Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог книг (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Старостіна, А.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
Шифр: Е2/2008/5
   Журнал

Економіка України . - ISSN 0131-775Х. - Виходить щомісячно
2008р. № 5
Зміст:
Пустовойт, О. Ефективність моделі розвитку внутрішнього ринку України / О. Пустовойт. - С.24-36
Луценко, А. Деякі аспекти правового регулювання споживчого кредитування в Україні / А. Луценко. - С.37-42
Жигаленко, О. Удосконалення адміністрування податкових ризиків при плануванні документальних форм податкового контролю / О. Жигаленко. - С.42-50
Старостіна, А. Суперечливі шляхи економічної глобалізації / А. Старостіна, О. Каніщенко. - С.58-65
Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Старостіна, А.
    Суперечливі шляхи економічної глобалізації / А. Старостіна, О. Каніщенко // Економіка України. - 2008. - № 5. - С. 58-65 . - ISSN 0131-775Х
УДК
Рубрики: ГЛОБАЛИЗАЦИЯ
   ГЛОБАЛІЗАЦІЯ



Дод.точки доступу:
Каніщенко, О.
Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Старостіна, А. (завідувач кафедри; кандидат економічних наук; професор).
    Міжнародний імідж країни: практичні аспекти аналізу / А. Старостіна, В. Кравченко, А. Личова // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 3. - С. 47-56. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
бренди країн -- міжнародний імідж країни -- рейтінги -- зовнішня політика -- маркетингові дослідження -- бренды страны -- международный имидж страны -- рейтинги -- внешняя политика -- маркетинговые исследования
Анотація: Проаналізовано найбільш авторитетні методики оцінки брендів країн.


Дод.точки доступу:
Кравченко, В. (кандидат економічних наук; доцент); Личова, А. (кандидат економічних наук; доцент)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Старостіна, А.
    Вторинна інформація в національних і міжнародних маркетингових дослідженнях / А. Старостіна, О. Пригара // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 4. - С. 4-9. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
вторинна інформація -- маркетингові дослідження -- національні дослідження -- міжнародні дослідження -- вторичная информация -- маркетинговые исследования -- национальные исследования -- международные исследования -- джерела інформації -- источники информации -- джерела вторинної інформації -- источники вторичной информации
Анотація: Розглянуто класифікацію джерел вторинної інформації, яка використовується при проведенні маркетингових досліджень національних і міжнародних ринків.


Дод.точки доступу:
Пригара, О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)