Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>A=Тун, Джейн@<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
65.422.5(5КИТ)-5
Т 84
Тун
,
Джейн
(викладач кафедри маркетингу та управління дистрибуцією Бізнес-школи Технологічного інституту Хсінь Ву; м.Тайбей; Тайвань).
Вплив цінової стратегії просування на намір здійснити покупку / Дж.
Тун
> // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. -
№ 8
. - С. 495-503 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК
65.422.5(5КИТ)-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Торговля отдельными видами товаров
Торгівля окремими видами товарів
Тайвань
Кл.слова (ненормовані):
анализ надежности
--
аналіз надійності
--
намерение совершить покупку
--
намір здійснити покупку
--
поведение потребителей
--
поведінка споживачів
--
повторные покупки
--
повторна купівля
--
регрессный анализ
--
регресійний аналіз
--
факторный анализ
--
факторний аналіз
--
ценновые стратегии продвижения
--
цінові стратегії просування
--
экономический анализ
--
економічний аналіз
Анотація:
Досліджується вплив цінової стратегії просування на намір здійснити покупку. За допомогою анкетування і нерепрезентативної вибірки зібрано дані співробітників і клієнтів "Shin Kong Mitsukoshi". 390 анкет роздано,217 заповнених екземплярів отримано, рівень відгуку - 56%. Отримані дані піддано факторному аналізу і аналізу надійності для перевірки надійності і достовірності, а також регресійному аналізу для перевірки гіпотези. Результати дослідження показують (1) істотно позитивну кореляцію між ціновою стратегією просування і наміром повторної покупки у клієнтів, (2) значну позитивну кореляцію між ціновою стратегією просування і наміром купити більше продуктів в намірі здійснити покупку, (3) помітно позитивну кореляцію між ціновою стратегією просування і подальшими рекомендаціями в намірі здійснити покупку і (4) значущі відмінності в кореляції між ціновою стратегією просування і наміром здійснити покупку через деякі демографічні змінні.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)