Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>A=Мандибура, В. О.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Мандибура, В. О. (доктор економічних наук; професор; головний науковий співробітник відділу економічної теорії).
    Основна суперечність відносин споживчого ринук та шляхи її подолання [Текст] / В. О. Мандибура, В. О. Хижняк // Економіка України : науковий журнал. - 2018. - № 3. - С. 69-88 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.050
Рубрики: Економіка
   Управління економікою

   Экономика

   Управление экономикой

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
антагоністична суперечність споживчого ринку -- інтереси споживачів -- захист прав споживачів -- інститут довіри -- інтереси бізнесу -- загрози споживачів -- маркетинг -- консюмеризм -- механізми подолання антагонізмів споживчого ринку -- механізм забезпечення якості товарів споживання -- інститут довіри споживачів -- антагонистическое противоречие потребительского рынка -- интересы потребителей -- защита прав потребителей -- институт доверия -- интересы бизнеса -- угрозы потребителей -- механизмы преодоления антагонизмов потребительского рынка -- механизм обеспечения качества товаров потребления
Анотація: Розглянуто мотивації та інтереси суб'єктів споживчого ринку, що зумовлюють антагоністичну суперечність. Розкрито основні фактори зростання реальних загроз для населення, які виникають унаслідок виробництва і реалізації небезпечних для здоров'я і життя людини товарів, насамперед продуктової групи. На прикладі країн з розвинутою ринковою економікою показано особливості формування інституту довіри на засадах взаємодії інститутів консюмеризму і маркетингу. Охарактеризовано етапи та основні показники стану реалізації політики захисту інтересів суб'єктів споживчого ринку. Доведено небезпеку реалізації державою політики лібералізації підприємницької діяльності за умови згортання механізмів захисту прав споживачів та необхідність забезпечення незворотної економіко-правової відповідальності бізнесу за якість і безпеку товарів кінцевого споживання. Показано напрями подолання антагонізмів споживчого ринку шляхом запровадження ефективних механізмів посилення адекватної відповідальності бізнесу в разі злочинно-шахрайських порушень прав споживачів та невиконання умов безпеки товарів для здоров'я і життя людини.


Дод.точки доступу:
Хижняк, В. О. (кандидат економічних наук; доцент; головний науковий консультант відділу комплексних проблем державотворення); Міжнародна організація споживчих спілок \о ней\Про захист прав споживачів, закон України \о произв.\

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)