Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Сербан, Коріна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Сербан, Коріна (аспірант; Академія економічних студій; м.Бухарест; Румунія).
    Інноваційні стратегії в онлайн-середовищі : планування соціальної діяльності некомерційних організацій / К. Сербан, О. -І. Маковей // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 4. - С. 440-448. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.49с-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика непроизводственной сферы

   Економіка невиробничої сфери

   Бесприбыльные организации

   Неприбуткові організації

Кл.слова (ненормовані):
маркетинговое планирование -- маркетингове планування -- некоммерческие организации -- некомерційні організації -- онлайн-стратегии предприятий -- онлайн-стратегії підприємств -- социальный маркетинг -- соціальний маркетинг
Анотація: Представлена відправна точка для планування соціальних програм "онллайн" для некомерційних організацій. Мета такого планування - інтеграція засобів онлайн-маркетингу. Проведено порівняння засобів роботи у традиційному соціальному маркетангу та онлайн-маркетингу. Оцінювання практичних результатів показало, що ефективність є безпосереднім результатом слідування заланованим етапам соціальної маркетингової програми.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Маковей, Октав-Іонут (Академія економічних студій; м.Бухарест; Румунія)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.
   65.290(4РУМ)-5
   С 28


    Сербан, Коріна (аспірант; Академія економічних студій; м.Бухарест; Румунія).
    Значення кампаній благочинного маркетингу : за даними Румунії / К. Сербан, Г. Ф. Грігоре, А. Станку // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 6. - С. 442-449 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290(4РУМ)-5 + 65.278(4РУМ)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

   Благотворительность

   Благочинність

   Румыния
    Румунія

Кл.слова (ненормовані):
благотворительный маркетинг -- благочинний маркетинг -- маркетинговые кампании -- маркетингові кампанії -- маркетингові технології -- маркетинговые технологии -- социальный маркетинг -- соціальний маркетинг -- социальная ответственность бизнеса -- соціальна відповідальність бізнесу -- неприбыльные организации -- неприбуткові організації
Анотація: Продемонстровано, що у Румунії споспостерігаються нова стадія розвитку соціального маркетингу. Вірне розуміння ідеї благочинного маркетингу допоможе стати ближче до споживача та одночасно бути корисним суспільству. Досліджено значення компаній з благочинного маркетингу для румунського суспільства, акцент зроблено на двох показниках: вплив таких компаній на самі корпорації та їхній вплив на партнерські неприбуткові організації.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Грігоре, Георгіана Флорентіна (Академія економічних студій; м.Бухарест; Румунія); Станку, Алін (Академія економічних студій; м.Бухарест; Румунія)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)