Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>A=Хоружа, Людмила@<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
4
Показані документи
с 1 за 4
>
1.
Хоружа
,
Людмила
(доктор педагогічних наук; професор; проректор з наукової роботи).
Духовно-моральне виховання школярів в Україні: досвід та шляхи вдосконалення / Л.
Хоружа
, В. Киричок> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. -
№ 4/5
. - С. 26-32. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
371.4
ББК
74.200
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Теорія і методика виховання
Образование. Педагогика
Теория и методика воспитания
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
виховний процес
--
воспитательный процесс
--
навчально-виховний процес
--
учебно-воспитательный процесс
--
загальноосвітні учбові заклади
--
общеобразовательные учебные заведения
--
навчальні курси
--
учебные курсы
--
виховання школярів
--
воспитание школьников
--
духовно-моральне виховання
--
духовно-моральное воспитание
--
моральні цінності
--
моральные ценности
--
християнська етика
--
христианская техника
--
світська етика
--
светская этика
--
релігійна етика
--
религиозная этика
--
духовність особистості
--
духовность личности
--
напрями розвитку духовності особистості
--
направления развития духовности личности
--
світський напрямок
--
светское направление
--
культурологічний напрямок
--
культурологическое направление
--
суспільно-релігійний напрямок
--
общественно-религиозное направление
--
конфесійний напрямок
--
конфессионное направление
Анотація:
Проаналізовано особливості впровадження у загальноосвітніх навчальних закладах України курсів духовно-морального виховання школярів з етики та християнської етики. Визначено суперечності, проблеми цього процесу та перспективи їх подолання.
Дод.точки доступу:
Киричок, Віра (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник лабораторії морального та естетичного виховання)
Знайти схожі
>
2.
Хоружа
,
Людмила
(доктор педагогічних наук; професор; проректор з наукової роботи).
Морально-етичні принципи та норми наукової діяльності викладача вищої школи [Текст] / Л.
Хоружа
> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. -
№ 6
. - С. 9-19 : рис.-2. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Україна
Украина
Кл.слова (ненормовані):
наукова етика вкладача
--
научная этика преподавателя
--
етичні норми
--
этические нормы
--
етичні принципи
--
этические принципы
--
наукова діяльність викладачів
--
научная деятельность преподавателей
--
вища освіта
--
высшее образование
--
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные заведения
--
норми наукової діяльності викладача
--
нормы научной деятельности преподавателя
--
академічна свобода
--
академическая свобода
Анотація:
Розглядаються нормативні основи наукової етики викладача вищої школи в умовах академічних свобод та автономії. Проаналізовані положення Етичного кодексу вченого України, визначені етичні принципи наукової діяльності викладача у різних сферах: наукового знання, наукового співтовариства, соціальної та екзистенційної свободи і відповідальності. Подано результати соціологічного опитування викладачів щодо їхньої обізнаності зі стандартами наукової етики.
Дод.точки доступу:
Етичний кодекс вченого України \о произв.\
Знайти схожі
>
3.
Хоружа
,
Людмила
(доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри теорії та історії педагогіки).
"Науки про освіту": чи є в них місце педагогіці? / Л.
Хоружа
> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. -
№ 6
. - С. 30-39. - Библиогр. в конце ст.
УДК
371
ББК
74р
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Педагогічна освіта
Образование. Педагогика
Педагогическое образование
Кл.слова (ненормовані):
галузі знань
--
отрасли знаний
--
педагогічні закономірності
--
педагогические закономерности
--
ціннісно-смислові орієнтири
--
ценностно-смысловые ориентиры
--
педагогіка дозвілля
--
педагогика досуга
--
педагогічна наука
--
педагогическая наука
--
систематизація педагогічних наук
--
систематизация педагогических наук
--
наука педагогіка
--
наука педагогика
--
наука освіта
--
наука образование
Анотація:
Актуалізується проблема вилучення педагогіки та педагогічної підготовки фахівця з нового "Переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувача вищої освіти". Не погоджуючись із ситуацією, що склалася, розмірковується роль і значення педагогічної науки в сучасному суспільстві, розглядається питання розширення її предметної сфери, оновлення методології, змісту та інструментарію відповідно до нових викликів та освітніх запитів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
4.
Хоружий, Григорій
(доктор філософських наук; професор кафедри філософських та соціальних наук).
Конструктивний підхід у навчанні: з досвіду діяльності центрів компетентностей у Європейських університетах / Г. Хоружий, Л.
Хоружа
> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2017. -
№ 8
. - С. 57-67. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
378
ББК
74.58
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Вища професійна освіта
Образование. Педагогика
Высшее профессиональное образование
Германия
Німеччина
Швейцария
Швейцарія
Италия
Італія
Кл.слова (ненормовані):
навчання упродовж усього життя
--
обучение в продолжении всей жизни
--
конструктивний підхід до освіти
--
конструктивный подход к образованию
--
компетентність студентів
--
компетентность студентов
--
центри компетентностей студентів
--
центры компетентностей студентов
--
інтеграція наукових напрямів
--
интеграция научных направлений
--
досвід діяльності центрів
--
опыт деятельности центров
--
керівні органи центрів
--
руководящие органы центров
--
вища освіта
--
высшее образование
--
вищі навчальні заклади
--
высшие учебные заведения
Анотація:
Йдеться мова про впровадження конструктивного підходу до підготовки майбутніх фахівців у системі сучасної вищої освіти. Формування компетентностей студентів, їхньої готовності до вирішення конкретних завдань сьогодення вимагає пошуку нових форм і методів навчання. Узагальнено практику діяльності Центрів компетентностей у вищих навчальних закладах Німеччини, Швейцарії, Австрії та Італії.
Дод.точки доступу:
Хоружа
,
Людмила
(доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри теорії та історії педагогіки)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)