Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Карпенко, О. В.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-16 
1.


    Карпенко, О. В.
    Перспективи розвитку освітньої галузі Республіки Казахстан: нормативно-правові акти та державно-управлінські рішення / О. В. Карпенко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 1. - С. 125-142. - Бібліографія : С.141-142 : 18 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Казахстан
Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс -- Болонський процес -- вища освіта -- высшее образование -- государственное управление -- государственное управление образованием -- державне управління -- державне управління освітою -- дошкільна освіта -- дошкольное образование -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- модернизация образования -- модернизация образовательной политики -- модернизация образовательной системы -- модернізація освіти -- модернізація освітньої політики -- модернізація освітньої системи -- нормативно-правове забезпечення освіти -- нормативно-правовое обеспечение образования -- образование в Казахстане -- освіта в Казахстані -- професійно-технічна освіта -- профессионально-техническое образование -- реформирование образования -- реформування освіти -- середня освіта -- среднее образование -- управление образованием -- управленческие решения -- управління освітою -- управлінські рішення
Анотація: Розглянуто сучасний стан освітньої галузі Республіки Казахстан. Проаналізовані статистичні дані і динаміка модернізації дошкільної, середньої, професійно-технічної та вищої освіти країни. Показано авторське бачення розвитку галузі. Головною перспективою розвитку сучасної освіти не тільки Казахстану, але й інших колишніх радянських республік (за винятком хіба що балтійських країн та Грузії) є поступове, планомірне оновлення галузі з використанням роками напрацьованих педагогічних методик та навчальних програм. Поступове й виважене реформування галузі освіти є ефективним механізмом інтелектуального розвитку будь-якої країни, а відновлення якості навчання до високого рівня колишньої, радянської, школи сприятиме забезпеченню спадковості національних педагогічних здобутків.

Перейти к внешнему ресурсу: Перспективи розвитку освітньої галузі Республіки Казахстан: н

Знайти схожі

2.


    Карпенко, О. В.
    Реформування освітніх послуг органами місцевої влади (на прикладі шкіл Берліна) / О. В. Карпенко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 126-134, Т. О. (Петі). - Бібліографія : С.133-134 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Німеччина
    Германия

    Берлін

    Берлин

Кл.слова (ненормовані):
дуальне навчання -- дуальное обучение -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- интегрированная средняя школа -- інтегрована середня школа -- образование в Германии -- образовательные услуги -- органи місцевої влади -- органы местной власти -- освіта в Німеччині -- освітні послуги -- реформирование образования -- реформування освіти -- середня освіта -- среднее образование -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Проаналізовано німецькомовні джерела інформації з питань організаційно-структурного реформування шкільної освіти на місцевому рівні (на прикладі Берліна). Можна зробити певні висновки про такі позитівні зрушення в сучасній середній школі: 1) зменшення кількості учнів сприятиме індивідуальному підходу до навчання кожного конкретного учня; 2) усі інтегровані середні школи стануть середніми навчальними закладами повного дня з широким спектром факультативних занять та різних гуртків; 3) запровадження дуального навчання значно полегшить підготовку учнів до опанування обраних професій; 4) для підвищення рівня конкуренції інтегрованої середньої школи існуючі гімназії змушені будуть пропонувати учням додаткові освітні послуги; 5) учителі отримають безплатну інтенсивну перепідготовку на період реформування та матимуть однакове навантаження.


Знайти схожі

3.


    Карпенко, О. В.
    Тенденції державного реформування освітніх послуг у Республіці Польща / О. В. Карпенко // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 4. - С. 124-135. - Література : С.133-135 : 19 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Польща
    Польша

Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс -- Болонський процес -- вища освіта в зарубіжних країнах -- высшее образование в зарубежных странах -- евроинтеграция -- европейские образовательные стандарты -- євроінтеграція -- європейська освіта -- європейський простір вищої освіти -- європейські освітні стандарти -- образовательная политика -- освіта в країнах Європейського Союзу -- освітня політика -- реформирование высшего образования -- реформування вищої освіти -- освітні послуги -- образовательные услуги
Анотація: На основі аналізу вітчизняної та зарубіжної джерельної бази з питань реформування системи надання освітніх послуг у Польщі досліджено тенденції сучасних змін освіти в цій країні в контексті євроінтеграційних процесів.


Дод.точки доступу:
Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\; Европейский Союз, международная организация \о нем\

Знайти схожі

4.


    Карпенко, О. В.
    Державне управління сучасною системою освітніх послуг у Чеській Республіці / О. В. Карпенко, А.В. Січкар // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 1. - С. 89-94. - Бібліографія : С.93-94 : 18 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Чехія
    Чехия

Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс -- Болонський процес -- государственное управление -- государственное управление образованием -- державне управління -- державне управління освітою -- евроинтеграция образования -- европейское образование -- євроінтеграція освіти -- європейська освіта -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- образование в Чехии -- образовательные услуги -- освіта в Чехії -- освітні послуги -- развитие образования -- розвиток освіти -- система образования -- система освіти -- управление образованием -- управління освітою -- Чехія
Анотація: На основі аналізу зарубіжної та вітчизняної джерельної бази з питань реформування освітньої системи Чеської Республіки та надання освітніх послуг у цій країні досліджено тенденції сучасних змін у галузі в контексті євроінтеграційних процесів.


Дод.точки доступу:
Січкар, А.В.

Знайти схожі

5.


    Карпенко, О. В.
    Сучасне реформування системи державних освітніх послуг у Туреччині [] / О. В. Карпенко,О.В. Литовченко, В.Ю. Ткаченко // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 2. - С. 88-93. - Бібліографія : С.92-93 : 18 назв. - В ОБЛ.БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка, 2001-2011 рр.
   Образование. Педагогика, 2001-2011 гг.

   Туреччина
    Турция

Кл.слова (ненормовані):
женские лицеи -- жіночі ліцеї -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- лицеи -- ліцеї -- мужские лицеи -- навчальні заклади -- образование в Турции -- образовательные услуги -- освіта в Туреччині -- освітні послуги -- підвищення якості освіти -- повышение качества образования -- професійно-технічна освіта -- профессионально-техническое образование -- система образования -- система освіти -- теологические лицеи -- теологічні ліцеї -- учебные заведения -- чоловічі ліцеї
Анотація: Зроблено аналітичний огляд іноземних та вітчизняних джерел з питань реформування органами державного управління сфери освітніх послуг Туреччини протягом 2001-2011 рр. Запропоновано впровадити в Україні турецький досвід підвищення якості їхнього наданн я різними навчальними закладами.


Дод.точки доступу:
Литовченко, О.В.; Ткаченко, В. Ю.

Знайти схожі

6.


    Карпенко, О. В.
    Суперечливість трактування категорій освітніх послуг у сучасній педагогічній науці Російської Федерації / О. В. Карпенко, В. В. Вербова, Э. Ф. Демида // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - К. : АПН України, 2012. - № 4. - С. 88-93. - Література : С.92-93 : 30 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Росія
    Россия

Кл.слова (ненормовані):
государственно-общественное управление образованием -- державне управління освітою -- економіка освіти -- образование в России -- образовательные услуги -- освітні послуги -- педагогическая наука -- педагогічна наука -- ринок освітніх послуг -- рынок образования -- рынок образовательных услуг -- управление образованием -- управління освітою -- экономика образования
Анотація: Досліджуються російські джерела з питань застосування поняття "освітні послуги" в педагогічній науці та аналіз основних суперечностей використання її основних категорій у державному управлінні освітою.


Дод.точки доступу:
Вербова, В. В.; Демида, Є. Ф.

Знайти схожі

7.


    Карпенко, О. В.
    Децентралізаційні процеси у сфері надання освітніх послуг в Ізраїлі / О. В. Карпенко, Є. Ф. Деміда // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 1. - С. 92-96. - Література : С.95-96 : 22 назви
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Ізраїль
    Израиль

Кл.слова (ненормовані):
автономия средних школ -- автономія середніх шкіл -- децентрализационные процессы -- децентрализация управления -- децентралізаційні процеси -- децентралізація управління -- загальноосвітні школи -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- образование в Израиле -- образовательные услуги -- общеобразовательные школы -- освіта в Ізраїлі -- освітні послуги -- реформирование образования -- реформування освіти -- управление образованием -- управління освітою -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: На основі наявної джерельної бази проаналізовано сучасну систему освіти Ізраїлю. Розглянуто децентралізаційні процеси управління системи освітніх послуг муніципальною владою. Узагальнено позитивний досвід реформування ізраїльських загальноосвітніх нав чальних закладів через надання їм автономії.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Демида, Є. Ф.

Знайти схожі

8.


    Карпенко, О. В.
    Організаційно-педагогічні засади реформування системи надання освітніх послуг у Франції / О. В. Карпенко, Л. І. Самчук, О. В. Довгань // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2012. - № 3. - С. 93-98. - Література : С.97-98 : 40 назв
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Франція
    Франция

Кл.слова (ненормовані):
государственная образовательная политика -- державна освітня політика -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- национально-образовательная политика -- образование во Франции -- образовательные системы -- образовательные услуги -- освіта у Франції -- освітні послуги -- освітні системи -- освітня політика -- реформа образования -- реформа освіти -- реформирование образования -- реформування освіти
Анотація: Аналізуються зарубіжні та вітчизняні джерела з питань особливостей системи освіти Франції та її реформування завдяки ефективній державній політиці на цій ниві.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Довгань, О. В.; Самчук, Л. І.

Знайти схожі

9.


    Карпенко, О. В.
    Освітні послуги у Швеції: досвід для України / О. В. Карпенко, В. В. Вербова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 2. - С. 87-94. - Література : С.93-94 : 26 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Швеція
    Швеция

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта за кордоном -- высшее образование за рубежом -- зарубежное образование -- зарубежные системы образования -- зарубежный опыт -- зарубежный опыт образования -- зарубіжна освіта -- зарубіжний досвід -- зарубіжний досвід освіти -- зарубіжні системи освіти -- образование в Швеции -- образование за рубежом -- образовательные услуги -- освіта в Швеції -- освіта за кордоном -- освітні послуги -- реформирование образования -- реформування освіти -- система образования -- система освіти -- структура академических ступеней -- структура академічних ступенів
Анотація: На основі наявної джерельної бази проаналізовано сучасну систему освіти Швеції. Розглянуто процеси реформування державного управління сферою освітніх послуг. Узагальнено позитивний досвід реформування шведських навчальних закладів, сертифікації вчител ів та структурування академічних ступенів.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Дод.точки доступу:
Вербова, В. В.

Знайти схожі

10.


    Карпенко, О. В.
    Упровадження болонських принципів у контексті реформування системи освітніх послуг країн Балтії - Латвії, Литви та Естонії / О. В. Карпенко, Л. І. Самчук, О. В. Кривоносова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 3. - С. 91-98. - Література : С. 97-98 : 16 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Латвия
    Литва

    Эстония

Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс -- Болонський процес -- принципи Болонського процесу -- принципы Болонского процесса -- государственная политика -- державна політика -- європейська інтеграція -- страны Балтики -- країни Балтії -- национальные системы образования -- національні системи освіти -- образовательная политика -- образовательные услуги -- освітні послуги -- освітня політика -- реформирование образования -- реформування освіти
Анотація: На основі наявної джерельної бази проаналізовано особливості реалізації національних систем надання освітніх послуг у Латвії, Литві та Естонії, а також реформування цих послуг через здійснення виваженої державної політики в контексті європейської інтеграції. Узагальнено окремі негативні наслідки впровадження принципів Болонського процесу в цих країнах.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Пед_псих_2013_3\15.pdf

Дод.точки доступу:
Самчук, Л. І.; Кривоносова, О. В.

Знайти схожі

 1-10    11-16 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)