Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Бережна, Таміла@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


    Бережна, Таміла (завідувач сектору науково-дослідної та експериментальної роботи відділу інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України).
    Створення здорового середовища навчального закладу як шлях збереження і зміцнення здоров'я учнів / Т. Бережна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 1/2. - С. 44-47. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
здоров'я дітей -- здоровье детей -- здорове середовище -- здоровая среда -- навчальні заклади -- учебные учреждения -- кроки створення здорового середовища -- шаги создания здоровой среды -- школи сприяння здоров'ю -- школы содействия здоровью -- учебно-воспитательный процесс -- навчально-виховний процес
Анотація: Аналізується проблема створення здорового середовища в загальноосвітньому навчальному закладі, що сприяє збереженню і зміцненню здоров'я учнів. Розглядається комплекс заходів, яких необхідно вжити з метою забезпечення комфортних умов для самореалізації і розвитку учасників навчально-виховного процесу.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Кириленко, Світлана (кандидат педагогічних наук; начальник відділу інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОНмолодьспорту України).
    Всеукраїнський конкурс-захист сучасної моделі навчального закладу "Школа сприяння здоров'ю" у 2012 році / С. Кириленко, Т. Бережна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 8/9. - С. 61-63. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальна педагогіка

   Образование. Педагогика

   Общая педагогика

Кл.слова (ненормовані):
всеукраїнські конкурси -- всеукраинские конкурсы -- сприяння здоров'ю -- содействие здоровью -- навчальні заклади -- учебные учреждения -- моделі навчальних закладів -- модели учебных учреждений -- моделі шкіл сприяння здоров'ю -- модели школ содействия здоровью -- конкурсні матеріали -- конкурсные материалы -- етапи конкурсів -- этапы конкурсов -- номінації конкурсів -- номинации конкурсов
Анотація: Про мету , основні етапи та матеріали Всеукраїнського конкурсу-захисту сучасної моделі навчального закладу "Школа сприяння здоров'ю"

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2012_8-9\ст.13.pdf

Дод.точки доступу:
Бережна, Таміла (завідувач сектору науково-дослідної та експериментальної роботи інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОНмолодьспорту України); Школа сприяння здоров'ю, всеукраїнський конкурс \о нем\

Знайти схожі

3.


    Ніколенко, О. М. (доктор філологічних наук; професор; Полтавський національний педагогічний університет ім. В. Г. Короленка).
    Всеукраїнський конкурс "Учитель року - 2014" у номінації "Світова література" (м. Одеса) / О. М. Ніколенко, Т. І. Бережна // Зарубіжна література в школах України. - 2014. - № 5. - С. 2-5. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 88.3(4)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
всеукраинские конкурсы -- всеукраїнські конкурси -- конкурси вчителів -- конкурсы учителей -- методика викладання зарубіжної літератури -- методика преподавания зарубежной литературы -- переможці конкурсів -- победители конкурсов -- итоги конкурсов -- підсумки конкурсів -- номінації конкурсів -- номинации конкурсов -- світова література -- мировая литература
Анотація: Підведено ітоги конкурсу "Учитель року - 2014" у номінації "Світова література". Наведено список учителів-переможців.


Дод.точки доступу:
Бережна, Таміла (завідувач сектору науково-дослідної та експериментальної роботи інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОНмолодьспорту України); Учитель року, всеукраїнський конкурс \о нем\

Знайти схожі

4.


    Бережна, Таміла (завідувач сектору науково-дослідної та експериментальної роботи відділу інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи; Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України).
    Педагогічні технології здоров'язбереження молодших підлітків у загальноосвітньому навчальному закладі / Т. Бережна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 4/5. - С. 57-61. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
здоров'язбережувальні технології -- загальноосвітні навчальні заклади -- молодші підлітки -- здоровьесберегающие технологии -- общеобразовательные учебные заведения -- младшие подростки -- педагогічні технології -- педагогические технологии -- медико-гігієнічні технології -- медико-гигиенические технологии -- екологічні здоров'язбережувальні технології -- экологические здоровьесберегающие технологии -- здоров'язбережувальні педагогічні технології -- здоровьесберегающие педагогические технологии -- організаційно-педагогічні технології -- организационно-педагогические технологии -- психолого-педагогічні технології -- психолого-педагогические технологии -- навчально-виховні технології -- учебно-воспитательные технологии
Анотація: Аналізуються різні підходи до визначення поняття "здоров'язбережувальні технології". Розглядаються форми здоров'язбереження молодших підлітків та комплекс заходів у загальноосвітньому навчальному закладі, що необхідні для створення комфортних умов для самореалізації й розвитку учасників навчально-виховного процесу.



Знайти схожі

5.


    Завалевський, Юрій (доктор педагогічних наук; доцент; заступник директора Інституту модернізації змісту освіти МОН України).
    Готовність учителя до формування здоров'язбережувального середовища загальноосвітнього навчального закладу: сутність і структура / Ю. Завалевський, Т. Бережна // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2015. - № 9/10. - С. 11-16. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Загальноосвітня школа

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
здоров'язбережувальне середовище -- здоровьесберегающая среда -- загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- формування здоров'язбережувального середовища -- формирование здоровьесохраняющей среды -- педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность -- когнітивні компоненти -- когнитивные компоненты -- знання -- знания -- уміння -- умения -- структурні компоненти -- структурные компоненты -- мотивація педагогічної діяльності -- мотивация педагогической деятельности -- емоційно-ціннісні компоненти -- эмоционально-ценностные компоненты -- практично-діяльнісні компоненти -- практически-деятетельностные компоненты -- готовність вчителів -- готовность учителей
Анотація: З'ясовано різні підходи до визначення поняття готовності вчителя до професійної педагогічної діяльності. Охарактеризовано різні погляди дослідників щодо готовності майбутнього вчителя до здійснення здоров'язбережувальної діяльності. Зокрема, розкрито сутність поняття готовності учителя до формування здоров'язбережувального середовища загальноосвітнього навчального закладу. Визначено та описано структурні компоненти готовності вчителя до формування здоров'язбережувального середовища.


Дод.точки доступу:
Бережна, Таміла (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник відділу дослідження підготовки вчителів Інституту модернізації змісту освіти МОН України)

Знайти схожі

6.


    Бережна, Таміла (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник відділу дослідження підготовки вчителів; Інститут модернізації освіти МОН України).
    Моделювання здоров'язбережувального середовища загальноосвітнього навчального закладу: обгрунтування структури і критерії / Т. Бережна // Рідна школа. - 2016. - № 1. - С. 37-42. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Загальноосвітня школа

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- здоров'язбережувальне середовище -- здоровьесохраняющая среда -- моделювання здоров'язбережувального середовища -- моделирование здоровьесохраняющей среды -- структурні компоненти -- структурные компоненты -- структурно-функціональна модель -- структурно-функциональная модель -- форми роботи -- формы работы
Анотація: Розглядаються теоретичні аспекти понять "модель" та "моделювання". Пропонується алгоритм моделювання процесу формування здоров'язбережувального середовища загальноосвітнього навчального закладу. Розкрито сутність процесу моделювання здоров'язбережувального середовища ЗНЗ. Визначено мету, завдання, обрано методологічні підходи й принципи моделювання. Охарактеризовано структурні компоненти, відповідні критерії й показники здоров'язбережувального середовища.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Рідна школа_2016_1\7.pdf

Знайти схожі

7.


    Бережна, Таміла (кандидат педагоігчних наук; вчений секретар).
    Формування здоров'язбережувального освітнього середовища: обгрунтування стратегії / Т. Бережна, Н. Карленко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 9/10. - С. 96-99. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
здоров'язбережувальне освітнє середовище -- здоровьясберегающая образовательная среда -- здоров'язбережувальні технології -- здоровьясберегающие технологии -- структурні компоненти -- структурные компоненты -- моделі здоров'язбережувального середовища -- модели здоровьясберегающей среды -- компоненти моделі -- компоненты модели -- алгоритм формування здоров'язбережувального середовища -- алгоритм формирования здоровьясберегающей среды
Анотація: Розглянуто зміст поняття «здоров'язбережувальне освітнє середовище». Охарактеризовано структурні компоненти здоров'язбережувального середовища загальноосвітнього навчального закладу. Запропоновано алгоритм моделювання створення здоров'язбережувального середовища загальноосвітнього навчального закладу.


Дод.точки доступу:
Карленко, Наталія (кандидат філософських наук; директор)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)