Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>A=Морозов, Володимир@<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Морозов
,
Володимир
(кандидат педагогічних наук; доцент; Криворізський національний університет "Криворізський педагогічний інститут").
Педагогічний процес як просвітництво і дослідницька діяльність / В.
Морозов
> // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. -
№ 1
. - С. 36-41. - Бібліогр. в кінці ст. 9 назв
ББК
74.03
Рубрики:
История педагогики
Історія педагогіки
Кл.слова (ненормовані):
педагогічний процес
--
наукова діяльність
--
культура
--
просвітництво
--
навчання
--
педагогический процесс
--
просвещение
--
научная деятельность
--
обучение
--
освітньо-виховний процес
--
образовательно-воспитательный процесс
Анотація:
Проаналізовано історичну генезу взаємодії (поєднання) просвітництва і наукової діяльності, значення цієї взаємодії для сучасного освітньо-виховного процесу.
Утримувачі документа:
Наукова бібліотека Української інженерно-педагогічної академії
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
2.
Морозов
,
Володимир
(кандидат педагогічних наук; доцент; Криворізський національний університет "Криворізський педагогічний інститут").
Упровадження новітніх інформаційних технологій у сучасний педагогічний дискурс / В.
Морозов
> // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. -
№ 2
. - С. 54-58. - Бібліогр. в кінці ст. 12 назв
ББК
74.580.253
Рубрики:
Информационные технологии в образовании
Інформаційні технології в освіті
Кл.слова (ненормовані):
інформаційні технології
--
педагогічний дискурс
--
інформаційна грамотність
--
комп'ютерна техніка
--
информационные технологии
--
педагогический дискурс
--
информационная грамотность
--
компьютерная техника
--
новые информационные технологии
--
новітні інформаційні технології
Анотація:
Педагогічний дискурс вдосконалюватиметься через використання телекомунікаційних мереж з інтерактивними та мультимедійними технологіями.
Утримувачі документа:
НБ УІПА
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
3.
Морозов
,
Володимир
(кандидат педагогічних наук; доцент кафедри педагогіки).
Філософія впровадження інновацій у педагогічний процес /
Володимир
Морозов
> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. -
№ 2
. - С. 36-41. - Бібліогр.: 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.58в2
Рубрики:
Философия образования
Філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
педагогічний процес
--
педагогический процесс
--
навчальний процес
--
учебный процесс
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
інновації
--
инновации
--
філософія інновацій
--
философия инноваций
--
методологія педагогіки
--
методология педагогики
--
методи навчання
--
методы обучения
--
прийоми навчання
--
приемы обучения
--
форми організації навчання
--
формы организации обучения
--
індивідуальна форма навчання
--
индивидуальная форма обучения
Анотація:
Упровадження інновацій у педагогічний процес реалізується переважно через його вдосконалення, радикальну трансформацію або видозміну, які складаються з елементів не тільки модернізації традиційної системи, але й її трансформації. У навчальному процесі як складовій процесу педагогічного інноватизація має певні особливості. Насамперед формується філософія інновацій, яка згодом конкретизується і в основних елементах навчального процесу - цільовому, змістовому, процесуальному, технологічному та оцінному, і в його цілісній конструкції. Головні критерії ефективності педагогічного процесу виражаються показниками вихованості учнів та студентів і визначають основні форми й напрями діяльності з удосконалення педагогічної роботи в школі та ВНЗ.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)