Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>A=Барановська, Олена@<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
>
1.
Фундаменталізація змісту навчання
- стратегічний напрям розвитку освіти ХХІ століття> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. -
№ 4/5
. - С. 73-74. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Організація освіти
Образование. Педагогика
Организация образования
Кл.слова (ненормовані):
розвиток освіти
--
развитие образования
--
науково- практичні семінари
--
научно-практические семинары
--
профільна освіта
--
профильное образование
--
фундаменталізація змісту освіти
--
фундаментализация образования
Анотація:
Про проведення науково-практичного семінару "Сучасні тенденції формування змісту освіти в умовах профільного навчання".
Дод.точки доступу:
Замаська, Поліна (директор гімназії №290 м. Києва) \о ней\; Васьківська, Галина (кандидат педагогічних наук) \о ней\; Липова, Людмила (кандидат педагогічних наук) \о ней\; Петрощук, Наталія \о ней\; Кадоб'янська, Наталія \о ней\;
Барановська
,
Олена
(кандидат педагогічних наук) \о ней\; Трубачева, Світлана (кандиадт педагогічних наук) \о ней\; Казенко, Василь (кандиадт педагогічних наук) \о нем\; Косянчук, Сергій \о нем\; Сучасні тенденції формування змісту освіти в умовах профільного навчання, науково-практичний семінар \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Барановська
,
Олена
(кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник лабораторії дидактики).
Фундаменталізація змісту предметів суспільно-гуманітарного циклу в профільній школі [Текст] / О.
Барановська
> // Історія в школі : науково-методичний журнал для вчитеів. - 2013. -
№ 9
. - С. 10-13. - Библиогр.: с. 13. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
74.266.3
Рубрики:
Методика викладання історії
Методика преподавания истории
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
система освіти
--
фундамеиталізація освіти
--
гуманітаризація освіти
--
модернізація сучасної освіти
--
педагогічні технології
--
гуманітарна освіта
--
інтерактивні методи навчання історії
--
система образования
--
фундаментализация образования
--
гуманитаризация образования
--
модернизация современого образования
--
педагогические технологии
--
гуманитарное образование
--
интерактивные методы обучения истории
Анотація:
Фундаменталізація та гуманізація освіти стають одними з важливих напрямків модернізації сучасної освіти, головним фактором є вплив на трансформацію змісту освіти.
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді ім М Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (23.10.2013р. - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
>
3.
Барановська
,
Олена
(кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
Основні напрями розвитку гуманітарної освіти в умовах компетентнісного підходу / О.
Барановська
> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. -
№ 7
. - С. 51-54. - Література : С.54 : 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
81.161.2
ББК
81.411.1
Рубрики:
Мовознавство
Языкознание
Кл.слова (ненормовані):
гуманитарное образование
--
гуманітарна освіта
--
компетентнісний підхід
--
компетентністне навчання
--
компетентностное обучение
--
компетентностный подход в образовании
--
лингводидактика
--
лінгводидактика
--
методика викладання української мови
--
методика преподавания украинского языка
--
украинский язык
--
українська мова
Анотація:
Присвячено аналізу можливостей фундаменталізації й гуманітаризації навчання в профільній школі в умовах компетентнісного підходу.
Знайти схожі
>
4.
Барановська
,
Олена
(кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
Зміст предметів гуманітарного циклу в профільній школі: шляхи оптимізації / О.
Барановська
> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2014. -
№ 5
. - С. 47-51. - Література : С.51 : 9 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
821.161.2
ББК
83.3(4Укр)
Рубрики:
Літературознавство
Литературоведение
Кл.слова (ненормовані):
гуманизация образования
--
гуманизация обучения
--
гуманитаризация образования
--
гуманитарные дисциплины
--
гуманізація освіти
--
гуманітаризація освіти
--
гуманітарні науки
--
методика викладання української літератури
--
методика преподавания украинской литературы
--
профильное образование
--
профильное обучение
--
профільна освіта
--
профільне навчання
--
украинская литература
--
українська література
--
фундаментализация образования
--
фундаментализация обучения
--
фундаменталізація навчання
--
фундаменталізація освіти
--
модернізація освіти
--
модернизация образования
Анотація:
Присвячено аналізу моживостей фундаменталізації та гуманітаризації навчання в умовах модернізації освіти.
Перейти к внешнему ресурсу:
\\tower-2008\textlok\Адвокат\Укр_мова_і_літ_в_шк_Укр_2014_5\10.pdf
Знайти схожі
>
5.
Пугач, Анжеліна
(кандидат педагогічних наук; головний редактор журналу "Рідна школа").
Ідеї профільного навчання у дослідженнях науковців та узагальненнях педагогів-практиків: за підсумками семінару / А. Пугач, П. Замаскіна> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2016. -
№ 5/6
. - С. 74-77. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Організація освіти
Образование. Педагогика
Организация образования
Кл.слова (ненормовані):
семінари
--
семинары
--
профільне навчання
--
профильное обучение
--
метапроектна діяльність
--
філософія освіти
--
философия образования
--
наукові дослідження
--
научные исследования
--
педагогічна практика
--
педагогическая практика
Анотація:
Мова йде про різні аспекти профільного навчання, до якихзвернулися учасники семінару "Формування профільного навчання в єдності його інваріантної і варіативних складових".
Дод.точки доступу:
Замаскіна, Поліна (директор); Васьківська, Галина (доктор педагогічних наук; старший науковий співробітник відділу дидактики) \о ней\; Трубачева, Світлана (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України) \о ней\;
Барановська
,
Олена
(кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України) \о ней\; Кизенко, Василь (кандидат педагогічних наук; провідний науковий співробітник відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України) \о нем\; Косянчук, Сергій (кандидат педагогічних наук; науковий співробітник відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України) \о нем\; Кравчук, Ольга (кандидат педагогічних наук; науковий співробітник відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України) \о ней\; Пугач, Анжеліна (кандидат педагогічних наук; головний редактор) \о ней\; Замаскіна, Поліна (директор гімназії № 290 м. Київа; вчитель фізики; вчитель-методист; відмінник освіти України) \о ней\; Формування профільного навчання в єдності його інваріантної і варіативних складових, семінар \о нем\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)