Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Виноградова, О. В.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-25 
1.
Шифр: Е634638/2018/1
   Журнал

Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - Київ : Державний університет телекомунікацій. - ISSN 2415-8089. - Виходить кожного кварталу
2018р. N 1
Зміст:
Стецюк, П. А. Бюджетування в системі управління фінансовим потенціалом підприємств / П. А. Стецюк, Г. В. Корнійчук. - С.12-19. - Бібліогр. в кінці ст. : рис.
Виноградова, О. В. Концептуальна модель консалтингової взаємодії підприємств / О. В. Виноградова, Н. О. Євтушенко. - С.20-26. - Бібліогр. в кінці ст. : рис.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Виноградова, О. В.
    Концептуальна модель консалтингової взаємодії підприємств / О. В. Виноградова, Н. О. Євтушенко // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2018. - N 1. - С. 20-26 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2415-8089
УДК
Рубрики: Організація праці
   Организация труда

Кл.слова (ненормовані):
консалтингова послуга -- консалтинговая услуга -- консалтинговий продукт -- консалтинговый продукт -- комунікативний процес -- коммуникативный процесс -- суб'єкт управління -- субъект управления -- канал консалтингової взаємодії -- канал консалтингового взаимодействия


Дод.точки доступу:
Євтушенко, Н. О.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

3.
Шифр: Е634638/2020/1 (31)
   Журнал

Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - Київ : Державний університет телекомунікацій. - ISSN 2415-8089. - Виходить кожного кварталу
2020р. N 1 (31)
Зміст:
Гудзь, О. Є. Організаційно-інформаційні аспекти управління розвитком сучасного підприємства / О. Є. Гудзь. - С.5-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Виноградова, О. В. Можливості месенджер-маркетингу для просування товарів та послуг в інтернеті / О. В. Виноградова, Н. І. Дрокіна, В. Г. Дарчук. - С.11-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Крейдич, І. М. Сучасний стан та тенденції організаційного розвитку телекомунікаційних підприємств / І. М. Крейдич, М. В. Ноняк. - С.21-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Легомінова, С. В. Інноваційний потенціал сучасного підприємства / С. В. Легомінова. - С.29-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Глушенкова, А. А. Основні напрями розвитку інноваційного потенціалу телекомунікаційного підприємства за об’єктами інноваційної діяльності / А. А. Глушенкова. - С.38-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Мордас, І. В. Забезпечення економічної безпеки україни в контексті глобалізаційних процесів / І. В. Мордас, Т. М. Мужанова. - С.44-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Парій, Л. В. Ситуаційний аналіз в антикризовому управлінні підприємством / Л. В. Парій. - С.49-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Якименко, Ю. М. Аналіз стану використання методичних підходів до оцінки рівня економічної безпеки підприємства / Ю. М. Якименко, Т. М. Мужанова. - С.64-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Філіна, О. В. Роль та види контенту при просуванні в соціальних мережах / О. В. Філіна. - С.75-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Шмалій, Л. В. Пріоритетні напрями розвитку інформаційно-комунікаційного забезпечення економічної безпеки підприємств зв'язку / Л. В. Шмалій. - С.90-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Балановська, Т. І. Формування та розвиток цифрової компетентності працівників як складова антикризового управління організацією / Т. І. Балановська, О. М. Гавриш, Б. Виржиковська. - С.97-106. - Бібліогр. в кінці ст.
Сазонова, С. В. Обґрунтування стратегії інноваційного розвитку для сучасних телекомунікаційних підприємств України / С. В. Сазонова. - С.114-121. - Бібліогр. в кінці ст.
Пильнова, В. П. Інтернет-торгівля: особливості реалізації товару за допомогою інтернету / В. П. Пильнова [и др.]. - С.122-129. - Бібліогр. в кінці ст.
Інші автори: Гавриш О. М., Капелюшна Т. В., Лобань О. О.
Виноградова, О. В. Шляхи підвищення конкурентоспроможності на ринку телекомунікаційних послуг України / О. В. Виноградова [и др.]. - С.130-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Інші автори: Євтушенко Н. О., Дрокіна Н. І., Іртлач М. О., Корнійчук В. Є.
Крижко, О. В. Особливості стимулювання збуту на підприємстві залежно від суб'єктів стимулювання / О. В. Крижко, А. У. Єсмаханова, С. М. Побережна. - С.141-148. - Бібліогр. в кінці ст.
Крижко, О. В. Ейдос маркетингової стратегії підприємства / О. В. Крижко, І. А. Совершенна, Я. Ю. Саянна. - С.149-155. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
339.138:004.77
В 49


    Виноградова, О. В.
    Можливості месенджер-маркетингу для просування товарів та послуг в інтернеті / О. В. Виноградова, Н. І. Дрокіна, В. Г. Дарчук // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2020. - N 1 (31). - С. 11-20. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2415-8089
УДК
Рубрики: Маркетинг
   Інтернет

   Интернет

Кл.слова (ненормовані):
месенджер-маркетинг -- мессенджер-маркетинг -- інструменти онлайн комунікацій -- инструменты онлайн коммуникаций -- Інтернет-маркетинг -- Интернет-маркетинг -- просування -- продвижение -- сервіси обміну миттєвими повідомленнями -- сервисы обмена мгновенными сообщениями


Дод.точки доступу:
Дрокіна, Н. І.; Дарчук, В. Г.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

5.
339.137.2:621.39
Ш 70


   
    Шляхи підвищення конкурентоспроможності на ринку телекомунікаційних послуг України / О. В. Виноградова, Н. О. Євтушенко, Н. І. Дрокіна, М. О. Іртлач, В. Є. Корнійчук // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2020. - N 1 (31). - С. 130-140. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2415-8089
УДК
Рубрики: Торгівля
   Торговля

   Електрозв'язок

   Электросвязь

Кл.слова (ненормовані):
механізм -- механизм -- конкурентоспроможність -- конкурентоспособность -- послуга -- услуга -- ринок -- рынок -- телекомунікаційне підприємство -- телекоммуникационное предприятие -- регулювання -- регулирования -- держава -- государство


Дод.точки доступу:
Виноградова, О. В.; Євтушенко, Н. О.; Дрокіна, Н. І.; Іртлач, М. О.; Корнійчук, В. Є.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

6.


    Гнатушенко, В. В.
    Розробка моделі логування в ETL системах [Электронный ресурс] / В. В. Гнатушенко, М. Г. Виноградов, О. В. Виноградова // Системні технології = System technologies : Регіональний міжвузівський збірник наукових праць. - 2019. - Том Т.124, N 5. - С. 84-93 : іл., j-схем., а-табл. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2707-7977
УДК
Рубрики: Комп'ютерні технології
   Компьютерные технологии

Кл.слова (ненормовані):
модель -- логування -- логирование -- ETL система


Дод.точки доступу:
Виноградов, М. Г.; Виноградова, О. В.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.
Шифр: Е634638/2019/1 (27)
   Журнал

Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - Київ : Державний університет телекомунікацій. - ISSN 2415-8089. - Виходить кожного кварталу
2019р. N 1 (27)
Зміст:
Князєва, О. А. Стратегія забезпечення конкурентних переваг малих та середніх телекомунікаційних підприємств / О. А. Князєва. - С.4-11. - Бібліогр. в кінці ст. : іл., а-табл.
Гудзь, О. Є. Банківське кредитування інноваційного розвитку підприємств: можливості та ризики / О. Є. Гудзь. - С.12-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Гудзь, О. Є. Інформаційна інфраструктура телекомунікаційних підприємств / О. Є. Гудзь, І. О. Ольховая. - С.20-25. - Бібліогр. в кінці ст. : іл.
Виноградова, О. В. Маркетингові інновації і телекомунікації: конвергенція послуг / О. В. Виноградова, Н. О. Євтушенко. - С.26-32. - Бібліогр. в кінці ст. : іл.
Зеліско, І. М. Розвиток інформаційного суспільства як домінанта інноваційного зростання / І. М. Зеліско, О. О. Сосновська, Сунцзє Ху. - С.33-39. - Бібліогр. в кінці ст. : іл., а-табл.
Лазоренко, Л. В. Шляхи вдосконалення кадрової політики ПРАТ "Київстар" / Л. В. Лазоренко. - С.40-44. - Бібліогр. в кінці ст. : табл.
Гусєва, О. Ю. Корпоративна соціальна відповідальність телекомунікаційних підприємств як головний чинник їх конкурентоспроможності / О. Ю. Гусєва, Т. Б. Хлевицька. - С.45-50. - Бібліогр. в кінці ст. : табл.
Сьомкіна, Т. В. Порогове значення пакету акції як інструмент управління корпоративним капіталом / Т. В. Сьомкіна, Р. А. Дименко, О. О. Лобань. - С.51-56. - Бібліогр. в кінці ст. : табл.
Глушенкова, А. А. Методичні основи експертної оцінки інноваційного потенціалу телекомунікаційного підприємства / А. А. Глушенкова. - С.57-65. - Бібліогр. в кінці ст. : іл., а-табл.
Борисенко, Л. М. Система фінансового контролю і фінансово-бюджетна дисципліна в Україні / Л. М. Борисенко. - С.66-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Сьомкіна, Т. В. Підготовка економістів: інноваційний підхід / Т. В. Сьомкіна, О. В. Воскобоєва, О. С. Ромащенко. - С.76-84. - Бібліогр. в кінці ст. : іл.
Плахотнікова, Л. О. Кон'юнктура та особливості ринку праці інформаційно-комунікаційних технологій в Україні: маркетинговий аспект / Л. О. Плахотнікова, М. О. Іртлач, Т. М. Булах. - С.85-91. - Бібліогр. в кінці ст. : іл., а-табл.
Дарчук, В. Г. Неймінг в системі формування бренду / В. Г. Дарчук, О. В. Крижко. - С.92-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Сорока, А. М. Інноваційний розвиток як механізм управління конкурентоспроможності телекомунікаційних підприємств / А. М. Сорока. - С.97-102. - Бібліогр. в кінці ст. : іл.
Гавриш, О. М. Вплив чинників на формування стратегії розвитку телекомунікаційних підприємств / О. М. Гавриш. - С.103-109. - Бібліогр. в кінці ст. : іл., а-табл.
Труш, М. С. Теоретичні підходи до розуміння корпоративної культури підприємства / М. С. Труш. - С.110-116. - Бібліогр. в кінці ст. : табл.
Мартиненко, М. О. Теоретичні підходи до інтерпретації поняття "розвиток підприємства" / М. О. Мартиненко. - С.117-122. - Бібліогр. в кінці ст.
Шмалій, Л. В. Економічна безпека підприємства: сучасні проблеми забезпечення / Л. В. Шмалій. - С.123-129. - Бібліогр. в кінці ст. : іл.
Щербина, В. В. Сучасні тенденції розвитку телекомунікаційних підприємств / В. В. Щербина. - С.130-135. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах:
НЕМАЄ В БІБЛІОТЕЦІ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Виноградова, О. В.
    Маркетингові інновації і телекомунікації: конвергенція послуг / О. В. Виноградова, Н. О. Євтушенко // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2019. - N 1 (27). - С. 26-32 : іл. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/2081/1980. - Повний текст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/issue/view/122. - Зміст . - ISSN 2415-8089
УДК
Рубрики: Маркетинг
   Інтернет

   Интернет

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- послуги -- услуги -- конвергенція -- конвергенция -- цифровізація -- цифровизация -- споживач -- потребитель -- телекомунікації -- телекоммуникации -- інтернет -- интернет

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст

Дод.точки доступу:
Євтушенко, Н. О.

Є примірники у відділах:
НЕМАЄ В БІБЛІОТЕЦІ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

9.
Шифр: Е634638/2019/4 (30)
   Журнал

Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - Київ : Державний університет телекомунікацій. - ISSN 2415-8089. - Виходить кожного кварталу
2019р. N 4 (30)
Зміст:
Гудзь, О. Є. Організаційно-інформаційне забезпечення управління розвитком підприємства в умовах становлення цифрової економіки / О. Є. Гудзь, С. Ю. Стрельнікова. - С.4-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Стецюк, П. А. Методичні особливості аналізу альтернативних інвестиційних проектів / П. А. Стецюк, Д. О. Корсаков. - С.14-21. - Бібліогр. в кінці ст. : іл.
Гусєва, О. Ю. Оцінка відповідності стратегічного потенціалу телекоммунікаційного підприємства його конкурентній стратегії / О. Ю. Гусєва, Т. Б. Хлевицька. - С.22-28. - Бібліогр. в кінці ст. : іл., а-табл.
Виноградова, О. В. Cтратегічне планування на підприємстві: маркетинговий аспект / О. В. Виноградова, Н. О. Євтушенко, Є. Є. Кононенко. - С.29-37. - Бібліогр. в кінці ст. : іл., а-табл.
Легомінова, С. В. Ключові проблеми управління конкурентоспроможністю вітчизняних телекомунікаційних підприємств / С. В. Легомінова, А. О. Макаренко. - С.38-46. - Бібліогр. в кінці ст. : іл., а-табл.
Воскобоєва, О. В. Класифікація інформаційних логістичних потоків процесно-ситемного підходу управління підприємством в умовах цифровізації економічних процесів / О. В. Воскобоєва, А. Ю. Голобородько. - С.47-53. - Бібліогр. в кінці ст. : табл.
Згурська, О. М. Загальна характеристика стратегій диверсифікації на етапах життєвого циклу підприємства / О. М. Згурська. - С.54-63. - Бібліогр. в кінці ст. : іл.
Глушенкова, А. А. Використання інформаційно-комунікаційних технологій як інструмента розвитку інноваційного потенціалу підприємства / А. А. Глушенкова. - С.64-69. - Бібліогр. в кінці ст. : іл.
Сорока, А. М. Вплив державного регулювання щодо якості телекомунікаційних послуг / А. М. Сорока. - С.70-74. - Бібліогр. в кінці ст. : табл.
Ващенок, О. П. Cтратегічний аналіз діяльності ПрАТ «Київстар» / О. П. Ващенок. - С.75-79. - Бібліогр. в кінці ст. : табл.
Сухачова, О. О. Cуть та основні вимоги до управлінських рішень / О. О. Сухачова. - С.80-84. - Бібліогр. в кінці ст.
Гужавіна, І. В. Фінансова стратегія та її роль в системі управління підприємством / І. В. Гужавіна. - С.85-91. - Бібліогр. в кінці ст. : іл., а-табл.
Шинькович, А. В. Технології оцінювання результативності організаційно-інформаційного забезпечення антикризового управління агроформувань / А. В. Шинькович. - С.92-102. - Бібліогр. в кінці ст.
Ху, Сунцзе. Економічний механізм інноваційного розвитку телекомунікаційних підприємств в парадигмі діджиталізації економіки / Сунцзе Ху. - С.103-110. - Бібліогр. в кінці ст. : табл.
Пісковець, О. В. Теоретичні аспекти управління інвестиційною діяльністю на підприємстві в сучасних умовах / О. В. Пісковець. - С.111-115. - Бібліогр. в кінці ст.
Алиев, Кянан Фархад оглы. Влияние инвестиций на развитие телекоммуникационной отрасли / Алиев Кянан Фархад оглы. - С.116-122. - Библиогр. в конце ст. : табл.
Петькун, С. М. Інформаційні комунікації як філософія бізнесу / С. М. Петькун, О. М. Шеремета, П. В. Пенцак. - С.123-128. - Бібліогр. в кінці ст. : іл.
Є примірники у відділах:
НЕМАЄ В БІБЛІОТЕЦІ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Виноградова, О. В.
    Cтратегічне планування на підприємстві: маркетинговий аспект / О. В. Виноградова, Н. О. Євтушенко, Є. Є. Кононенко // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2019. - N 4 (30). - С. 29-37 : іл., а-табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/2335/2234. - Повний текст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/issue/view/141. - Зміст . - ISSN 2415-8089
УДК
Рубрики: Управління
   Управление

   Управління підприємством

   Управление предприятием

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
стратегічне планування -- стратегическое планирование -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- управління -- управление -- план -- процес -- процесс -- виробничо-комерційна діяльність -- производственно-коммерческая деятельность -- маркетолог -- підприємство -- предприятие

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст

Дод.точки доступу:
Євтушенко, Н. О.; Кононенко, Є. Є.

Є примірники у відділах:
НЕМАЄ В БІБЛІОТЕЦІ Прим. 1 - (вільний)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-25 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)