Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>A=Мохліс, Сафієк@<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Мохліс
,
Сафієк
(PhD (маркетинг); доцент Школи морського підприємництва та управління Університету Малайї; м.Тагенгфнну; Малайзія).
Чинники впливу на вибір кар'єри в рітейлі малайзійськими студентами спеціальності "бізнес" [Текст] / С.
Мохліс
> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. -
№ 5
. - С. 378-385 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК
65.497(5МАЛ)в-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика образования
Економіка освіти
Малайзия
Малайзія
Кл.слова (ненормовані):
бизнес-образование
--
бізнес-освіта
--
маркетинг
--
карьерный выбор
--
кар’єрний вибір
--
студенты колледжей
--
студенти коледжів
--
рекрутеры
--
рекрутери
--
ритейл
--
рітейл
Анотація:
Виявлено чинники впливу на вибір місця для початку власної кар’єри студентами бізнес-коледжей Малайзії. Проведено анкетування 172 студентів останнього року навчання в університеті на спеціальності «бізнес» двох державних університетів Малайзії. Результати аналізу даних анкетування показали, що всі причини вибору кар’єри в рітейлі можна поділити на дві великі групи – поінформованність про такий варіант початку кар’єри та причини, що мають безпосереднє відношення до переваг такої роботи. За результатами аналізу розроблено рекомендації як для співробітників університетів, так і для рекрутерів, що працюють на сектор рітейлу.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23
Знайти схожі
>
2.
Мохліс
,
Сафієк
(PhD (маркетинг); доцент Школи морського підприємництва та управління Університету Малайзії; м.Тагенгфнну; Малайзія).
Стили шопінгу споживачів-жінок у країні, що розвивається [Текст] / С.
Мохліс
> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. -
№ 9
. - С. 250-257 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
339.371.5
ББК
65.7(5МАЛ)в-5
Рубрики:
Экономика
Економіка
Экономика развивающихся стран
Економіка країн, що розвиваються
Малайзия
Малайзія
Кл.слова (ненормовані):
женщины-потребители
--
жінки-споживачі
--
маркетинговые исследования
--
маркетингові дослідження
--
концепция Шпролеса-Кендалла
--
концепція Шпролеса-Кендала
--
онлайн-опросы
--
онлайн-опитування
--
покупки
--
купівлі
--
рыночные сегменты
--
ринкові сегменти
--
Шпролеса-Кендалла концепция
--
Шпролеса-Кендала концепція
Анотація:
Проведено оцінювання жіночих стилів шопінгу в контексті країни, що розвивається, зокрема, Малайзії. Використано концепцію Шпролеса-Кендала для більш точного розуміння даного перспективного сегмента ринку. Використано дані онлайн-опитування, 468 анкет. Факторний аналіз даних опитування виявив 7 чітких вимірів, що отримують назви: 1) заплутані через надмірність асортименту; 2) обережні споживачі; 3) орієнтовані на якість; 4) орієнтовані на бренд; 5) орієнтовані на моду; 6) шопінг як різновид дозвілля; 7) акцент на економії часу та зусиль.
Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)