Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>A=Литовченко, І. Л.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Литовченко, І. Л. (доцент кафедри маркетингу; завкафедрою).
    Оцінка синергетичного ефекту від застосування інтегрованих маркетингових комунікацій [Текст] / І. Литовченко, І. Шкурупська // Економіка України : науковий журнал. - 2015. - № 5. - С. 29-39 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетингова діяльність

   Экономика

   Маркетинговая деятельность

Кл.слова (ненормовані):
інтегровані маркетингові комунікації -- маркетингові комунікації -- маркетингова діяльність підприємств -- синергетичний ефект -- ефективність інтегрованих маркетингових комунікацій -- економічне моделювання -- интегрированные маркетинговые коммуникации -- маркетинговые коммуникации -- маркетинговая деятельность предприятий -- синергетический эффект -- эффективность интегрированных маркетинговых коммуникаций -- экономическое моделирование
Анотація: Розглянуто основні підходи до оцінки синергетичного ефекту, який виникає при використанні інтегрованих маркетингових комунікацій (ІМК) для просування підприємствами різних товарів і послуг. Запропоновано інструмент оцінки даного ефекту за допомогою ідентифікаційної моделі, яка функціонально описує нелінійну залежність ефективності ІМК від частки затрат на них у маркетинговому бюджеті підприємства. Відповідно до моделі описано криві ефективності ІМК для різних типів підприємств (за раніше встановленими кластерами).

Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Шкурупська, І. О. (кандидат економічних наук; викладач)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)