Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Мохліс, Сафієк@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Мохліс, Сафієк (PhD (маркетинг); доцент Школи морського підприємництва та управління Університету Малайї; м.Тагенгфнну; Малайзія).
    Чинники впливу на вибір кар'єри в рітейлі малайзійськими студентами спеціальності "бізнес" [Текст] / С. Мохліс // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2015. - № 5. - С. 378-385 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.497(5МАЛ)в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика образования

   Економіка освіти

   Малайзия
    Малайзія

Кл.слова (ненормовані):
бизнес-образование -- бізнес-освіта -- маркетинг -- карьерный выбор -- кар’єрний вибір -- студенты колледжей -- студенти коледжів -- рекрутеры -- рекрутери -- ритейл -- рітейл
Анотація: Виявлено чинники впливу на вибір місця для початку власної кар’єри студентами бізнес-коледжей Малайзії. Проведено анкетування 172 студентів останнього року навчання в університеті на спеціальності «бізнес» двох державних університетів Малайзії. Результати аналізу даних анкетування показали, що всі причини вибору кар’єри в рітейлі можна поділити на дві великі групи – поінформованність про такий варіант початку кар’єри та причини, що мають безпосереднє відношення до переваг такої роботи. За результатами аналізу розроблено рекомендації як для співробітників університетів, так і для рекрутерів, що працюють на сектор рітейлу.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Знайти схожі

2.


    Мохліс, Сафієк (PhD (маркетинг); доцент Школи морського підприємництва та управління Університету Малайзії; м.Тагенгфнну; Малайзія).
    Стили шопінгу споживачів-жінок у країні, що розвивається [Текст] / С. Мохліс // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 9. - С. 250-257 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.7(5МАЛ)в-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика развивающихся стран

   Економіка країн, що розвиваються

   Малайзия
    Малайзія

Кл.слова (ненормовані):
женщины-потребители -- жінки-споживачі -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- концепция Шпролеса-Кендалла -- концепція Шпролеса-Кендала -- онлайн-опросы -- онлайн-опитування -- покупки -- купівлі -- рыночные сегменты -- ринкові сегменти -- Шпролеса-Кендалла концепция -- Шпролеса-Кендала концепція
Анотація: Проведено оцінювання жіночих стилів шопінгу в контексті країни, що розвивається, зокрема, Малайзії. Використано концепцію Шпролеса-Кендала для більш точного розуміння даного перспективного сегмента ринку. Використано дані онлайн-опитування, 468 анкет. Факторний аналіз даних опитування виявив 7 чітких вимірів, що отримують назви: 1) заплутані через надмірність асортименту; 2) обережні споживачі; 3) орієнтовані на якість; 4) орієнтовані на бренд; 5) орієнтовані на моду; 6) шопінг як різновид дозвілля; 7) акцент на економії часу та зусиль.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)