Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>A=Янишин, Я. С.@<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
>
1.
Янишин
, Я. С.
(кандидат економічних наук; доцент; Львівський національний аграрний університет).
Розвиток вітчизняного молочного скотарства в контексті світових тенденцій ринку молока / Я. С.
Янишин
, Ю. П. Кашуба> // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал. - 2013. -
№ 4
. - С. 82-85 : табл. - (Зовнішньоекономічні відносини). - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 2221-1055
УДК
636.034+637.1(477)
Рубрики:
Молочна промисловість
Молочная промышленность
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
національна економіка
--
национальная экономика
--
сільське господарство
--
сельское хозяйство
--
сільськогосподарські підприємства
--
сельскохозяйственные предприятия
--
молочне скотарство
--
молочное скотоводство
--
молокопереробна промисловість
--
молокоперерабатывающая промышленнось
Анотація:
Здійснено аналіз сучасного стану розвитку галузі молочного скотарства як важливої галузі сільського господарства.
Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017
Дод.точки доступу:
Кашуба, Ю. П.
Знайти схожі
>
2.
Янишин
, Я. С.
(кандидат економічних наук; доцент; завідувач кафедри міжнародної економіки та менеджменту ЗЕД; Львівський національний аграрний університет).
Удосконалення організації управління збутом продукції в агропідприємстві / Я. С.
Янишин
, Ю. П. Кашуба> // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал. - 2013. -
№ 9
. - С. 67-70. - (Аграрний менеджмент і підприємництво). - Бібліогр. наприкінці ст., 13 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 2221-1055
ДРНТІ
68.75.49
УДК
349.422
Рубрики:
Сільськогосподарська продукція
Сельскохозяйственная продукция
Кл.слова (ненормовані):
рынки сельскохозяйственной продукции
--
ринки сільськогосподарської продукції
--
сбыт сельскохозяйственной продукции
--
збут сільськогосподарської продукції
--
сбытовая политика
--
збутова політика
--
агропредприятия
--
агропідприємства
--
управление сбытом
--
управління збутом
--
сбытовая деятельность предприятий
--
збутова діяльність підприємств
--
продаж сільськогосподарської продукції
--
продажа сельскохозяйственной продукции
--
маркетинговые концепции
--
маркетингові концепції
--
рыночная экономика
--
ринкова економіка
--
отечественная продукция
--
вітчизняна продукція
--
спрос потребителей
--
попит споживачів
--
платежеспособный спрос потребителей
--
платоспроможний попит споживачів
Анотація:
Обґрунтовано важливість організації управління збутом для агропідприємств, досліджено теоретичні й методичні засади управління збутовою діяльністю, проаналізовано чинники, які необхідно враховувати при управлінні збутом у сільськогосподарських підприємствах, визначено суть і значення маркетингової концепції в останніх.
Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017
Дод.точки доступу:
Кашуба, Ю. П. (кандидат економічних наук; Львівський національний аграрний університет)
Знайти схожі
>
3.
Янишин
, Я. С.
(кандидат економічних наук; доцент; завідувач кафедри міжнародної економіки та менеджменту зовнішньоекономічної діяльності; Львівський національний аграрний університет).
Забезпечення конкурентоспроможності ТзОВ "Галичина-Захід" в умовах зовнішньоекономічної інтеграції України / Я. С.
Янишин
, Ю. П. Кашуба> // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал. - 2013. -
№ 12
. - С. 75-78 : табл. - (Аграрний менеджмент і підприємництво). - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 2221-1055
ДРНТІ
68.75
УДК
631.11+ 636.4 339.9 (477.83)
Рубрики:
Зовнішньоекономічні зв'язки
Внешнеэкономические связи
Сільськогосподарське виробництво
Сельскохозяйственное производство
Свинарство
Свиноводство
Україна
Украина
Львівська область
Львовская область
Кл.слова (ненормовані):
регионы Украины
--
регіони України
--
конкуренция в аграрном секторе экономики
--
конкуренція в аграрному секторі економіки
--
аграрный сектор экономики
--
аграрний сектор економіки
--
инвестиционные предприятия
--
інвестиційні підприємства
--
свиноводство
--
свинарство
--
реализация продукции животноводства
--
реалізація продукції тваринництва
--
зовнішньоекономічна інтеграція України
--
внешнеэкономическая интеграция Украины
--
товаропроизводители на внешние рынки
--
товаровиробники на зовнішні ринки
--
сельскохозяйственные предприятия
--
сільськогосподарські підприємства
Анотація:
Дослідження та узагальнення теоретико-методичних аспектів формування й забезпечення конкурентоспроможності ТзОВ «Галичина-Захід» Стрийського району Львівської області в умовах зовнішньоекономічної інтеграції України.
Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017
Дод.точки доступу:
Кашуба, Ю. П. (кандидат економічних наук; Львівський національний аграрний університет); Галичина-Захід, ТзОВ \о нем\ТзОВ "Галичина-Захід" \о нем\
Знайти схожі
>
4.
Янишин
, Я. С.
(кандидат економічних наук; доцент; завідувач кафедри міжнародної економіки та менеджменту).
Маркетинг як система управління виробничо-збутовою діяльністю аграрних підприємств / Я. С.
Янишин
, Ю. П. Кашуба> // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2014. -
№ 3
. - С. 61-65 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
338.43
ББК
65.32
Рубрики:
Економіка сільського господарства
Экономика сельского хозяйства
Україна
Львівська область
Кл.слова (ненормовані):
аграрні підприємства
--
аграрные предприятия
--
молочні підприємства
--
молочные предприятия
--
молокопереробні підприємства
--
молокоперерабатывающие предприятия
--
маркетинг
--
маркетингова діяльність
--
маркетинговая деятельность
--
финансово-економічна діяльність підприємств
--
финансово-экономическая деятельность предприятий
--
виробнича діяльність підприємств
--
производственная деятельность предприятий
--
маркетингові стратегії
--
маркетинговые стратегии
Анотація:
Розглядається роль маркетингу в підвищенні ефективності підприємства і засоби для цього. Акцентовано увагу в основному на маркетинг як один із найважливіших факторів та інструментів для підвищення ефективності, який відіграє важливу роль у підприємстві. Висвітлено як негативні аспекти, що викликають повільну реалізацію маркетингової стратегії, так і позитивні. Підкреслюється, що розвиток переробного підприємства неможливий без докорінної перебудови організаційної структури на основі концепції маркетингу. Запропоновані шляхи поліпшення виробничо-збутової діяльності за рахунок ефективного використання маркетингового бюджету та дистрибуційної стратегії.
Дод.точки доступу:
Кашуба, Ю. П. (кандидат економічних наук); Галичина, ТОВ \о нем\ТОВ "Галичина" \о нем\
Знайти схожі
>
5.
621.317
В 47
Янишин
, Я. С.
Дослідження температурних полів у корпусі термоперетворювача / Я. С.
Янишин
> //
Вимірювальна техніка та метрологія : міжвідомчий науково-технічний збірник / Львів. політех. - Львів : Вид-во НУ "Львівська політехніка", 2018. -
Том 79. Вип. 4
. - С. 39-41. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
536.5
Рубрики:
Термодинаміка
Термодинамика
Кл.слова (ненормовані):
термоперетворювач
--
термопреобразователь
--
температура
--
теплообмін
--
теплообмен
--
теплопередача
--
точність вимірювання
--
точность измерения
--
циліндричний стрижень
--
цилиндрический стержень
Дод.точки доступу:
Львівська політехніка
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)