Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Остапенко, Наталя@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Остапенко, Наталя (доктор педагогічних наук; професор Черкаського національного університету ім. Богдана Хмельницького).
    Особливості методики проведення нетрадиційних уроків рідної мови в загальноосвітній школі / Н. Остапенко // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 7. - С. 5-8. - Бібліографія : С.8 : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- нетрадиционные уроки -- нетрадиційні уроки -- украинский язык -- українська мова -- урок развития речи -- урок розвитку мовлення -- урок украинского языка -- урок української мови
Анотація: Уточнюється поняття "нетрадиційний урок рідної мови", особливості його проведення, запропоновано орієнтований план-конспект нетрадиційного уроку розвитку мовлення у 6 класі.


Знайти схожі

2.


    Остапенко, Наталя (доктор педагогічних наук; професор Черкаського національного університету ім. Богдана Хмельницького).
    Компетентнісний підхід до навчання української мови та його складники / Н. Остапенко // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 1. - С. 51-53. - Література : С.53 : 17 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід -- компетентностное обучение -- компетентностный подход -- методика викладання української мови -- высшее образование -- вища освіта -- методика преподавания украинского языка -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Висвітлено важливість компетентнісного підходу до навчання мови у вищій школі, визначено складники компетентнісного підходу та сутність поняття "компетентність".


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)