Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Ганаба, Світлана @<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Ганаба, Світлана Олександрівна (кандидат філософських наук; докторант Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова).
    Зміст навчання у контексті соціокультурних змін "плинної модерності" / С. О. Ганаба // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2012. - № 3. - С. 89-95. - Бібліогр. в кінці ст. 15 назв
ББК 74.04в2
Рубрики: Философия образования
   Філософія освіти

Кл.слова (ненормовані):
зміст навчання -- постфігуративна культура -- навчальна діяльність -- содержание обучения -- постфигуративная культура -- учебная деятельность -- соціокультурні зміни -- социокультурные изменения -- плинна модерність -- текущая модерность -- погляди вчених -- взгляды ученых
Анотація: Зміст навчальної діяльності безпосередньо пов'язано з розкриттям особистісного потенціалу людини, її здатністю орієнтуватися у різних ситуаціях і проблемах соціуму та потребою у "навчанні перевчатися".


Дод.точки доступу:
Бауман, Зигмунт (социолог ; 1925-) \о нем\; Больнов, О. \о нем\; Бейтсон, Грегори (1904-1980) \о нем\; Жиру, Г. \о нем\; Луман, Николас (немецкий социолог ; 1927-1998) \о нем\; Габермас, Юрген (німецький філософ ; 1929-) \о нем\; Ваттимо, Дж. (профессор эстетики Туринского университета) \о нем\; Фуко, Мишель (французский философ ; 1926-1984) \о нем\; Морен, Эдгар (философ; социолог ; 1921-) \о нем\; Мід, М. \о нем\; Ліотар, Ж.-Ф. (французький філософ) \о нем\; Андрущенко, В. \о нем\; Астахова, В. \о ней\; Лутай, В. \о нем\; Горбунова, Л. \о ней\; Клепко, С. \о нем\; Кочубей, Н. \о нем\; Предборська, І. \о ней\; Степаненко, І. \о нем\; Усік, О. \о нем\

Знайти схожі

2.


    Ганаба, Світлана Олександрівна (кандидат філософських наук; докторант Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова).
    Інноваційний потенціал традиції: освітній аспект / С. Ганаба // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. - № 3. - С. 74-81. - Бібліогр. в кінці ст. 16 назв
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
традиції -- інновації в освіті -- традиции -- инновации в образовании -- іноваційна природа традицій -- инновационная природа традиций -- інноваційний потенціал традицій -- инновационный потенциал традиций -- філософсько-педагогічні погляди -- философско-педагогические взгляды
Анотація: Стверджується, що традиції необхідні для підтримки життєздатності та стабільності соціуму, адже в них акумульовані нові можливості його розвитку.

Утримувачі документа:
НБ УИПА

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Ганаба, Світлана (доктор філософських наук; доцент кафедри педагогіки та соціально-економічних дисциплін).
    Мережеві технології як складова якісної освіти / С. Ганаба // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 1. - С. 44-52 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- качество образования -- освітні технології -- образовательные технологии -- освітній процес -- образовательный процесс -- мережеві технології -- сетевые технологии -- освіта як простір свободи -- образование как пространство свободы -- саморозвиток особистості -- саморазвитие личности -- принцип коннективизму -- риски использования сетевых технологий -- ризики використання мережевих технологій -- принципы построения образовательного процесса -- принципи побудови освітнього процесу
Анотація: Аналізуються можливості та ризики використання мережевих технологій у забезпеченні якості сучасної освіти. Показано, що інформаційно-мережеві технології презентують модель освіти, яка характеризується високим ступенем мобільності, відкритістю й доступністю для ширшого кола споживачів освітніх послуг. Визначено, що мережеві технології пропонують інший принцип побудови освітнього процесу. Визначальним у навчальних практиках є принцип коннективізму. Доведено, що освітня діяльність у мережі постає творчою коммунікативною дією, пов'язаною не лише з передачею відомих, а й продукуванням нових знань. Вказані ризики використання мережевих технологій в освітній діяльності, серед яких: розвиток низки психофізіологічних відхилень, труднощі передання цінностей і смислів під час комунікативної взаємодії, підміна світу реального світу віртуальним тощо. Одержані результати можуть слугувати теоретичним і методологічним підгрунтям у розробці шляхів модернізації освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)