Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>A=Кузь, В. Г.@<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Кузь
, В. Г.
В.О.Сухомлинський: лонгітюдне дослідження в Павлиші / В. Г.
Кузь
> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 1
. - С. 5-13. - Бібліографія : С.13 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
37.015
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Україна
Кл.слова (ненормовані):
видатні педагоги
--
виховання учнів
--
воспитание учеников
--
выдающиеся педагоги
--
дети с трудностями в обучении
--
діти з низьким рівнем навчальних досягнень
--
здібності
--
история педагогики
--
история педагогики Украины
--
історія педагогіки
--
історія педагогіки України
--
лонгитюдное исследование
--
лонгітюдне дослідження
--
малоздібні діти
--
науково-педагогічні дослідження
--
научно-педагогические исследования
--
розумові здібності
--
середня освіта
--
слабоуспевающие дети
--
среднее образование
--
труднощі в навчанні дітей
--
умственные способности
--
шкільна освіта
--
школьное образование
Анотація:
В статті мова йде про експериментальне дослідження виховання малоздібних дітей з ослабленою пам'яттю, який проводив В.О.Сухомлинський в середній загальноосвітній школі в Павлиші. На думку дослідника, вчителям належить бути особливо уважними до духовн ого світу тих школярів, яким важко вчитися, які ще не виявили здібностей до творчої праці. У процесі дослідження В.О.Сухомлинський доходить висновку, що розвиток і нормальних, і малоздібних дітей немислимий без гармонійного впливу на духовне життя дит ини.
Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (1918-1970) \о нем\; Сухомлинский, Василий Александрович (1918-1970) \о нем\; Павлышская средняя школа \о ней\; Павлиська середня школа \о ней\
Знайти схожі
>
2.
Кузь
, В. Г.
Навчально-виховний комплекс "школа - дошкільний навчальний заклад" / В. Г.
Кузь
> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. -
№ 2
. - С. 115-120. - Бібліографія : С.120 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
видатні педагоги
--
выдающиеся педагоги
--
дошкільна освіта
--
дошкільні установи
--
дошкольное образование
--
дошкольные учреждения
--
история образования
--
история образования в Украине
--
история педагогики
--
история педагогики Украины
--
історія освіти
--
історія освіти в Україні
--
історія педагогіки
--
історія педагогіки України
--
навчально-виховний комплекс
--
современное образование
--
сучасна освіта
--
учебно-воспитательный комплекс
--
шкільна освіта
--
школьное образование
Анотація:
На основі вивчення теорії і практики двох видатних педагогів - А.С.Макаренка і В.О.Сухомлинського, які теоретично обгрунтували будування колективу на основі сімейності, тобто різновікового об'єднання дітей, і успішно упровадили цю ідею на практиці - і , власно кажучи, експеримента по організації навчально-виховного комплексу "Школа - дошкільний навчальний заклад" в малому селі був зроблений висновок про високу ефективність останнього. Функціонування навчально-виховної установи розв'язує низку соціа льних і педагогічних проблем, зокрема: зміцнення сільської малокомплектної школи; зміцнення села; вдосконалення громадського виховання дошкільнят на селі та їхню підготовку до школи; становлення комплексу як центру виховання на селі.
Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (педагог ; 1918-1970) \о нем\; Сухомлинский, Василий Александрович (педагог ; 1918-1970) \о нем\; Макаренко, Антон Семенович (педагог ; 1888-1939) \о нем\
Знайти схожі
>
3.
Кузь
, В. Г.
Нова освітня парадигма - нові освітні технології / В. Г.
Кузь
> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. -
№ 2
. - С. 28-35. - Бібліографія : С.35 : 12 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.3
ББК
74.202
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
инновационная деятельность
--
информационное общество
--
информационно-коммуникационные технологии
--
інноваційна діяльність
--
інформаційне суспільство
--
інформаційно-комунікаційні технології
--
наука и образование
--
наука і освіта
--
нові освітні технології
--
новітні технології навчання
--
новые образовательные технологии
--
новые технологии обучения
--
образование Украины
--
образовательная парадигма
--
освіта України
--
освітня парадигма
--
педагогические технологии
--
педагогічні технології
--
технологии обучения
--
технології навчання
Анотація:
Сучасна освітня концепція спирається на такі нові ідеї: 1) учитель - це не джерело знання, а посередник між учнем і знанням, тому теж потребує постійного навчання; 2) взаємний інформаційний обмін між учителями і учнями має відбуватися в процесі спільної освітньої, дослідницької та практичної діяльності на основі новітніх інформаційно-комунікаційних технологій; 3) розроблення принципово нових технологій, що грунтуються на єдності освіти, науки та інноваційної діяльності.
Знайти схожі
>
4.
Кузь
, В. Г.
Плекаймо сучасну інтелектуальну еліту / В. Г.
Кузь
> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. -
№ 3
. - С. 31-36. - Література : С. 36 : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37
ББК
74
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
егалітарна освіта
--
елітарна освіта
--
елітна освіта
--
интеллектуальная элита
--
інтелектуальна еліта
--
культурна еліта
--
культурная элита
--
педагогическая социология
--
педагогічна соціологія
--
политическая элита
--
політична еліта
--
социология образования
--
соціологія освіти
--
эгалитарное образование
--
элитарное образование
--
элитное образование
Анотація:
Проведено порівняння елітної освіти з елітарною і егалітарною. Доцільним, на думку автора, є розширення елітної освіти, яка посідає важливу роль у формуванні інтелектуальної, культурної та політичної еліти.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Пед_псих_2013_3\6.pdf
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)