Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>A=Багасворо, Васі@<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Багасворо
,
Васі
(викладач Індонезійської банківської школи STIE ; м.Джакарта; Індонезія).
Підвищення клієнтської лояльності через управління відносинами та задоволеність клієнтів [Текст] : на прикладі фірми з проккату автомобілів, Джакарта, Індонезія / В.
Багасворо
> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2017. -
№ 2
. - С. 74-83 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
656.13:339.138 ББК 65.37
ББК
65.37(5ІНЗ)в7-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика транспорта
Економіка транспорту
Индонезия
Індонезія
Джакарта
Кл.слова (ненормовані):
втомобильный транспорт
--
автомобільний транспорт
--
удовлетворенность клиентов
--
задоволеність клієнтів
--
коммуникативные методы
--
комунікативні методи
--
маркетинговые коммуникации
--
маркетингові комунікації
--
оценка эффективности
--
оцінка ефективності
--
лояльность потребителей
--
лояльність споживачів
--
предоставленные услуги
--
надані послуги
--
прокат автомобилей
--
прокат автомобілів
--
управление отношениями с клиентами
--
управління відносинами з клієнтами
--
управленческие системы
--
управлінські системи
--
целевые аудитории
--
цільові аудиторії
Анотація:
Зроблено спробу визначити ступінь впливу системи управління відносинами з клієнтами на їх задоволеність та подальшу лояльність. Дані для аналізу було зібрано особисто автором серед клієнтів фірми «АССА Рент» (прокат автомобілів у м. Джакарта, Індонезія). Результати аналізу даних підтвердили, що система управління відносинами з клієнтами та їх подальша задоволеність суттєво впливають на формування лояльності. При цьому система управління відносинами впливає на лояльність не напряму, а опосередковано – через формування задоволеності наданою послугою.
Утримувачі документа:
ДЦГБ
Дод.точки доступу:
АССА Рент, индонезийская фирма по прокату автомобилей \о ней\; АССА Рент, індонезійська фірма з прокату автомобілів \про неї\
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)