Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Швець, Дмитро Євгенійович@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Швець, Дмитро Євгенійович (кандидат соціологічних наук; доцент кафедри менеджменту організацій, начальник навчального відділу).
    Концептуалізація моделі управління вищою освітою в країнах Півночі Європи (Швеція, Норвегія, Нідерланди) / Д. Є. Швець // Грані. - 2012. - № 2. - С. 83-87. - Бібліографія : С.87 : 13 назв
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Соціологія
   Социология

   Північна Європа
    Северная Европа

    Голландия

    Нідерланди

    Нидерланды

    Норвегія

    Норвегия

    Скандинавія

    Скандинавия

    Швеція

    Швеция

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта зарубіжних країн -- высшее образование -- высшее образование в зарубежных странах -- педагогическая социология -- педагогічна соціологія -- система вищої освіти -- система высшего образования -- система образования -- система освіти -- скандинавские страны -- социология высшей школы -- соціологія вищої школи -- управление образованием -- управление образованием в высшей школе -- управління освітою -- управління освітою в вищій школі
Анотація: Присвячено дослідженню системи вищої освіти Півночі Європи. В статті проаналізовано структурно-функціональні особливості системи вищої освіти скандинавських країн у контексті теорій конвергенції та ціннісно-раціональної дії М. Вебера.


Дод.точки доступу:
Вебер, Макс (немецкий социолог; философ; историк; экономист ; 1864-1920) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Швець, Дмитро Євгенійович (кандидат соціологічних наук; доцент Запорізької державної інженерної академії).
    Стратегічні орієнтири реформування системи освіти і науки в умовах соціальної кризи / Д. Є. Швець // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2012. - № 11. - С. 84-87. - Література : С.87 : 6 назв
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Соціологія
   Социология

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
инновационирование науки -- инновационирование образования -- інноваціонування науки -- інноваціонування освіти -- криза освіти -- кризис образования -- наука в Украине -- наука в Україні -- наука и образование -- наука і освіта -- образование в Украине -- образование и общество -- освіта в Україні -- освіта і суспільство -- перманентна кризовість -- перманентная кризисность -- реформирование науки -- реформирование образования -- реформування науки -- реформування освіти -- социальный кризис -- социология образования -- соціальна криза -- соціологія освіти
Анотація: Присвячено дослідженню мікросоціальних чинників перманентної кризовості системи освіти і науки в Україні. Мета дослідження - визначення стратегічних орієнтирів реформування та інноваціонування системи освіти і науки в Україні в світлі глобаліза ційних тенденцій.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Швець, Дмитро Євгенійович (кандидат соціологічних наук; доцент кафедри менеджменту організацій; начальник навчального відділу).
    Компетентнісний підхід в освітній політиці держави щодо системи середньої освіти / Д. Є. Швець // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 1. - С. 53-58. - Література : С.57-58 : 12 назв
УДК
ББК 60.561.9
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід в освіті -- компетентносный подход -- компетентносный подход к обучению -- компетентностное образование -- образовательная политика -- освітня політика -- педагогическая социология -- педагогічна соціологія -- середня освіта -- социология образования -- соціологія освіти -- среднее образование
Анотація: Присвячено проблемі зв'язку інноваційної політики та впровадження компетентнісного підходу в середній освіті.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)