Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Студінська, Г. Я.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Студінська, Г. Я. (кандидат економічних наук).
    Алгоритмізація процесу побудови та управління брендом в умовах ринкової економіки / Г. Я. Студінська // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 11. - С. 138-144 : схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.42в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торговли

   Економіка торгівлі

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- методология маркетинга -- методологія маркетингу -- идентичность бренда -- ідентичність бренду -- миссия бренда -- місія бренду -- коммерческая успешность бренда -- комерційна успішність бренду -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- позиционирование бренда -- позиціонування бренду -- политические платформы -- політичні платформи -- рыночные стратегии -- ринкові стратегії -- управленческая алгоритмизация -- управлінська алгоритмізація
Анотація: Процес створення і просування брендів (комерційних і некомерційних) відповідає сучасним ринковім умовам розвитку суспільства, яким притаманні такі характеристики, як глобалізація та хаотичність. В таких умовах саме бренд надає певні переваги, які дозволяють залишатися йому конкурентоспроможним та досмягати комерційного успіху. Алгоритмізація процесу брендування спрощує уявлення, розуміння та практичне застосування теоретико-методологічних підходів досягнення та побудови брендів, що говорить про актуальність тематики в сьогоденні і дозволяє пропонувати механізм алгоритмізації брендування до практичного застосування комерційними та некомерційними організаціями.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Гед, Тони (немецкий маркетолог) \о нем\; Дакер, Джордж (американский маркетолог) \о нем\; Капферер, Ж.-Н. (французский маркетолог) \о нем\; Уллер, Алина (маркетолог) \о ней\

Знайти схожі

2.


    Студінська, Г. Я. (кандидат економічних наук).
    Теоретико-методологічні підходи до моделювання бренда / Г. Я. Студінська // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 12. - С. 119-126 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.42в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика торговли

   Економіка торгівлі

Кл.слова (ненормовані):
моделирование брендов -- моделювання брендів -- исторические аспекты -- історичні аспекти -- модель Human Brand -- оценка капитала бренда -- оцінка капіталу бренда -- Human Brand модель -- экономический потенциал бренда -- економічний потенціал бренду -- классификация направлений моделирование бренда -- класифікація напрямів моделювання брендів
Анотація: Економічний потенціал бренда став безперечним доказом необхідності його створення та просування в умовах жорсткої ринкової конкуренції. Формування, ефективне управління, оцінка капіталу бренда вимагають його моделювання , що обумовлює актуальність та практичність цього процесу. Простежений історичний процес моделювання бренда, проаналізовано методичні підходи до його класифікації, запропонована модель Human Brand.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)