Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
<.>A=Алравабде, Васфі@<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
1
>
1.
Алравабде
,
Васфі
(PhD(маркетинг); кафедра бізнес-адміністрування; заступник декана факультету економіки та управлінських наук Хашимітського університету; м.Зарка; Іорданія).
Чиннитки впливу на впроваджерння електронної комерції мікрофінансовими компаніями в Йорданії [Текст] / В.
Алравабде
> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. -
№ 5
. - С. 160-170 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.262.1(5ІОР)с-80
Рубрики:
Экономика
Економіка
Финансовая система
Фінансова система
Методология стратегического управления
Методологія стратегічного управління
Иордания
Йорданія
Кл.слова (ненормовані):
информационная доступность
--
інформаційна доступність
--
информационные технологии
--
інформаційні технології
--
микрофинансы
--
мікрофінанси
--
электронная коммерция
--
електронна комерція
--
электронные платежные системы
--
електронні платіжні системи
--
інтернет
--
интернет
Анотація:
Досліджено стан справ щодо провадження електронної торгівлі мікрофінансовими компаніями Йорданії. Емпірично протестовано фактори, що впливають на успішне впровадження е-комерції. Також досліджено, які є переваги для йорданських мікрофінансистів від впровадження даної групи технології та бар'єри, що перешкоджають популяризації е-комерції. Доведено, що тільки 10 змінних з 12 досліджених позитивно впливають на е-комерцію в країні. Найбільший вплив мають легкість використання та доступ до ІНТЕРНЕТу. Два чинники негативного впливу — це навички персоналу та його навчання, а також тиск з боку постачальників. Головною перевагою від впровадження можна вважати посилення довіри з боку клієнтів, а найбільш відчутним бар'єром — недорозвиненість електронних платіжних систем у країні.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)