Пошуковий запит: <.>A=Кудлай, В. Г.@<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| > (Немає відомостей про примірники) Шифр: Е3/2006/3 Журнал Економіка. Фінанси. Право . - 1994 . - Виходить щомісячно 2006р. № 3
Зміст: Кудлай, В. Г. Особливості екпортно-імпортної діяльности у зовнішньоекономічній діяльності підприємсв України / В.Г. Кудлай. - С.3-9 Гузенко, О. П. Інвестиційна складова в аналітичній оцінці основного капіталу / О.П. Гузенко. - С.10-15 Лавриненко, О. В. Испытание при приеме на работу: понятие, правовая природа, порядок установления и последствия его прохождения (исследование теоретических аспектов) / О.В. Лавриненко. - С.22-32 Каминская, Т. М. Функции медицинского страхования в переходной экономике / Т.М. Каминская. - С.34-39 Немає відомостей про примірники Знайти схожі Перейти до описів статей
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Кудлай, В. Г. Особливості екпортно-імпортної діяльности у зовнішньоекономічній діяльності підприємсв України / В.Г. Кудлай> // Економіка. Фінанси. Право. - 2006. - № 3. - С. 3-9
Кл.слова (ненормовані): ЭКСПОРТ -- ИМПОРТ -- ВНЕШНЕЭКОНОМИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ ПРЕДПРИЯТИЙ
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| > (Немає відомостей про примірники) Шифр: Е3/2006/4 Журнал Економіка. Фінанси. Право . - 1994 . - Виходить щомісячно 2006р. № 4
Зміст: Кудлай, В. Г. Маркетинговий підхід у ціноутворенні / В.Г. Кудлай. - С.3-7 Чорна, Л. О. Маркетингові та фінансові критерії ефективності управління ціноутворення у підприємствах інфраструктурних галузей економіки / Л.О. Чорна. - С.7-13 Гузенко, О. П. Правовий аспект іпотечного кредитування в Україні / О.П. Гузенко. - С.15-19 Немає відомостей про примірники Знайти схожі Перейти до описів статей
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Кудлай, В. Г. Маркетинговий підхід у ціноутворенні / В.Г. Кудлай> // Економіка. Фінанси. Право. - 2006. - № 4. - С. 3-7
Кл.слова (ненормовані): ЦЕНООБРАЗОВАНИЕ
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| > (Немає відомостей про примірники) Шифр: Е3/2006/10 Журнал Економіка. Фінанси. Право . - 1994 . - Виходить щомісячно 2006р. № 10
Зміст: Гришко, Н. В. Ієрархічна структура функціональної системи калькулювання та обліку витрат / Н.В. Гришко. - С.3-6 Веселовська, О. Є. Моніторинг як економічний інструмент реалізації інвестиційних проектів / О.Є. Веселовська. - С.6-9 Кудлай, В. Г. Теоретичні основи системи маркетингових комунікацій на сучасному ринку / В.Г. Кудлай. - С.9-11 Немає відомостей про примірники Знайти схожі Перейти до описів статей
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Кудлай, В. Г. Теоретичні основи системи маркетингових комунікацій на сучасному ринку / В.Г. Кудлай> // Економіка. Фінанси. Право. - 2006. - № 10. - С. 9-11
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| > (Немає відомостей про примірники) Шифр: Е3/2006/12 Журнал Економіка. Фінанси. Право . - 1994 . - Виходить щомісячно 2006р. № 12
Зміст: Кудлай, В. Г. Оцінка ефективності управління маркетингом на підприємстві / В.Г. Кудлай. - С.12-17 Немає відомостей про примірники Знайти схожі Перейти до описів статей
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Кудлай, В. Г. Оцінка ефективності управління маркетингом на підприємстві / В.Г. Кудлай> // Економіка. Фінанси. Право. - 2006. - № 12. - С. 12-17
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| > (Немає відомостей про примірники) Шифр: Е3/2007/1 Журнал Економіка. Фінанси. Право . - 1994 . - Виходить щомісячно 2007р. № 1
Зміст: Снисаренко, Е. Б. Проблемы инновационного развития регионов: анализ, пути решения / Е.Б. Снисаренко. - С.3-5 Перетятько, А. Ю. Організація маркетингової політики у складі економічної політики підприємства / А.Ю. Перетятько, О.М. Таряник, Т.В. Колодяжна. - С.10-17 Кудлай, В. Г. Особливості маркетингу в страхових компаніях / В.Г. Кудлай. - С.18-23 Немає відомостей про примірники Знайти схожі Перейти до описів статей
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Кудлай, В. Г. Особливості маркетингу в страхових компаніях / В.Г. Кудлай> // Економіка. Фінанси. Право. - 2007. - № 1. - С. 18-23
Кл.слова (ненормовані): СТРАХОВАЯ КОМПАНИЯ
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
|
|
|