Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Слюсаревський, М. М.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Слюсаревський, М. М. (кандидат психологічних наук; директор Інституту соціальної та політичної психології НАПН України; член-кореспондент НАПН України).
    Методологічний простір творення та оцінювання соціально-психологічних теорій: спроба обґрунтування концепції / М. М. Слюсаревський // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 6. - С. 1-9 : мал. - (Проблеми теорії). - Далі буде. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Соціальна психологія
   Социальная психология

Кл.слова (ненормовані):
соціальна психологія -- социальная психология -- методологічний простір -- методологическое пространство -- парадигмально-дискурсивні зрушення -- парадигмально-дискурсивные сдвиги -- змістові координати теоретизування -- содержательные координаты теоретизирования -- методологічні принципи розроблення теорій -- методологические принципы разработки теорий -- критерії оцінювання теорій -- критерии оценки теорий
Анотація: Викладено авторську концепцію методологічного простору побудови та критеріального оцінювання соціально-психологічних теорій. Описано їх основні складові.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

2.


    Слюсаревський, М. М.
    Медіаорієнтаційна функція освіти як відповідь на виклики інформаційної доби / М. М. Слюсаревський // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2013. - № 2. - С. 18-28. - Література : С.27-28 : 28 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
завдання шкільної медіаосвіти -- задачи школьного медиаобразования -- информационная эпоха -- информация и образование -- інформаційна доба -- інформація та освіта -- медиаобразование -- медиаориентационная функция образования -- медіаорієнтаційна функція освіти -- медіаосвіта -- современное состояние образования -- современные медиа -- современный мир -- сучасний світ -- сучасний стан освіти -- сучасні медіа -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Запропоновано розглядати медіаосвіту як точку, в якій сходяться найгостріші проблеми сучасного світу, сучасних медійних практик і сучасної освіти. Щоб усвідомити всю повноту змісту, мети й завдань медіаосвіти, автор шукає відповіді на запитання: "Що ві - дбувається з сучасним світом?", "Що відбувається у сфері сучасних медіа?", "Що відбувається з освітою?" і обгрунтовує медіаорієнтаційну функцію освіти як таку, що має пронизувати увесь навчально-виховний процес як найважливіший спосіб інституціалізаці ї цієї функції.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ

Знайти схожі

3.


    Слюсаревський, М. М. (кандидат психологічних наук; директор Інституту соціальної та політичної психології НАПН України; член-кореспондент НАПН України).
    Методологічний простір творення та оцінювання соціально-психологічних теорій: спроба обґрунтування концепції / М. М. Слюсаревський // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2013. - № 7. - С. 1-6. - (Проблеми теорії). - Бібліогр. наприкінці ст. - Закінчення. Початок у № 6 за 2013 р. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Теорія психології
   Теория психологии

Кл.слова (ненормовані):
критерії оцінювання теорій -- критерии оценки теорий -- первинні критерії -- первичные критерии -- критерій ідентифікації -- критерий идентификации -- критерій обгрунтованості -- критерий обоснованности -- критерій рівня теорії -- критерий уровня теории -- основні критерії -- основные критерии -- критерій евристичності -- критерий эвристичности -- критерій прогностичності -- критерий прогнозируемости -- критерій ідеологічності -- критерий идеологичности -- критерій операціоналізованості -- критерий операционализованости -- критерій естетичності -- критерий эстетичности -- допоміжні критерії -- вспомогательные критерии
Анотація: Описані критерії оцінювання соціально-психологічних теорій.

Утримувачі документа:
КРУ "Универсальная научная библиотека им. И. Я. Франко" : 95017

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)