Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Хайруліна, Василина@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Хайруліна, Василина (кандидат педагогічних наук; член-кореспондент НАПН України; заслужений працівник освіти України; директор).
    Ідеї В. О. Сухомлинського належить світу / В. Хайруліна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 5/6. - С. 9-13. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

   Китай
Кл.слова (ненормовані):
творча спадщина педагогів -- творческое наследие педагогов -- експериментальні школи -- экспериментальные школы -- гармонійний розвиток особистості -- гарнмоническое развитие личности -- культурно-етичне виховання -- культурно-этическое воспитание -- класні колективи -- классные коллективы -- інтелектуальні потреби -- интеллектуальные потребности -- педагогічна майстерність -- педагогическое мастерство -- китайська педагогічна система -- китайская педагогическая система -- педагогічні системи світу -- педагогические системы мира -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- асоціації сухомлиністів -- ассоциации сухомлинистов
Анотація: Висвітляється перебування української делегації в КНР. Розглянуто основні напрями діяльності навчальних закладів Китаю щодо популяризації ідей В. О. Сухомлинського. Проаналізовано досягнення та інновації китайської педагогічної системи. Розкрито важливість співпраці між Україною і Китаєм для обміну досвідом та подальшого впровадження провідних ідей Василя Олександровича в навчальних закладах двох країн.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський , Василь Олександрович (видатний педагог ; 1918-1970) \о нем\; Всекитайська асоціація сухомлиністів \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Доценко, Світлана (кандидат педагогічних наук; докторант кафедри теорії і методики професійної освіти; Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди).
    Дидактичний потенціал компетентнісної моделі освіти у розвитку творчих здібностей учнів проектних класів "Інтелект України" / С. Доценко, В. Хайруліна // Рідна школа. - 2016. - № 4. - С. 32-38 : рис., а-табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Теорія і методика навчання

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісна освіта -- компетентностное образование -- творчі здібності учнів -- творческие способности учащихся -- організація навчання -- организация обучения -- таксономія Блума -- таксономия Блума -- Блума таксономія -- Блума таксономия -- науково-педагогічні проекти -- научно-педагогические проекты -- проектні класи -- проектные классы -- творчі здібності учнів -- творческие способности учеников -- компоненти структури творчих здібностей -- компоненты структуры творческиъ способностей -- компетентнісна освіта -- компетентностное образование -- рівні таксономії -- уровни таксономии -- загальні цілі навчання -- общие цели обучения -- методи розвитку творчих здібностей -- методы развития творческих способностей
Анотація: Визначено дидактичний потенціал розвитку творчих здібностей учнів: зміст, цілі, принципи, форми і методи. Схарактеризовано педагогічні умови розвитку цих здібностей: організація навчання в дії, використання спеціальних методів навчання, спрямованих на дослідницьку діяльність, створення вільної атмосфери навчання. Акцентовано увагу на теоретичній базі розвитку творчих здібностей в умовах компетентнісного підходу - таксономії Б. Блума.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_4\9.pdf

Дод.точки доступу:
Хайруліна, Василина (кандидат педагогічних наук; член-кореспондент НАПН України; директор Українського коледжу імені В. О. Сухомлинського); Інтелект України, всеукраїнський науково-педагогічний проект \о нем\

Знайти схожі

3.


    Хайруліна, Василина (доктор філософії; член-кореспондент НАПН України; заслужений працівник освіти України).
    Ідеї Василя Сухомлинського у розбудові музейного середовища сучасної школи / В. Хайруліна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2018. - № 1/2. - С. 17-20 : фот. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
музейна педагогіка -- музейная педагогика -- видатні педагоги -- выдающиеся педагоги -- педагогіка добротворення -- педагогика благотворительности -- інтегровані уроки -- интегрированные уроки -- Нова українська школа -- Новая украинская школа -- музейне середовище -- музейная среда -- форми роботи -- формы работы -- творча спадщина педагогів -- творческое наследие педагогов
Анотація: Йдеться про досвід створення музейного середовища в Українському коледжі імені В. О. Сухомлинського. Розглянуто сутність новітніх та традиційних форм роботи: музейні уроки, уроки філософствування, майстер-класи, круглі столи, спілкування допитливих, презентації проектної діяльності, конкурси знавців казок В. О. Сухомлинського та малюнків до казок Василя Олександровича. Обгрунтовано актуальність ідей В. О. Сухомлинського для розвитку музейної педагогіки.


Дод.точки доступу:
Ушинський, Костянтин Дмитрович (педагог ; 1823-1871) \о нем\; Русова, Софія (громадський діяч; літературознавець; етнограф; засновник жіночого руху в Україні ; 1856-1940) \о ней\; Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог ; 1918-1970) \о нем\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)