Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Подлєсний, Сергій@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Подлєсний, Сергій (кандидат технычних наук; доцент; декан факультету автоматизації та інформаційних технологій ).
    Інноваційна модель підготовки інженерних кадрів / Сергій Подлєсний, Олександр Періг // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 2. - С. 61-66. - Бібліогр.: 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.58
Рубрики: Высшее профессиональное образование
   Вища професійна освіта

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- інженерна освіта -- инженерное образование -- моделі інженерної освіти -- модели инженерного образования -- інтегральні інноваційні моделі освіти -- интегральные инновационные модели образования -- інженерні кадри -- инженерные кадры -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- мультидисциплинарность -- мультидисциплінарність -- економіка знань -- экономика знаний -- проектна освіта -- проектное образование -- наукоємні технології -- наукоемкие технологии
Анотація: Пропонований матеріал доповнює і розкриває сучасний стан та основні підходи до створення і використання комплексної інноваційної моделі підготовки інженерних кадрів, орієнтованих на розвиток наукомісткого реального сектору економіки, заснованої на знаннях. Модель будується на суб'єкт-суб'єктній парадигмі, яка передбачає партнерські відносини між викладачем і студентом. Істотний акцент зроблений на проектному підході - навчанні в процесі роботи над реальними проектами (виконання науково-дослідних робіт за замовленнями промисловості).


Дод.точки доступу:
Періг, Олександр (кандидат технічних наук; старший викладач кафедри технічної механіки)

Знайти схожі

2.


    Подлєсний, Сергій (кандидат технічних наук; доцент; декан факультету автоматизації та інформаційних технологій ).
    Цільова підготовка інженерних кадрів для регіону / С. Подлєсний, О. Періг // Вища школа : науково-практичне видання. - 2014. - № 7. - С. 62-71. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

    Донецька область

    Донецкая область

Кл.слова (ненормовані):
цільова підготовка -- целевая подготовка -- інженерна освіта -- инженерное образование -- вища освіта -- высшее образование -- стратегії розвитку освіти -- стратегии развития образования -- регіони України -- регионы Украины -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- технічні спеціальності -- технические специальности
Анотація: Стаття спрямована на розробку механізмів підвищення якості безперервної цільової, орієнтованої на практику підготовки висококваліфікованих кадрів для сталого розвитку реального сектору економіки регіону. Розглядаєтся досвід роботи Донбаської державної машинобудівної академії і узагальнюєтся досвід інших ВНЗ.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Періг, Олександр (кандидат технічних наук; доцент кафедри автоматизації виробничих процесів); Національна стратегія розвитку освіти в Україні на 2012-2021 роки \о произв.\Донбаська державна машинобудівна академія \о ней\

Знайти схожі

3.


    Подлєсний, Сергій (кандидат технічних наук; доцент; декан факультету автоматизації та інформаційних технологій ).
    Удосконалення викладання загальноінженерних дисциплін на прикладі теоретичної механіки з використанням міжнародних стандартів якості [Текст] / С. Подлєсний, О. Періг, О. Стадник. - Электрон. журн. // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. - № 1. - С. 38-53 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- навчальні дисципліни -- учебные дисциплины -- загальноінженерні дисципліни -- общеинженерные дисциплины -- методика викладання -- методика преподавания -- теоретична механіка -- теоретическая механика -- міжнародні стандарти якості -- международные стандарты качества -- процесний підхід -- процессный подход -- реінжиніринг -- ретнжиниринг -- емерджента педагогіка -- эмерджентная педагогика -- ключові компетенції -- ключевые компетенции -- системний ефект -- системный эффект -- навчальний процес -- учебный процесс -- контроль якості навчального процесу -- контроль к5ачества учебного процесса -- якість освіти -- качество образования -- менеджмент якості -- менеджмент качества -- принципи менеджменту якості -- принципы менеджмента качества -- загальна оптимізація -- общая оптимизация -- мудре керівництво -- мудрое руководство -- мотивація студентів -- мотивация студентов -- типові технології менеджменту якості -- типовые технологии менеджмента качества -- цикл Шухарта-Демінга -- Шухарта-Демінга цикл -- фактичний підхід -- співпраця з партнерами -- залучення людей -- привлечение людей -- постійне вдосконалення процесу навчання -- постоянное усовершенствование процесса обучения -- створення цінності для студента -- создание ценности для студента -- фокусування на соціальної цінності -- фокусирование на социальные ценности -- швидка реакція -- быстрая реакция
Анотація: Показана можливість використання міжнародних стандартів управління якістю, настанов і рекомендацій Європейської асоціації із забезпечення якості вищої освіти та ліцензійних умов надання освітніх послуг у сфері вищої освіти в Україні у поєднанні з новітніми освітніми технологіями на базі узагальнення власного досвіду, досвіду Донбаської державної машинобудівної академії та інших ВНЗ для комплексного удосконалення викладання загальноінженерних дисциплін, зокрема теоретичної механіки.


Дод.точки доступу:
Періг, Олександр (кандидат технічних наук; доцент кафедри автоматизації виробничих процесів); Стадник, Олександр (старший викладач кафедри технічної механіки)

Знайти схожі

4.


    Подлєсний, Сергій (декан факультету автоматизаціі машинобудування й інформаційних технологій; кандидат технічних наук; доцент).
    Реформування технічної освіти України на основі застосування міжнародних стандартів EAFSG та CDIO / С. Подлєсний,, О. Тарасов,, О. Періг, // Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. - № 10. - С. 7-22. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Вища професійна освіта

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
інженерна освіта -- инженерное образование -- технічна освіта -- техническое образование -- реформування технічної освіти -- реформирование технического образования -- міжнародні стандарти -- международные стандарты -- проектна методика навчання -- проектная методика обучения -- інженерне проектування -- инженерное проектирование -- розвиток конкурентоспроможної економіки -- развитие конкуретноспособной экономики -- інноваційна економіка -- иновационная экономика -- майбутні інженери -- будущие инженеры -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- інтегровані навчальні програми -- интегрированные учебные программы
Анотація: Розглянуто формування основних засад стратегії реформування вищої інженерної освіти на базі міжнародних стандартів, які спрямовані на розвиток інноваційної конкурентоспроможної економіки. Застосована проектна методика навчання, що передбачає врахування індивідуальних потреб студента поряд зі здатністю працювати в команді фахівців різних напрямів. Для оцінювання ефективності використано метод аналізу результатів діяльності студентів. Завдяки використанню запропонованої методики у студентів формувалися здатність та вміння вирішувати незнайомі складні технічні проблеми, проектувати нові технічні вироби, проводити експериментальні дослідження, засвоювали практичні навички, зокрема із застосування комп'ютерних інструментів для вирішення складних завдань інженерного проектування. Виявлено специфіку побудови інженерної підготовки конкурентоспроможних фахівців на основі використання міжнародних стандартів ЕИОА, ЕИАЕЕ та СОЮ з урахуванням конструктивістського і професійно-практикоорієнтованого підходів. Запропонована система більшою мірою відображає як потреби студентів, так і потреби роботодавців та інших зацікавлених сторін.


Дод.точки доступу:
Тарасов, Олександр (завідувач кафедри комп'ютерних інформаційних технологій; доетор технічних наук; професор); Періг, Олександр (доцент кафедри автоматизації виробничих процесів; кандидат технічних наук; доктор технічних наук; професор)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)