Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Наровлянська, Марина@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Порох, Людмила (директор гімназії "Міленіум" № 318; заслужений працівник освіти України).
    Система діагностики та моніторингу психологічного розвитку учнів як запорука успішної навчально-виховної роботи гімназії / Л. Порох, М. Наровлянська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 11. - С. 65-68 : табл., фото. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
психологічний супровід -- психологическое сопровождение -- діагностика та моніторинг -- диагностика и мониторинг -- адаптаційний процес -- адаптационный процесс -- психологічний розвиток учнів -- психологическое развитие учеников -- навчально-виховна робота -- учебно-воспитательная работа -- гімназії -- гимназии -- загальноосвітні заклади -- общеобразовательные школы -- психологічна служба гімназії -- психологическая служба гимназии -- система діагностики -- система диагностики -- система моніторингу -- система мониторинга -- досвід гімназій -- опыт гимназий
Анотація: Розкрито сутність системи діагностики та моніторингу психологічного розвитку учнів, яка пройшла опробацію в київській гімназії № 318 упродовж 1999-2010 років.


Дод.точки доступу:
Наровлянська, Марина (практичний психолог гімназії "Міленіум"); Міленіум, авторська експериментальна школа \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Наровлянська, Марина (практичний психолог; психолог-методист; науковий кореспондент).
    Розв'язання проблеми обдарованості в умовах сучасної гімназії / М. Наровлянська, О. Бабкіна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 3. - С. 54-57. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- загальноосвітні школи -- общеобразовательные школы -- гімназії -- гимназии -- обдарованість -- одаренность -- проблема обдарованості -- проблема одаренности -- досвід гімназій -- опыт гимназий -- психологічні служби шкіл -- психологические службы школ -- напрями роботи психологічних служб -- направления работы психологических служб -- концепції обдарованості -- концепции одаренности
Анотація: Розглянуто різні погляди на проблему обдарованості. Розкрито підходи до розв'язання означеної проблеми, на яких базується діяльність педагогічного колективу гімназії "Міленіум" №318. Особливу увагу приділено основним напрямам роботи психолгічної служби з обдарованими дітьми різних вікових груп.

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Бабкіна, Олена (учитель-методист; заступник директора з навчально-виховної роботи); Гальтон, Фрэнсис (психолог ; 1822 - 1911); Гильфорд, Дж. \о нем\; Рензулли, Дж. \о нем\; Міленіум, гімназія № 318 \о ней\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)