Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Хоружий, Григорій@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Хоружий, Григорій (проректор Університету банківської справи Національного банку України; доктор філософських наук; професор).
    Студентоцентризм як принцип академічної культури / Г. Хоружий // Вища школа : науково-практичне видання. - 2012. - № 4. - С. 7-24
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- высшее образование -- Болонський процес -- Болонский процесс -- цілі Болонського процесу -- цели Болонского процесса -- європейський простір -- европейское пространство -- соціальне партнерство -- социальное партнерство -- якість освіти -- качество образования -- освіта впродовж життя -- образование на протяжении жизни -- лісабонські стратегії -- лиссабонские стратегии -- студенти -- типи студентів -- типы студентов -- університети -- университеты -- історія освіти -- история образования -- стратегії читання -- стратегии чтения -- реформування вищої освіти -- реформирование высшего образования
Анотація: Автор дає історичний екскурс зародження і розвитку університетського руху в Європі. Розглядає процеси, які нині відбуваються у сфері вищої освіти, зокрема в руслі Болонського процесу.


Дод.точки доступу:
Університети Європи після 2010 року: різноманітність за єдності цілей, лісабонська декларація \о произв.\; Європейський союз студентів \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Хоружий, Григорій (доктор філософських наук; професор кафедри філософських та соціальних наук).
    Конструктивний підхід у навчанні: з досвіду діяльності центрів компетентностей у Європейських університетах / Г. Хоружий, Л. Хоружа // Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. - № 8. - С. 57-67. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Германия
    Німеччина

    Швейцария

    Швейцарія

    Италия

    Італія

Кл.слова (ненормовані):
навчання упродовж усього життя -- обучение в продолжении всей жизни -- конструктивний підхід до освіти -- конструктивный подход к образованию -- компетентність студентів -- компетентность студентов -- центри компетентностей студентів -- центры компетентностей студентов -- інтеграція наукових напрямів -- интеграция научных направлений -- досвід діяльності центрів -- опыт деятельности центров -- керівні органи центрів -- руководящие органы центров -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения
Анотація: Йдеться мова про впровадження конструктивного підходу до підготовки майбутніх фахівців у системі сучасної вищої освіти. Формування компетентностей студентів, їхньої готовності до вирішення конкретних завдань сьогодення вимагає пошуку нових форм і методів навчання. Узагальнено практику діяльності Центрів компетентностей у вищих навчальних закладах Німеччини, Швейцарії, Австрії та Італії.


Дод.точки доступу:
Хоружа, Людмила (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри теорії та історії педагогіки)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)