Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>A=Ілляшенко, Сергій Миколайович@<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Ілляшенко
,
Сергій
Миколайович
(завідувач кафедри маркетингу та управління інноваційною діяльністю Сумського державного університету; м.Суми; Україна; доктор економічних наук; професор).
Екологічність як чинник конкурентоспроможності продукції / С. М.
Ілляшенко
> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. -
№ 9
. - С. 143-150 : табл., граф., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.28(4УКР-2СУМ)-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика природопользования
Економіка природокористування
Украина
Україна
Сумы
Суми
Кл.слова (ненормовані):
конкурентные преимущества
--
конкурентні переваги
--
конкуренция
--
конкуренція
--
конкурентоспособность
--
конкурентоспроможність
--
мотивация производства экопродукции
--
мотивація виробництва екопродукції
--
мотивация потребления экопродукции
--
мотивація споживання екопродукції
--
екологічна продукція
--
экологическая продукция
--
экологически чистые товары
--
екологічно чиста продукція
--
опережающее развитие
--
випереджаючий розвиток
--
экологические товары
--
екологічні товари
--
экологические потребности
--
екологічні потреби
--
екологізація економіки
--
охорона навколишнього середовища
--
охрана окружающей среды
--
ринок екологічних товарів
--
рынок экологических товаров
--
цінова надбавка екологічних товарів
--
ценовая политика экологических товаров
--
маркетинговое исследование
--
маркетингове дослідження
Анотація:
Викладено результати досліджень, які обґрунтовують можливість і доцільність забезпечення конкурентних переваг на ринку України за рахунок екологізації продукції й технологій її виробництва. Отримані результати можуть бути використані для оцінювання ринкових перспектив різних видів екологічних товарів, окреслення їхніх цільових ринків і сегментів, цілеспрямованого управління конкурентоспроможністю конкретних товарів на обраних ринках чи сегментах.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
>
2.
Ілляшенко
,
Сергій
Миколайович
(доктор економічних наук; професор; завідувач кафедри маркетингу та управління інноваційною діяльністю Сумського державного університету; м.Суми; Україна).
Управління знаннями як основа інноваційного розвитку підприємства [Текст] / С. М.
Ілляшенко
, Ю. С. Шипуліна, Н. С.
Ілляшенко
> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. -
№ 6
. - С. 173-181 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.290г-2
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика предприятия
Економіка підприємства
Кл.слова (ненормовані):
инновационное развитие
--
інноваційний розвиток
--
инновационная деятельность
--
інноваційна діяльність
--
инновационное управление
--
інноваційне управління
--
инновационные предприятия
--
інноваційні підприємства
--
инновационные стратегии
--
інноваційні стратегії
--
инновационный бизнес
--
інноваційний бізнес
--
коммерциализация знаний
--
комерціалізація знань
--
отраслевая новизна
--
галузева новітність
--
продуктовые инновации
--
продуктові інновації
--
эффективность предприятий
--
ефективність підприємств
--
продуцирование знаний
--
продукування знань
--
управление знаниями
--
управління знаннями
Анотація:
Розроблено концептуальні засади системи управління продукуванням, накопиченням і комерціалізацією актуальних знань як основи інноваційного розвитку підприємства. Визначено і систематизовано види знань, які дозволяють обрати ефективні стратегії інноваційного зростання підприємства. Виконано систематизацію стратегій інноваційного розвитку залежно від ступеня новизни продуктових інновацій для галузі, а також типу інноваційного бізнесу підприємства-інноватора. Розроблено підхід до забезпечення узгодженої взаємодії знань різних видів у процесі управління інноваційним розвитком підприємства.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Дод.точки доступу:
Шипуліна, Юлія Сергіївна (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу та управління інноваційною діяльністю Сумського державного університету; м.Суми; Україна);
Ілляшенко
, Наталія Сергіївна (кандидат економічних наук; доцент кафедри маркетингу та управління інноваційною діяльністю Сумського державного університету)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)