Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>A=Виноградова, О. В.@<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
25
Показані документи
с 1 за 10
1-10
11-20
21-25
>
1.
>
Шифр: Е634638/2018/1
Журнал
Економіка. Менеджмент. Бізнес
: науковий журнал. - Київ : Державний університет телекомунікацій. - ISSN 2415-8089. - Виходить кожного кварталу
2018р. N 1
Зміст:
Стецюк, П. А. Бюджетування в системі управління фінансовим потенціалом підприємств
/ П. А. Стецюк, Г. В. Корнійчук. - С.12-19. - Бібліогр. в кінці ст. : рис.
Виноградова
, О. В. Концептуальна модель консалтингової взаємодії підприємств
/ О. В.
Виноградова
, Н. О. Євтушенко. - С.20-26. - Бібліогр. в кінці ст. : рис.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний)
Знайти схожі
Перейти до описів статей
>
2.
Виноградова
, О. В.
Концептуальна модель консалтингової взаємодії підприємств / О. В.
Виноградова
, Н. О. Євтушенко> // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2018. -
N 1
. - С. 20-26 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2415-8089
УДК
331.101.3
Рубрики:
Організація праці
Организация труда
Кл.слова (ненормовані):
консалтингова послуга
--
консалтинговая услуга
--
консалтинговий продукт
--
консалтинговый продукт
--
комунікативний процес
--
коммуникативный процесс
--
суб'єкт управління
--
субъект управления
--
канал консалтингової взаємодії
--
канал консалтингового взаимодействия
Дод.точки доступу:
Євтушенко, Н. О.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний)
Знайти схожі
>
3.
>
Шифр: Е634638/2020/1 (31)
Журнал
Економіка. Менеджмент. Бізнес
: науковий журнал. - Київ : Державний університет телекомунікацій. - ISSN 2415-8089. - Виходить кожного кварталу
2020р. N 1 (31)
Зміст:
Гудзь, О. Є. Організаційно-інформаційні аспекти управління розвитком сучасного підприємства
/ О. Є. Гудзь. - С.5-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Виноградова
, О. В. Можливості месенджер-маркетингу для просування товарів та послуг в інтернеті
/ О. В.
Виноградова
, Н. І. Дрокіна, В. Г. Дарчук. - С.11-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Крейдич, І. М. Сучасний стан та тенденції організаційного розвитку телекомунікаційних підприємств
/ І. М. Крейдич, М. В. Ноняк. - С.21-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Легомінова, С. В. Інноваційний потенціал сучасного підприємства
/ С. В. Легомінова. - С.29-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Глушенкова, А. А. Основні напрями розвитку інноваційного потенціалу телекомунікаційного підприємства за об’єктами інноваційної діяльності
/ А. А. Глушенкова. - С.38-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Мордас, І. В. Забезпечення економічної безпеки україни в контексті глобалізаційних процесів
/ І. В. Мордас, Т. М. Мужанова. - С.44-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Парій, Л. В. Ситуаційний аналіз в антикризовому управлінні підприємством
/ Л. В. Парій. - С.49-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Якименко, Ю. М. Аналіз стану використання методичних підходів до оцінки рівня економічної безпеки підприємства
/ Ю. М. Якименко, Т. М. Мужанова. - С.64-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Філіна, О. В. Роль та види контенту при просуванні в соціальних мережах
/ О. В. Філіна. - С.75-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Шмалій, Л. В. Пріоритетні напрями розвитку інформаційно-комунікаційного забезпечення економічної безпеки підприємств зв'язку
/ Л. В. Шмалій. - С.90-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Балановська, Т. І. Формування та розвиток цифрової компетентності працівників як складова антикризового управління організацією
/ Т. І. Балановська, О. М. Гавриш, Б. Виржиковська. - С.97-106. - Бібліогр. в кінці ст.
Сазонова, С. В. Обґрунтування стратегії інноваційного розвитку для сучасних телекомунікаційних підприємств України
/ С. В. Сазонова. - С.114-121. - Бібліогр. в кінці ст.
Пильнова, В. П. Інтернет-торгівля: особливості реалізації товару за допомогою інтернету
/ В. П. Пильнова [и др.]. - С.122-129. - Бібліогр. в кінці ст.
Інші автори: Гавриш О. М., Капелюшна Т. В., Лобань О. О.
Виноградова
, О. В. Шляхи підвищення конкурентоспроможності на ринку телекомунікаційних послуг України
/ О. В.
Виноградова
[и др.]. - С.130-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Інші автори: Євтушенко Н. О., Дрокіна Н. І., Іртлач М. О., Корнійчук В. Є.
Крижко, О. В. Особливості стимулювання збуту на підприємстві залежно від суб'єктів стимулювання
/ О. В. Крижко, А. У. Єсмаханова, С. М. Побережна. - С.141-148. - Бібліогр. в кінці ст.
Крижко, О. В. Ейдос маркетингової стратегії підприємства
/ О. В. Крижко, І. А. Совершенна, Я. Ю. Саянна. - С.149-155. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний)
Знайти схожі
Перейти до описів статей
>
4.
339.138:004.77
В 49
Виноградова
, О. В.
Можливості месенджер-маркетингу для просування товарів та послуг в інтернеті / О. В.
Виноградова
, Н. І. Дрокіна, В. Г. Дарчук> // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2020. -
N 1 (31)
. - С. 11-20. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2415-8089
УДК
339.138:004.77
Рубрики:
Маркетинг
Інтернет
Интернет
Кл.слова (ненормовані):
месенджер-маркетинг
--
мессенджер-маркетинг
--
інструменти онлайн комунікацій
--
инструменты онлайн коммуникаций
--
Інтернет-маркетинг
--
Интернет-маркетинг
--
просування
--
продвижение
--
сервіси обміну миттєвими повідомленнями
--
сервисы обмена мгновенными сообщениями
Дод.точки доступу:
Дрокіна, Н. І.; Дарчук, В. Г.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний)
Знайти схожі
>
5.
339.137.2:621.39
Ш 70
Шляхи підвищення конкурентоспроможності
на ринку телекомунікаційних послуг України / О. В.
Виноградова
, Н. О. Євтушенко, Н. І. Дрокіна, М. О. Іртлач, В. Є. Корнійчук> // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2020. -
N 1 (31)
. - С. 130-140. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2415-8089
УДК
339.137.2:621.39
Рубрики:
Торгівля
Торговля
Електрозв'язок
Электросвязь
Кл.слова (ненормовані):
механізм
--
механизм
--
конкурентоспроможність
--
конкурентоспособность
--
послуга
--
услуга
--
ринок
--
рынок
--
телекомунікаційне підприємство
--
телекоммуникационное предприятие
--
регулювання
--
регулирования
--
держава
--
государство
Дод.точки доступу:
Виноградова
, О. В.; Євтушенко, Н. О.; Дрокіна, Н. І.; Іртлач, М. О.; Корнійчук, В. Є.
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ Прим. 1 - (вільний)
Знайти схожі
>
6.
Гнатушенко, В. В.
Розробка моделі логування в ETL системах [Электронный ресурс] / В. В. Гнатушенко, М. Г. Виноградов, О. В.
Виноградова
> // Системні технології = System technologies : Регіональний міжвузівський збірник наукових праць. - 2019. -
Том Т.124
,
N 5
. - С. 84-93 : іл., j-схем., а-табл. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2707-7977
УДК
004.4
Рубрики:
Комп'ютерні технології
Компьютерные технологии
Кл.слова (ненормовані):
модель
--
логування
--
логирование
--
ETL система
Дод.точки доступу:
Виноградов, М. Г.;
Виноградова
, О. В.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
7.
>
Шифр: Е634638/2019/1 (27)
Журнал
Економіка. Менеджмент. Бізнес
: науковий журнал. - Київ : Державний університет телекомунікацій. - ISSN 2415-8089. - Виходить кожного кварталу
2019р. N 1 (27)
Зміст:
Князєва, О. А. Стратегія забезпечення конкурентних переваг малих та середніх телекомунікаційних підприємств
/ О. А. Князєва. - С.4-11. - Бібліогр. в кінці ст. : іл., а-табл.
Гудзь, О. Є. Банківське кредитування інноваційного розвитку підприємств: можливості та ризики
/ О. Є. Гудзь. - С.12-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Гудзь, О. Є. Інформаційна інфраструктура телекомунікаційних підприємств
/ О. Є. Гудзь, І. О. Ольховая. - С.20-25. - Бібліогр. в кінці ст. : іл.
Виноградова
, О. В. Маркетингові інновації і телекомунікації: конвергенція послуг
/ О. В.
Виноградова
, Н. О. Євтушенко. - С.26-32. - Бібліогр. в кінці ст. : іл.
Зеліско, І. М. Розвиток інформаційного суспільства як домінанта інноваційного зростання
/ І. М. Зеліско, О. О. Сосновська, Сунцзє Ху. - С.33-39. - Бібліогр. в кінці ст. : іл., а-табл.
Лазоренко, Л. В. Шляхи вдосконалення кадрової політики ПРАТ "Київстар"
/ Л. В. Лазоренко. - С.40-44. - Бібліогр. в кінці ст. : табл.
Гусєва, О. Ю. Корпоративна соціальна відповідальність телекомунікаційних підприємств як головний чинник їх конкурентоспроможності
/ О. Ю. Гусєва, Т. Б. Хлевицька. - С.45-50. - Бібліогр. в кінці ст. : табл.
Сьомкіна, Т. В. Порогове значення пакету акції як інструмент управління корпоративним капіталом
/ Т. В. Сьомкіна, Р. А. Дименко, О. О. Лобань. - С.51-56. - Бібліогр. в кінці ст. : табл.
Глушенкова, А. А. Методичні основи експертної оцінки інноваційного потенціалу телекомунікаційного підприємства
/ А. А. Глушенкова. - С.57-65. - Бібліогр. в кінці ст. : іл., а-табл.
Борисенко, Л. М. Система фінансового контролю і фінансово-бюджетна дисципліна в Україні
/ Л. М. Борисенко. - С.66-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Сьомкіна, Т. В. Підготовка економістів: інноваційний підхід
/ Т. В. Сьомкіна, О. В. Воскобоєва, О. С. Ромащенко. - С.76-84. - Бібліогр. в кінці ст. : іл.
Плахотнікова, Л. О. Кон'юнктура та особливості ринку праці інформаційно-комунікаційних технологій в Україні: маркетинговий аспект
/ Л. О. Плахотнікова, М. О. Іртлач, Т. М. Булах. - С.85-91. - Бібліогр. в кінці ст. : іл., а-табл.
Дарчук, В. Г. Неймінг в системі формування бренду
/ В. Г. Дарчук, О. В. Крижко. - С.92-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Сорока, А. М. Інноваційний розвиток як механізм управління конкурентоспроможності телекомунікаційних підприємств
/ А. М. Сорока. - С.97-102. - Бібліогр. в кінці ст. : іл.
Гавриш, О. М. Вплив чинників на формування стратегії розвитку телекомунікаційних підприємств
/ О. М. Гавриш. - С.103-109. - Бібліогр. в кінці ст. : іл., а-табл.
Труш, М. С. Теоретичні підходи до розуміння корпоративної культури підприємства
/ М. С. Труш. - С.110-116. - Бібліогр. в кінці ст. : табл.
Мартиненко, М. О. Теоретичні підходи до інтерпретації поняття "розвиток підприємства"
/ М. О. Мартиненко. - С.117-122. - Бібліогр. в кінці ст.
Шмалій, Л. В. Економічна безпека підприємства: сучасні проблеми забезпечення
/ Л. В. Шмалій. - С.123-129. - Бібліогр. в кінці ст. : іл.
Щербина, В. В. Сучасні тенденції розвитку телекомунікаційних підприємств
/ В. В. Щербина. - С.130-135. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах:
НЕМАЄ В БІБЛІОТЕЦІ Прим. 1 - (вільний)
Знайти схожі
Перейти до описів статей
>
8.
Виноградова
, О. В.
Маркетингові інновації і телекомунікації: конвергенція послуг / О. В.
Виноградова
, Н. О. Євтушенко> // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2019. -
N 1 (27)
. - С. 26-32 : іл. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/2081/1980. - Повний текст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/issue/view/122. - Зміст . - ISSN 2415-8089
УДК
339.138+004.7
Рубрики:
Маркетинг
Інтернет
Интернет
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг
--
послуги
--
услуги
--
конвергенція
--
конвергенция
--
цифровізація
--
цифровизация
--
споживач
--
потребитель
--
телекомунікації
--
телекоммуникации
--
інтернет
--
интернет
Перейти к внешнему ресурсу:
Повний текст
,
Перейти к внешнему ресурсу:
Зміст
Дод.точки доступу:
Євтушенко, Н. О.
Є примірники у відділах:
НЕМАЄ В БІБЛІОТЕЦІ Прим. 1 - (вільний)
Знайти схожі
>
9.
>
Шифр: Е634638/2019/4 (30)
Журнал
Економіка. Менеджмент. Бізнес
: науковий журнал. - Київ : Державний університет телекомунікацій. - ISSN 2415-8089. - Виходить кожного кварталу
2019р. N 4 (30)
Зміст:
Гудзь, О. Є. Організаційно-інформаційне забезпечення управління розвитком підприємства в умовах становлення цифрової економіки
/ О. Є. Гудзь, С. Ю. Стрельнікова. - С.4-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Стецюк, П. А. Методичні особливості аналізу альтернативних інвестиційних проектів
/ П. А. Стецюк, Д. О. Корсаков. - С.14-21. - Бібліогр. в кінці ст. : іл.
Гусєва, О. Ю. Оцінка відповідності стратегічного потенціалу телекоммунікаційного підприємства його конкурентній стратегії
/ О. Ю. Гусєва, Т. Б. Хлевицька. - С.22-28. - Бібліогр. в кінці ст. : іл., а-табл.
Виноградова
, О. В. Cтратегічне планування на підприємстві: маркетинговий аспект
/ О. В.
Виноградова
, Н. О. Євтушенко, Є. Є. Кононенко. - С.29-37. - Бібліогр. в кінці ст. : іл., а-табл.
Легомінова, С. В. Ключові проблеми управління конкурентоспроможністю вітчизняних телекомунікаційних підприємств
/ С. В. Легомінова, А. О. Макаренко. - С.38-46. - Бібліогр. в кінці ст. : іл., а-табл.
Воскобоєва, О. В. Класифікація інформаційних логістичних потоків процесно-ситемного підходу управління підприємством в умовах цифровізації економічних процесів
/ О. В. Воскобоєва, А. Ю. Голобородько. - С.47-53. - Бібліогр. в кінці ст. : табл.
Згурська, О. М. Загальна характеристика стратегій диверсифікації на етапах життєвого циклу підприємства
/ О. М. Згурська. - С.54-63. - Бібліогр. в кінці ст. : іл.
Глушенкова, А. А. Використання інформаційно-комунікаційних технологій як інструмента розвитку інноваційного потенціалу підприємства
/ А. А. Глушенкова. - С.64-69. - Бібліогр. в кінці ст. : іл.
Сорока, А. М. Вплив державного регулювання щодо якості телекомунікаційних послуг
/ А. М. Сорока. - С.70-74. - Бібліогр. в кінці ст. : табл.
Ващенок, О. П. Cтратегічний аналіз діяльності ПрАТ «Київстар»
/ О. П. Ващенок. - С.75-79. - Бібліогр. в кінці ст. : табл.
Сухачова, О. О. Cуть та основні вимоги до управлінських рішень
/ О. О. Сухачова. - С.80-84. - Бібліогр. в кінці ст.
Гужавіна, І. В. Фінансова стратегія та її роль в системі управління підприємством
/ І. В. Гужавіна. - С.85-91. - Бібліогр. в кінці ст. : іл., а-табл.
Шинькович, А. В. Технології оцінювання результативності організаційно-інформаційного забезпечення антикризового управління агроформувань
/ А. В. Шинькович. - С.92-102. - Бібліогр. в кінці ст.
Ху, Сунцзе. Економічний механізм інноваційного розвитку телекомунікаційних підприємств в парадигмі діджиталізації економіки
/ Сунцзе Ху. - С.103-110. - Бібліогр. в кінці ст. : табл.
Пісковець, О. В. Теоретичні аспекти управління інвестиційною діяльністю на підприємстві в сучасних умовах
/ О. В. Пісковець. - С.111-115. - Бібліогр. в кінці ст.
Алиев, Кянан Фархад оглы. Влияние инвестиций на развитие телекоммуникационной отрасли
/ Алиев Кянан Фархад оглы. - С.116-122. - Библиогр. в конце ст. : табл.
Петькун, С. М. Інформаційні комунікації як філософія бізнесу
/ С. М. Петькун, О. М. Шеремета, П. В. Пенцак. - С.123-128. - Бібліогр. в кінці ст. : іл.
Є примірники у відділах:
НЕМАЄ В БІБЛІОТЕЦІ Прим. 1 - (вільний)
Знайти схожі
Перейти до описів статей
>
10.
Виноградова
, О. В.
Cтратегічне планування на підприємстві: маркетинговий аспект / О. В.
Виноградова
, Н. О. Євтушенко, Є. Є. Кононенко> // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2019. -
N 4 (30)
. - С. 29-37 : іл., а-табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/2335/2234. - Повний текст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/issue/view/141. - Зміст . - ISSN 2415-8089
УДК
005.21:[658.8:339.138]
Рубрики:
Управління
Управление
Управління підприємством
Управление предприятием
Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
стратегічне планування
--
стратегическое планирование
--
маркетингове планування
--
маркетинговое планирование
--
управління
--
управление
--
план
--
процес
--
процесс
--
виробничо-комерційна діяльність
--
производственно-коммерческая деятельность
--
маркетолог
--
підприємство
--
предприятие
Перейти к внешнему ресурсу:
Повний текст
,
Перейти к внешнему ресурсу:
Зміст
Дод.точки доступу:
Євтушенко, Н. О.; Кононенко, Є. Є.
Є примірники у відділах:
НЕМАЄ В БІБЛІОТЕЦІ Прим. 1 - (вільний)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-10
11-20
21-25
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)