Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>A=Тарабасова, Л. Г.@<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Тарабасова
, Л. Г.
(старший викладач Дніпропетровського обласного інституту післядипломної освіти).
Етика толерантності з дошкільного віку / Л. Г.
Тарабасова
> // Грані. - 2012. -
№ 4
. - С. 107-110. - Бібліографія : С.110 : 10 назв
УДК
17
ББК
87.7
Рубрики:
Філософія
Философия
Кл.слова (ненормовані):
дошкільне виховання
--
дошкольное воспитание
--
етика
--
етичне виховання
--
моральне виховання
--
моральное воспитание
--
толерантність
--
толерантность в образовании
--
этика
--
этическое воспитание
Анотація:
Визначаються характеристики толерантності, досліджуються тенденції в педагогіці, спрямовані на формування у дітей толерантності як системи цінностей.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
2.
Тарабасова
, Л. Г.
(старший викладач Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
Теоретико-методологічне дослідження потенціалу розвитку дитини раннього віку / Л. Г.
Тарабасова
> // Грані : науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. -
№ 3
. - С. 33-36. - Література : С.36 : 10 назв
УДК
1
ББК
87.5
Рубрики:
Філософія
Философия
Кл.слова (ненормовані):
вікова психологія
--
возрастная психология
--
детская психология
--
дитяча психологія
--
потенциальное развитие
--
потенційний розвиток
--
психология развития
--
психология развития ребенка
--
психологія розвитку
--
психологія розвитку дитини
--
развитие ребенка
--
ранний возраст
--
ранній вік
--
розвиток дитини
--
социокультурная среда
--
соціокультурне середовище
--
философская антропология
--
філософська антропологія
Анотація:
Досліджуються теоретико-методологічні засади розвитку дитини в ранньому віці, її потенційні можливості. Ранній вік визначається в онтології людини як найбільш значущий етап становлення основних нервово-психічних функцій. Це найвідповідальніший період у житті дитини, коли закладається фундамент майбутньої особистості, формуються основи фізичного та психічного здоров'я.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
3.
Тарабасова
, Л. Г.
(Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
Гуманістичні тенденції дошкільної освіти в Японії: теоретико-методологічні дослідження / Л. Г.
Тарабасова
> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2015. -
№ 1
. - С. 34-39. - Бібліографія : С.38-39 : 7 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
373.2
ББК
74.1
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Япония
Кл.слова (ненормовані):
кокоро
--
виховання дітей
--
виховання дошкільнят
--
воспитание детей
--
воспитание дошкольников
--
гармоничное развитие
--
гармонійний розвиток
--
групові цінності
--
групповые ценности
--
гуманизм
--
гуманистические тенденции образования
--
гуманистический принцип образования
--
гуманистическое воспитание
--
гуманізм
--
гуманістичне виховання
--
гуманістичний принцип освіти
--
гуманістичні тенденції освіти
--
дошкільна освіта
--
дошкільне виховання
--
дошкольное воспитание
--
дошкольное образование
--
зарубежное образование
--
зарубіжна освіта
--
компромисс
--
компроміс
--
образование в Японии
--
образовательные стратегии
--
освіта в Японії
--
освітні стратегії
--
система виховання
--
система воспитания
--
ценностное ориентирование
--
ціннісне орієнтування
--
японская система воспитания
--
японська система виховання
Анотація:
Досліджується японська система виховання дітей дошкільного віку, побудована на національних цінностях. Головний акцент в освітній стратегії Японії робиться на самоцінності кожної дитини, незалежно від її характеристик та здібностей. Мета навчання в яп онській освіті більш виховна ніж освітня, реалізується в ідеї "кокоро", що в перекладі з японської означає: серце, душа, розум, гуманізм. Цей принцип пронизує зміст всих програм, предметів та повсякденне життя. Основними цілями шкільного виховання япо нські педагоги визначають: виховання як благо для дитини.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)