Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>A=Наровлянська, Марина@<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Порох, Людмила
(директор гімназії "Міленіум" № 318; заслужений працівник освіти України).
Система діагностики та моніторингу психологічного розвитку учнів як запорука успішної навчально-виховної роботи гімназії / Л. Порох, М.
Наровлянська
> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. -
№ 11
. - С. 65-68 : табл., фото. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.4
ББК
74.200
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика виховання
Образование. Педагогика
Теория и методика воспитания
Кл.слова (ненормовані):
психологічний супровід
--
психологическое сопровождение
--
діагностика та моніторинг
--
диагностика и мониторинг
--
адаптаційний процес
--
адаптационный процесс
--
психологічний розвиток учнів
--
психологическое развитие учеников
--
навчально-виховна робота
--
учебно-воспитательная работа
--
гімназії
--
гимназии
--
загальноосвітні заклади
--
общеобразовательные школы
--
психологічна служба гімназії
--
психологическая служба гимназии
--
система діагностики
--
система диагностики
--
система моніторингу
--
система мониторинга
--
досвід гімназій
--
опыт гимназий
Анотація:
Розкрито сутність системи діагностики та моніторингу психологічного розвитку учнів, яка пройшла опробацію в київській гімназії № 318 упродовж 1999-2010 років.
Дод.точки доступу:
Наровлянська
,
Марина
(практичний психолог гімназії "Міленіум"); Міленіум, авторська експериментальна школа \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Наровлянська
,
Марина
(практичний психолог; психолог-методист; науковий кореспондент).
Розв'язання проблеми обдарованості в умовах сучасної гімназії / М.
Наровлянська
, О. Бабкіна> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. -
№ 3
. - С. 54-57. - Библиогр. в конце ст.
УДК
^a371.4
ББК
74.200
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика виховання
Образование. Педагогика
Теория и методика воспитания
Кл.слова (ненормовані):
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
загальноосвітні школи
--
общеобразовательные школы
--
гімназії
--
гимназии
--
обдарованість
--
одаренность
--
проблема обдарованості
--
проблема одаренности
--
досвід гімназій
--
опыт гимназий
--
психологічні служби шкіл
--
психологические службы школ
--
напрями роботи психологічних служб
--
направления работы психологических служб
--
концепції обдарованості
--
концепции одаренности
Анотація:
Розглянуто різні погляди на проблему обдарованості. Розкрито підходи до розв'язання означеної проблеми, на яких базується діяльність педагогічного колективу гімназії "Міленіум" №318. Особливу увагу приділено основним напрямам роботи психолгічної служби з обдарованими дітьми різних вікових груп.
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Дод.точки доступу:
Бабкіна, Олена (учитель-методист; заступник директора з навчально-виховної роботи); Гальтон, Фрэнсис (психолог ; 1822 - 1911); Гильфорд, Дж. \о нем\; Рензулли, Дж. \о нем\; Міленіум, гімназія № 318 \о ней\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)