Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Кузь, В. Г.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Кузь, В. Г.
    В.О.Сухомлинський: лонгітюдне дослідження в Павлиші / В. Г. Кузь // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 1. - С. 5-13. - Бібліографія : С.13 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
видатні педагоги -- виховання учнів -- воспитание учеников -- выдающиеся педагоги -- дети с трудностями в обучении -- діти з низьким рівнем навчальних досягнень -- здібності -- история педагогики -- история педагогики Украины -- історія педагогіки -- історія педагогіки України -- лонгитюдное исследование -- лонгітюдне дослідження -- малоздібні діти -- науково-педагогічні дослідження -- научно-педагогические исследования -- розумові здібності -- середня освіта -- слабоуспевающие дети -- среднее образование -- труднощі в навчанні дітей -- умственные способности -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: В статті мова йде про експериментальне дослідження виховання малоздібних дітей з ослабленою пам'яттю, який проводив В.О.Сухомлинський в середній загальноосвітній школі в Павлиші. На думку дослідника, вчителям належить бути особливо уважними до духовн ого світу тих школярів, яким важко вчитися, які ще не виявили здібностей до творчої праці. У процесі дослідження В.О.Сухомлинський доходить висновку, що розвиток і нормальних, і малоздібних дітей немислимий без гармонійного впливу на духовне життя дит ини.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (1918-1970) \о нем\; Сухомлинский, Василий Александрович (1918-1970) \о нем\; Павлышская средняя школа \о ней\; Павлиська середня школа \о ней\

Знайти схожі

2.


    Кузь, В. Г.
    Навчально-виховний комплекс "школа - дошкільний навчальний заклад" / В. Г. Кузь // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 2. - С. 115-120. - Бібліографія : С.120 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
видатні педагоги -- выдающиеся педагоги -- дошкільна освіта -- дошкільні установи -- дошкольное образование -- дошкольные учреждения -- история образования -- история образования в Украине -- история педагогики -- история педагогики Украины -- історія освіти -- історія освіти в Україні -- історія педагогіки -- історія педагогіки України -- навчально-виховний комплекс -- современное образование -- сучасна освіта -- учебно-воспитательный комплекс -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: На основі вивчення теорії і практики двох видатних педагогів - А.С.Макаренка і В.О.Сухомлинського, які теоретично обгрунтували будування колективу на основі сімейності, тобто різновікового об'єднання дітей, і успішно упровадили цю ідею на практиці - і , власно кажучи, експеримента по організації навчально-виховного комплексу "Школа - дошкільний навчальний заклад" в малому селі був зроблений висновок про високу ефективність останнього. Функціонування навчально-виховної установи розв'язує низку соціа льних і педагогічних проблем, зокрема: зміцнення сільської малокомплектної школи; зміцнення села; вдосконалення громадського виховання дошкільнят на селі та їхню підготовку до школи; становлення комплексу як центру виховання на селі.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (педагог ; 1918-1970) \о нем\; Сухомлинский, Василий Александрович (педагог ; 1918-1970) \о нем\; Макаренко, Антон Семенович (педагог ; 1888-1939) \о нем\

Знайти схожі

3.


    Кузь, В. Г.
    Нова освітня парадигма - нові освітні технології / В. Г. Кузь // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 28-35. - Бібліографія : С.35 : 12 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
инновационная деятельность -- информационное общество -- информационно-коммуникационные технологии -- інноваційна діяльність -- інформаційне суспільство -- інформаційно-комунікаційні технології -- наука и образование -- наука і освіта -- нові освітні технології -- новітні технології навчання -- новые образовательные технологии -- новые технологии обучения -- образование Украины -- образовательная парадигма -- освіта України -- освітня парадигма -- педагогические технологии -- педагогічні технології -- технологии обучения -- технології навчання
Анотація: Сучасна освітня концепція спирається на такі нові ідеї: 1) учитель - це не джерело знання, а посередник між учнем і знанням, тому теж потребує постійного навчання; 2) взаємний інформаційний обмін між учителями і учнями має відбуватися в процесі спільної освітньої, дослідницької та практичної діяльності на основі новітніх інформаційно-комунікаційних технологій; 3) розроблення принципово нових технологій, що грунтуються на єдності освіти, науки та інноваційної діяльності.


Знайти схожі

4.


    Кузь, В. Г.
    Плекаймо сучасну інтелектуальну еліту / В. Г. Кузь // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 3. - С. 31-36. - Література : С. 36 : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
егалітарна освіта -- елітарна освіта -- елітна освіта -- интеллектуальная элита -- інтелектуальна еліта -- культурна еліта -- культурная элита -- педагогическая социология -- педагогічна соціологія -- политическая элита -- політична еліта -- социология образования -- соціологія освіти -- эгалитарное образование -- элитарное образование -- элитное образование
Анотація: Проведено порівняння елітної освіти з елітарною і егалітарною. Доцільним, на думку автора, є розширення елітної освіти, яка посідає важливу роль у формуванні інтелектуальної, культурної та політичної еліти.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Пед_псих_2013_3\6.pdf

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)