Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Тарабасова, Л. Г.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Тарабасова, Л. Г. (старший викладач Дніпропетровського обласного інституту післядипломної освіти).
    Етика толерантності з дошкільного віку / Л. Г. Тарабасова // Грані. - 2012. - № 4. - С. 107-110. - Бібліографія : С.110 : 10 назв
УДК
ББК 87.7
Рубрики: Філософія
   Философия

Кл.слова (ненормовані):
дошкільне виховання -- дошкольное воспитание -- етика -- етичне виховання -- моральне виховання -- моральное воспитание -- толерантність -- толерантность в образовании -- этика -- этическое воспитание
Анотація: Визначаються характеристики толерантності, досліджуються тенденції в педагогіці, спрямовані на формування у дітей толерантності як системи цінностей.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

2.


    Тарабасова, Л. Г. (старший викладач Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Теоретико-методологічне дослідження потенціалу розвитку дитини раннього віку / Л. Г. Тарабасова // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 3. - С. 33-36. - Література : С.36 : 10 назв
УДК
ББК 87.5
Рубрики: Філософія
   Философия

Кл.слова (ненормовані):
вікова психологія -- возрастная психология -- детская психология -- дитяча психологія -- потенциальное развитие -- потенційний розвиток -- психология развития -- психология развития ребенка -- психологія розвитку -- психологія розвитку дитини -- развитие ребенка -- ранний возраст -- ранній вік -- розвиток дитини -- социокультурная среда -- соціокультурне середовище -- философская антропология -- філософська антропологія
Анотація: Досліджуються теоретико-методологічні засади розвитку дитини в ранньому віці, її потенційні можливості. Ранній вік визначається в онтології людини як найбільш значущий етап становлення основних нервово-психічних функцій. Це найвідповідальніший період у житті дитини, коли закладається фундамент майбутньої особистості, формуються основи фізичного та психічного здоров'я.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

3.


    Тарабасова, Л. Г. (Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
    Гуманістичні тенденції дошкільної освіти в Японії: теоретико-методологічні дослідження / Л. Г. Тарабасова // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2015. - № 1. - С. 34-39. - Бібліографія : С.38-39 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.1
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Япония
Кл.слова (ненормовані):
кокоро -- виховання дітей -- виховання дошкільнят -- воспитание детей -- воспитание дошкольников -- гармоничное развитие -- гармонійний розвиток -- групові цінності -- групповые ценности -- гуманизм -- гуманистические тенденции образования -- гуманистический принцип образования -- гуманистическое воспитание -- гуманізм -- гуманістичне виховання -- гуманістичний принцип освіти -- гуманістичні тенденції освіти -- дошкільна освіта -- дошкільне виховання -- дошкольное воспитание -- дошкольное образование -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- компромисс -- компроміс -- образование в Японии -- образовательные стратегии -- освіта в Японії -- освітні стратегії -- система виховання -- система воспитания -- ценностное ориентирование -- ціннісне орієнтування -- японская система воспитания -- японська система виховання
Анотація: Досліджується японська система виховання дітей дошкільного віку, побудована на національних цінностях. Головний акцент в освітній стратегії Японії робиться на самоцінності кожної дитини, незалежно від її характеристик та здібностей. Мета навчання в яп онській освіті більш виховна ніж освітня, реалізується в ідеї "кокоро", що в перекладі з японської означає: серце, душа, розум, гуманізм. Цей принцип пронизує зміст всих програм, предметів та повсякденне життя. Основними цілями шкільного виховання япо нські педагоги визначають: виховання як благо для дитини.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)