Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Ілляшенко, Сергій Миколайович@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Ілляшенко, Сергій Миколайович (завідувач кафедри маркетингу та управління інноваційною діяльністю Сумського державного університету; м.Суми; Україна; доктор економічних наук; професор).
    Екологічність як чинник конкурентоспроможності продукції / С. М. Ілляшенко // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 9. - С. 143-150 : табл., граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.28(4УКР-2СУМ)-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика природопользования

   Економіка природокористування

   Украина
    Україна

    Сумы

    Суми

Кл.слова (ненормовані):
конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- конкуренция -- конкуренція -- конкурентоспособность -- конкурентоспроможність -- мотивация производства экопродукции -- мотивація виробництва екопродукції -- мотивация потребления экопродукции -- мотивація споживання екопродукції -- екологічна продукція -- экологическая продукция -- экологически чистые товары -- екологічно чиста продукція -- опережающее развитие -- випереджаючий розвиток -- экологические товары -- екологічні товари -- экологические потребности -- екологічні потреби -- екологізація економіки -- охорона навколишнього середовища -- охрана окружающей среды -- ринок екологічних товарів -- рынок экологических товаров -- цінова надбавка екологічних товарів -- ценовая политика экологических товаров -- маркетинговое исследование -- маркетингове дослідження
Анотація: Викладено результати досліджень, які обґрунтовують можливість і доцільність забезпечення конкурентних переваг на ринку України за рахунок екологізації продукції й технологій її виробництва. Отримані результати можуть бути використані для оцінювання ринкових перспектив різних видів екологічних товарів, окреслення їхніх цільових ринків і сегментів, цілеспрямованого управління конкурентоспроможністю конкретних товарів на обраних ринках чи сегментах.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

2.


    Ілляшенко, Сергій Миколайович (доктор економічних наук; професор; завідувач кафедри маркетингу та управління інноваційною діяльністю Сумського державного університету; м.Суми; Україна).
    Управління знаннями як основа інноваційного розвитку підприємства [Текст] / С. М. Ілляшенко, Ю. С. Шипуліна, Н. С. Ілляшенко // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 6. - С. 173-181 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290г-2
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

Кл.слова (ненормовані):
инновационное развитие -- інноваційний розвиток -- инновационная деятельность -- інноваційна діяльність -- инновационное управление -- інноваційне управління -- инновационные предприятия -- інноваційні підприємства -- инновационные стратегии -- інноваційні стратегії -- инновационный бизнес -- інноваційний бізнес -- коммерциализация знаний -- комерціалізація знань -- отраслевая новизна -- галузева новітність -- продуктовые инновации -- продуктові інновації -- эффективность предприятий -- ефективність підприємств -- продуцирование знаний -- продукування знань -- управление знаниями -- управління знаннями
Анотація: Розроблено концептуальні засади системи управління продукуванням, накопиченням і комерціалізацією актуальних знань як основи інноваційного розвитку підприємства. Визначено і систематизовано види знань, які дозволяють обрати ефективні стратегії інноваційного зростання підприємства. Виконано систематизацію стратегій інноваційного розвитку залежно від ступеня новизни продуктових інновацій для галузі, а також типу інноваційного бізнесу підприємства-інноватора. Розроблено підхід до забезпечення узгодженої взаємодії знань різних видів у процесі управління інноваційним розвитком підприємства.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Шипуліна, Юлія Сергіївна (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу та управління інноваційною діяльністю Сумського державного університету; м.Суми; Україна); Ілляшенко, Наталія Сергіївна (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу та управління інноваційною діяльністю Сумського державного університету)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)