Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=Інтернет маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.


    Юрчак, О. (директор).
    Інбаунд маркетинг - новий напрямок чи еволюція "старого" маркетингу? / О. Юрчак // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 5. - С. 55-58 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
інтернет маркетинг -- интернет маркетинг -- інбаунд маркетинг -- инбаунд маркетинг -- споживачі -- потребители
Анотація: Розглядається інбаунд маркетинг - новий напрямок маркетингу.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Лоренцо-Ромеро, Карлотта (PhD (бізнес-адміністрування (e-комерція)); викладач маркетингу Університту Кастілья-ла-Манча; Іспанія).
    Латентна сегментація італійських споживачів соціальних мереж / Лоренцо-Ромеро К., Аларкон-дель-Амо М.-дель-К., Ж. дель Чаппа // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 6. - С. 511-519 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.39(4ІТА)с-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика информатики

   Економіка інформатики

   Италия
    Італія

Кл.слова (ненормовані):
итальянские пользователи -- італійські користувачі -- социальные коммуникации -- соціальні комунікації -- коммуникационные стратегии -- комунікаційні стратегії -- Інтернет -- Интернет -- латентная сегментация -- латентна сегментація -- маркетинговый инструментарий -- маркетинговий інструментарій -- онлайн-опросы -- онлайн-опитування -- социальные информационные сети -- соціальні інформаційні мережі -- інтернет маркетинг -- интернет маркетинг
Анотація: Описано, як поява Web 2.0 посприяла росту соціальної взаємодії між людьми та організаціями. У даному контексті особливий інтерес представляють соціальні мережі як майданчики, на яких люди створюють та керують власними профілями, обмінюються інформацією, взаємодіють у процесі створення спільного контенту та беруть участь в інших видах онлайн-діяльності. Стрімке зростання соціальних мереж протягом останнього десятиріччя приносило прибутки як окремим особистостям, так і організаціям. Представлено поділ італійських користувачів соціальних мереж на класи в залежності від інструментів, якими вони користуються онлайн. Висновки дослідження можуть бути корисними компаніям при розробці комунікаційних стратегій та використання соціальних мереж в якості інструменту маркетингу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Аларкон-дель-Амо, Марія-дель-Кармен (PhD; викладач Автономного університету Барселони; Іспанія); Чаппа, Жакомо дель (PhD (маркетинг і менеджмент); співробітник Північно-Східного центру економічних досліджень Університету Сассарі; Італія); днепропетровский автор, но не о Днепропетровске

Знайти схожі

3.


   
    Зміст журналу “Маркетинг в Україні” за 2014 рік [Текст] // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 1. - С. 69-71. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг, 2014 р.

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові технології -- інтернет маркетинг -- маркетингові дослідження -- реклама -- маркетинговые технологии -- интернет маркетинг -- маркетинговые исследования -- змісти журналів -- содержание журналов
Анотація: Наведений зміст журналу “Маркетинг в Україні” за 2014 рік.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Дод.точки доступу:
Маркетинг в Україні, журнал \о произв.\

Знайти схожі

4.


    Добривечер, Анна.
    Медиа измерения в Интернете [Текст] / Анна Добривечер // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 4. - С. 38-41 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
интервью -- інтерв'ю -- интернет маркетинг -- інтернет маркетинг -- медиаисследования -- медіадослідження -- реклама -- мониторинг рекламы в интернете -- моніторинг реклами в інтернеті -- интернет реклама -- інтернет реклама -- реклама в интернете -- реклама в інтернеті
Анотація: Інтерв’ю з заместителем генерального директора компанії TNS Україна Анною Добривечер, которая занимается медиаисследованиями.


Знайти схожі

5.


    Зюзиков, Андрей (специалист по продвижению бизнеса).
    Три кейса продаж с помощью Facebook [Текст] / Андрей Зюзиков // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 6. - С. 51-57 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Маркетинг

   Економіка

Кл.слова (ненормовані):
продажа товаров -- продаж товарів -- продаж послуг -- продажа услуг -- кейси продаж -- Facebook -- реклама в Интернет -- реклама в Інтернет -- рекламные объявления -- рекламні об'яви -- социальные сети -- соціальні мережі -- схемы продаж -- схеми продажу -- Інтернет маркетинг -- тренинги
Анотація: Рассмотрено три примера организации продаж услуг и товаров разной ценовой категории через Facebook: продажи через контент (розничные товары интернет-магазина электроники), продажи «в лоб» (тренинги для женщин) и продажи через сайты блогеров.


Знайти схожі

6.


   
    Интернет вещей - революция, которая происходит прямо сейчас [Текст] // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 6. - С. 58-60 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Маркетинг

   Економіка

Кл.слова (ненормовані):
интернет вещей -- інтернет речей -- Интернет маркетинг -- Інтернет маркетинг -- рынки потребительских товаров -- ринки споживчих товарів -- споживчі товари -- потребительские товары -- компанії -- компании -- розумний дім -- умный дом
Анотація: Рассмотрено результаты внедрения технологии Интернет вещей в повседневную жизнь на примере южнокорейской компании Samsung.


Дод.точки доступу:
Samsung, компания \о ней\

Знайти схожі

7.


   
    Зміст журналу "Маркетинг в Україні" за 2015 рік [Текст] // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 1/2. - С. 79-82. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг, 2015 р.

   Экономика

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові технології -- інтернет маркетинг -- маркетингові дослідження -- економіка знань -- реклама -- соціальний маркетинг -- маркетинговые технологии -- интернет маркетинг -- маркетинговые исследования -- экономика знания -- реклама -- социальный маркетинг -- зміст журналів -- содержание журналов
Анотація: Наведено зміст журналу "Маркетинг в Україні" за 2015 рік.


Дод.точки доступу:
Маркетинг в Україні, журнал \о произв.\

Знайти схожі

8.


    Зозульов, Олександр (кандидат економічних наук).
    Розроблення стратегії виведення інтернет-магазину на промисловий ринок / О. Зозульов, К. Афанасьєва // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2017. - № 2. - С. 53-61 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
інтернет маркетинг -- интернет маркетинг -- промислові ринки -- промышленные рынки -- стратегії -- стратегиї -- алгоритми розроблення стратегій -- алгоритмы разработки стратегий -- комерційні сайти -- коммерческие сайты -- SaaS-платформа -- критерії вибору -- критерии отбора -- выведение интернет-магазинов на рынок -- виведення інтернет-магазинів на ринок
Анотація: Представлено спеціально створений загальний хід розробки стратегії виведення інтернет-магазину на промисловий ринок у вигляді структурно-логічної схеми, яка складається з окремих блоків: доцільність та передумови для виведення інтернет-магазину на промисловий ринок; формування концепції бізнесу; формування digital-стратегії; розроблення концепції інтернет-магазину; розроблення системи контролю досягнутих результатів.


Дод.точки доступу:
Афанасьєва, Катерина

Знайти схожі

9.


    Стельмахова, Александра.
    Мозги на продажу. Как стимулировать ИТ-разработчиков работать на украинские компании? [Текст] / А. Стельмахова // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2017. - N 3. - С. 28-31 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
интернет маркетинг -- інтернет маркетинг -- рынок ИТ -- ринок ІТ -- ИТ-разработчики -- ІТ-розробники -- стимулирование программистов -- стимулювання програмістів
Анотація: Рассмотрен вопрос о стимулировании ИТ-разработчиков работать на украинские компании.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)