Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Сусська, Ольга@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Сусська, Ольга (кандидат філологічних наук; професор кафедри соціології МАУП).
    Метаморфози матеріалізму в інтерпретаціях громадської думки / Ольга Сусська // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2010. - № 3. - С. 217-222. - Бібліографія : С.222. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
воспоминания -- громадська думка -- общественное мнение -- персоналии социологов -- персоналії соціологів -- спогади
Анотація: Спогади про Володимира Леонідовича Оссовського - професора кафедри соціології Національного університету "Києво-Могилянська академія", одого із фундаторів сучасної української соціології. Окреслено роль В. Оссовського у вивченні громадської думки, йог о майстерність як лектора та педагога.


Дод.точки доступу:
Оссовский, Владимир Леонидович \о нем\; Оссовський, Володимир Леонідович \о нем\

Знайти схожі

2.


    Сусська, Ольга (кандидат філософських наук; професор НаУКМА).
    Соціологічна наука між Сцилою і Харибдою сучасного меркантілізму і наукового пізнання / О. Сусська // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2011. - № 3. - С. 47-57. - Бібліографія : С.56-57. - на рус. яз.
УДК
ББК 60.500
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
громадська думка -- общественное мнение -- социология и общество -- соціологія і суспільство -- теоретическая социология -- теоретична соціологія -- украинская социология -- українська соціологія -- функции социологии -- функції соціології
Анотація: Автор статті розкриває становище теоретичної соціології в сучасному світі, зокрема в Україні, та наголошує на тому, що сучасна соціологія має забезпечити такий рівень теоретичного обгрунтування, щоби виконувати в суспільстві не лише консультативну, а й конструктивну функцію.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Сусська, Ольга (кандидат філологічних наук; доцент Національного університету "Києво-Могилянська академія").
    Інтерпретативні можливості теорії відповідності інформаційного поля індивіда / О. Сусська // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково-теоретичний часопис. - 2013. - № 1. - С. 131-138. - Джерела : С.137-138
УДК
ББК 60.5
Рубрики: Соціологія
   Социология

Кл.слова (ненормовані):
виртуальная реальность -- віртуальна реальність -- информационное поле -- информационный обмен -- інформаційне поле -- інформаційний обмін -- коммуникативное взаимодействие -- комунікативна взаємодія -- масова комунікація -- массовая коммуникация -- социология Интернета -- социология коммуникаций -- социология массовых коммуникаций -- соціологія Інтернету -- соціологія комунікацій -- соціологія масових комунікацій
Анотація: Подано аналіз рівнів відповідності складових процесу конструювання інформаційного поля особистості на підставі авторської категорії відповідності інформаційного поля.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Сусська, Ольга (кандидат філологічних наук; професор кафедри соціології МАУП).
    Методологічні преференції та дифузії в сучасній соціології мас-медіа [Текст] / О. Сусска // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2017. - № 2. - С. 119-130 : 2 табл. - Библиогр.: с. 129-130 (14 назв.). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1563-3713
УДК
ББК 76
Рубрики: Средства массовой информации
   СМИ в целом

   Засоби масової інформації

   Змі в цілому

Кл.слова (ненормовані):
информационное поле -- інформаційне поле -- коммуникативные стратегии -- комунікативні стратегії -- массовые коммуникации -- масові комунікації -- методологии исследований -- методології досліджень -- социокультурный анализ -- соціокультурний аналіз -- социологические исследования -- соціологічні дослідження -- социология масс-медиа -- соціологія мас-медіа -- социология массовых коммуникаций -- соціологія масових комунікацій
Анотація: Речь идет об использовании различных научных подходов в изучении коммуникативных стратегий, в частности в исследовании коммуникативных действий персонифицированного субъекта, направленных на формирование собственного информационного поля.
Йдеться про використання різних наукових підходів у вивченні комунікативних стратегій, зокрема в дослідженні комунікативних дій персоніфікованого суб'єкта, спрямованих на формування власного інформаційного поля.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)