Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>A=Сербан, Коріна@<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Сербан
,
Коріна
(аспірант; Академія економічних студій; м.Бухарест; Румунія).
Інноваційні стратегії в онлайн-середовищі : планування соціальної діяльності некомерційних організацій / К.
Сербан
, О. -І. Маковей> // Актуальні проблеми економіки. - 2012. -
№ 4
. - С. 440-448. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.49с-2
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика непроизводственной сферы
Економіка невиробничої сфери
Бесприбыльные организации
Неприбуткові організації
Кл.слова (ненормовані):
маркетинговое планирование
--
маркетингове планування
--
некоммерческие организации
--
некомерційні організації
--
онлайн-стратегии предприятий
--
онлайн-стратегії підприємств
--
социальный маркетинг
--
соціальний маркетинг
Анотація:
Представлена відправна точка для планування соціальних програм "онллайн" для некомерційних організацій. Мета такого планування - інтеграція засобів онлайн-маркетингу. Проведено порівняння засобів роботи у традиційному соціальному маркетангу та онлайн-маркетингу. Оцінювання практичних результатів показало, що ефективність є безпосереднім результатом слідування заланованим етапам соціальної маркетингової програми.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Маковей, Октав-Іонут (Академія економічних студій; м.Бухарест; Румунія)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
65.290(4РУМ)-5
С 28
Сербан
,
Коріна
(аспірант; Академія економічних студій; м.Бухарест; Румунія).
Значення кампаній благочинного маркетингу : за даними Румунії / К.
Сербан
, Г. Ф. Грігоре, А. Станку> // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. -
№ 6
. - С. 442-449 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.290(4РУМ)-5 + 65.278(4РУМ)-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика предприятия
Економіка підприємства
Благотворительность
Благочинність
Румыния
Румунія
Кл.слова (ненормовані):
благотворительный маркетинг
--
благочинний маркетинг
--
маркетинговые кампании
--
маркетингові кампанії
--
маркетингові технології
--
маркетинговые технологии
--
социальный маркетинг
--
соціальний маркетинг
--
социальная ответственность бизнеса
--
соціальна відповідальність бізнесу
--
неприбыльные организации
--
неприбуткові організації
Анотація:
Продемонстровано, що у Румунії споспостерігаються нова стадія розвитку соціального маркетингу. Вірне розуміння ідеї благочинного маркетингу допоможе стати ближче до споживача та одночасно бути корисним суспільству. Досліджено значення компаній з благочинного маркетингу для румунського суспільства, акцент зроблено на двох показниках: вплив таких компаній на самі корпорації та їхній вплив на партнерські неприбуткові організації.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Грігоре, Георгіана Флорентіна (Академія економічних студій; м.Бухарест; Румунія); Станку, Алін (Академія економічних студій; м.Бухарест; Румунія)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)