Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Хоружа, Людмила@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Хоружа, Людмила (доктор педагогічних наук; професор; проректор з наукової роботи).
    Духовно-моральне виховання школярів в Україні: досвід та шляхи вдосконалення / Л. Хоружа, В. Киричок // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 4/5. - С. 26-32. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
виховний процес -- воспитательный процесс -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- загальноосвітні учбові заклади -- общеобразовательные учебные заведения -- навчальні курси -- учебные курсы -- виховання школярів -- воспитание школьников -- духовно-моральне виховання -- духовно-моральное воспитание -- моральні цінності -- моральные ценности -- християнська етика -- христианская техника -- світська етика -- светская этика -- релігійна етика -- религиозная этика -- духовність особистості -- духовность личности -- напрями розвитку духовності особистості -- направления развития духовности личности -- світський напрямок -- светское направление -- культурологічний напрямок -- культурологическое направление -- суспільно-релігійний напрямок -- общественно-религиозное направление -- конфесійний напрямок -- конфессионное направление
Анотація: Проаналізовано особливості впровадження у загальноосвітніх навчальних закладах України курсів духовно-морального виховання школярів з етики та християнської етики. Визначено суперечності, проблеми цього процесу та перспективи їх подолання.


Дод.точки доступу:
Киричок, Віра (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник лабораторії морального та естетичного виховання)

Знайти схожі

2.


    Хоружа, Людмила (доктор педагогічних наук; професор; проректор з наукової роботи).
    Морально-етичні принципи та норми наукової діяльності викладача вищої школи [Текст] / Л. Хоружа // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. - № 6. - С. 9-19 : рис.-2. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
наукова етика вкладача -- научная этика преподавателя -- етичні норми -- этические нормы -- етичні принципи -- этические принципы -- наукова діяльність викладачів -- научная деятельность преподавателей -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- норми наукової діяльності викладача -- нормы научной деятельности преподавателя -- академічна свобода -- академическая свобода
Анотація: Розглядаються нормативні основи наукової етики викладача вищої школи в умовах академічних свобод та автономії. Проаналізовані положення Етичного кодексу вченого України, визначені етичні принципи наукової діяльності викладача у різних сферах: наукового знання, наукового співтовариства, соціальної та екзистенційної свободи і відповідальності. Подано результати соціологічного опитування викладачів щодо їхньої обізнаності зі стандартами наукової етики.


Дод.точки доступу:
Етичний кодекс вченого України \о произв.\

Знайти схожі

3.


    Хоружа, Людмила (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри теорії та історії педагогіки).
    "Науки про освіту": чи є в них місце педагогіці? / Л. Хоружа // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 6. - С. 30-39. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
галузі знань -- отрасли знаний -- педагогічні закономірності -- педагогические закономерности -- ціннісно-смислові орієнтири -- ценностно-смысловые ориентиры -- педагогіка дозвілля -- педагогика досуга -- педагогічна наука -- педагогическая наука -- систематизація педагогічних наук -- систематизация педагогических наук -- наука педагогіка -- наука педагогика -- наука освіта -- наука образование
Анотація: Актуалізується проблема вилучення педагогіки та педагогічної підготовки фахівця з нового "Переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувача вищої освіти". Не погоджуючись із ситуацією, що склалася, розмірковується роль і значення педагогічної науки в сучасному суспільстві, розглядається питання розширення її предметної сфери, оновлення методології, змісту та інструментарію відповідно до нових викликів та освітніх запитів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Хоружий, Григорій (доктор філософських наук; професор кафедри філософських та соціальних наук).
    Конструктивний підхід у навчанні: з досвіду діяльності центрів компетентностей у Європейських університетах / Г. Хоружий, Л. Хоружа // Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. - № 8. - С. 57-67. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Германия
    Німеччина

    Швейцария

    Швейцарія

    Италия

    Італія

Кл.слова (ненормовані):
навчання упродовж усього життя -- обучение в продолжении всей жизни -- конструктивний підхід до освіти -- конструктивный подход к образованию -- компетентність студентів -- компетентность студентов -- центри компетентностей студентів -- центры компетентностей студентов -- інтеграція наукових напрямів -- интеграция научных направлений -- досвід діяльності центрів -- опыт деятельности центров -- керівні органи центрів -- руководящие органы центров -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения
Анотація: Йдеться мова про впровадження конструктивного підходу до підготовки майбутніх фахівців у системі сучасної вищої освіти. Формування компетентностей студентів, їхньої готовності до вирішення конкретних завдань сьогодення вимагає пошуку нових форм і методів навчання. Узагальнено практику діяльності Центрів компетентностей у вищих навчальних закладах Німеччини, Швейцарії, Австрії та Італії.


Дод.точки доступу:
Хоружа, Людмила (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри теорії та історії педагогіки)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)