Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>A=Ганаба, Світлана @<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Ганаба
,
Світлана
Олександрівна
(кандидат філософських наук; докторант Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова).
Зміст навчання у контексті соціокультурних змін "плинної модерності" / С. О.
Ганаба
> // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2012. -
№ 3
. - С. 89-95. - Бібліогр. в кінці ст. 15 назв
ББК
74.04в2
Рубрики:
Философия образования
Філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
зміст навчання
--
постфігуративна культура
--
навчальна діяльність
--
содержание обучения
--
постфигуративная культура
--
учебная деятельность
--
соціокультурні зміни
--
социокультурные изменения
--
плинна модерність
--
текущая модерность
--
погляди вчених
--
взгляды ученых
Анотація:
Зміст навчальної діяльності безпосередньо пов'язано з розкриттям особистісного потенціалу людини, її здатністю орієнтуватися у різних ситуаціях і проблемах соціуму та потребою у "навчанні перевчатися".
Дод.точки доступу:
Бауман, Зигмунт (социолог ; 1925-) \о нем\; Больнов, О. \о нем\; Бейтсон, Грегори (1904-1980) \о нем\; Жиру, Г. \о нем\; Луман, Николас (немецкий социолог ; 1927-1998) \о нем\; Габермас, Юрген (німецький філософ ; 1929-) \о нем\; Ваттимо, Дж. (профессор эстетики Туринского университета) \о нем\; Фуко, Мишель (французский философ ; 1926-1984) \о нем\; Морен, Эдгар (философ; социолог ; 1921-) \о нем\; Мід, М. \о нем\; Ліотар, Ж.-Ф. (французький філософ) \о нем\; Андрущенко, В. \о нем\; Астахова, В. \о ней\; Лутай, В. \о нем\; Горбунова, Л. \о ней\; Клепко, С. \о нем\; Кочубей, Н. \о нем\; Предборська, І. \о ней\; Степаненко, І. \о нем\; Усік, О. \о нем\
Знайти схожі
>
2.
Ганаба
,
Світлана
Олександрівна
(кандидат філософських наук; докторант Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова).
Інноваційний потенціал традиції: освітній аспект / С.
Ганаба
> // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис. - 2013. -
№ 3
. - С. 74-81. - Бібліогр. в кінці ст. 16 назв
ББК
74.03
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
традиції
--
інновації в освіті
--
традиции
--
инновации в образовании
--
іноваційна природа традицій
--
инновационная природа традиций
--
інноваційний потенціал традицій
--
инновационный потенциал традиций
--
філософсько-педагогічні погляди
--
философско-педагогические взгляды
Анотація:
Стверджується, що традиції необхідні для підтримки життєздатності та стабільності соціуму, адже в них акумульовані нові можливості його розвитку.
Утримувачі документа:
НБ УИПА
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
3.
Ганаба
,
Світлана
(доктор філософських наук; доцент кафедри педагогіки та соціально-економічних дисциплін).
Мережеві технології як складова якісної освіти / С.
Ганаба
> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. -
№ 1
. - С. 44-52 : рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
371
ББК
74.04
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Організація освіти
Образование. Педагогика
Организация образования
Кл.слова (ненормовані):
якість освіти
--
качество образования
--
освітні технології
--
образовательные технологии
--
освітній процес
--
образовательный процесс
--
мережеві технології
--
сетевые технологии
--
освіта як простір свободи
--
образование как пространство свободы
--
саморозвиток особистості
--
саморазвитие личности
--
принцип коннективизму
--
риски использования сетевых технологий
--
ризики використання мережевих технологій
--
принципы построения образовательного процесса
--
принципи побудови освітнього процесу
Анотація:
Аналізуються можливості та ризики використання мережевих технологій у забезпеченні якості сучасної освіти. Показано, що інформаційно-мережеві технології презентують модель освіти, яка характеризується високим ступенем мобільності, відкритістю й доступністю для ширшого кола споживачів освітніх послуг. Визначено, що мережеві технології пропонують інший принцип побудови освітнього процесу. Визначальним у навчальних практиках є принцип коннективізму. Доведено, що освітня діяльність у мережі постає творчою коммунікативною дією, пов'язаною не лише з передачею відомих, а й продукуванням нових знань. Вказані ризики використання мережевих технологій в освітній діяльності, серед яких: розвиток низки психофізіологічних відхилень, труднощі передання цінностей і смислів під час комунікативної взаємодії, підміна світу реального світу віртуальним тощо. Одержані результати можуть слугувати теоретичним і методологічним підгрунтям у розробці шляхів модернізації освіти.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)