потребление -- симуляция -- симуляція -- СМИ и общество -- социальные трансформации -- социология общества -- соціальні трансформації -- соціологія суспільства -- суспільство споживання -- управління масами -- управление массами -- феномен масс
Анотація: Рзглянуто сутність та витоки ідеї феномена мас, детермінанти появи масової свідомості у соціально-філософському та політологічному аспектах. Проаналізовано вплив зовнішніх факторов на установки мас у контексті соціально-психологічних і інфор маційно-комунікативних складових. Визначені головні характеристики суспільства споживання. Розглянуто теорію Ж.Бодрійяра про симуляцію в мас-медіа. Досліджено погляди вченого про взаємозалежність інформації і смислу, сутнісні характеристики симуляції. Показано прояви властивостей мас. Розглянуто поняття медіа-тероризму та його вплив на свідомість мас у контексті інформаційної війни між Росією та Україною, основні види інформаційного тероризму. Показана реакція мас на медіа-тероризм. Надані рекомен дації щодо ефективного управління масами в епоху суспільства споживання.


Дод.точки доступу:
Бодрийяр, Ж. (культуролог; философ-постмодернист; фотограф ; 1929-2007) \о нем\; Бодріяр, Жан (культуролог; філософ-постмодернист; фотограф ; 1929-2007) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)