Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Савченко, Олександра@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-14 
1.


    Савченко, Олександра (доктор педагогічних наук; академік АПН України).
    Системний підхід до модернізації змісту загальної середньої освіти / О Савченко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 1/2. - С. 3-7 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Загальноосвітня школа
   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
середня освіта -- модернізація змісту освіти -- система контролю -- загальна середня освіта -- напрями модернізації змісту -- методологічний напрям -- законодавчо-нормативний напрям -- дидактичний напрям -- методичний напрям -- шкільна освіта -- среднее образование -- модернизация содержания образования -- система контроля -- общее среднее образование -- направления модернизации содержания -- методологическое направление -- законодательно-нормативное направление -- дидактическое направление -- методическон направление -- школьное образование
Анотація: Розглядається проблема реалізації системного підходу до оновлення змісту загальної середньої освіти, його структурування за етапами навчання і предметами, очікуваними результатами засвоєння. Обгрунтовується системність модернізації змісту шкільної освіти на методологічному, законодавчо-нормативному, дидактичному, методичному рівнях

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Савченко, Олександра (доктор педагогічних наук; академік НАПН України).
    Ключові компетентності - інноваційний результат шкільної освіти / О. Савченко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 8/9. - С. 4-8. - Библиогр. в конце ст. - 2 табл., 1 рис. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
шкільна освіта -- школьное образование -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- уміння вчитися -- умение учиться -- загальноосвітні школи -- общеобразовательные школы -- ключові компетентності -- ключевые компетентности -- диференціація учнів -- дифференциация учеников -- компетентність -- компетентность -- категорії ключових компетентностей -- категории ключевых компетентностей
Анотація: Розглянуто розвиток компетентнісного підходу в освіті, віисвітлено роль ключових компетентностей як нового результату освіченості учнів та проілюстровано їх сутність на прикладі оволодіння школярами уміння учитися.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Савченко, Олександра (доктор педагогічних наук; академік НАПН України).
    Професійна підготовка вчителя: погляд польського вченого / О. Савченко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 11. - С. 45-47. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рец. на Левовицький Т. Професійна підготовка і праця вчителів / Т. Левовицький. - К.-Маріуполь: Рената, 2011.-119 с.
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

   Польща
    Польша

Кл.слова (ненормовані):
підготовка вчителів -- подготовка учителей -- рецензії на книги -- рецензии на книги -- нові книги -- новые книги -- праці педагогів -- труды педагогов -- педагогічні видання -- педагогические издания

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

4.


   
    Визнаний авторитет у царині педагогіки : до ювілею Олександри Савченко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 4/5. - С. 71-72. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
видатні педагоги -- выдающиеся педагоги -- педагогічна спадщина -- педагогическое наследие -- біографії педагогів -- биографии педагогов -- педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность
Анотація: Про педагогічну діяльність та життєвий шлях видатного педагога -Савченко Олександри Яківни.


Дод.точки доступу:
Савченко, Олександра (доктор педагогічних наук; академік НАПН України) \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.


    Савченко, Олександра (академік НАПН України; голова Української асоціації Василя Сухомлинського).
    Психодидактичні аспекти реалізації здоров'язбережувальної функції шкільної освіти: діалог з В. О. Сухомлинським / О. Савченко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2012. - № 7. - С. 8-12. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
здоров'я дітей -- освітнє середовище -- шкільна освіта -- функції шкільної освіти -- здоров'язбережувальні функції шкільної освіти -- соціальні складові здоров'я -- складові здоров'я -- психодидактичне середовище навчання -- психодидактична комфортність навчання -- видатні педагоги -- педагогічний досвід -- здоровье детей -- образовательная среда -- школьное образование -- функции школьного образования -- здоровьесберегающие функции школьного образования -- составляющие здоровья -- социальные составляющие здоровья -- психодидактическая среда обучения -- психодидактический комфорт обучения -- выдающиеся педагоги -- педагогический опыт
Анотація: Розглянуто психодидактичні аспекти реалізації здоров'язбережувальної функції шкільної освіти на основі аналізу поглядів В. О. Сухомлинського щодо проблеми збереження здоров'я дітей і молоді. Визначено найважливіші умови створення сприятливого для здоров'я психодидактичного середовища.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог ; 1918-1970) \о нем\

Знайти схожі

6.


    Савченко, Олександра (доктор педагогічних наук; радник Президії НАПН України; головний науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Упровадження компетентнісного підходу в початкову освіту: здобутки і нерозв'язні проблеми / О. Савченко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2014. - № 4/5. - С. 12-16 : табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісна освіта -- предметні компетентності -- ключові компетентності -- кореляція -- уміння вчитися -- компетентностное образование -- предметные компетентности -- ключевые компетентности -- корреляция -- умение учиться -- початкова освіта -- начальное образование -- державні стандарти освіти -- государственные стандарты образования -- молодші школяри -- младшие школьники -- програми формування загальнонавчальних умінь -- программы формирования общеучебных умений -- загальнонавчальні уміння
Анотація: Досліджено поетапність упровадження компетантнісного підходу в початкову освіту в контексті модернізації змісту в першому і другому поколінні Державного стандарту. Розкрито взаємозв'язок предметів у формуванні в молодших школярів ключових і предметних компетентностей та обгрунтовано пріоритетність формування у них ключової компетентності - уміння вчитися.



Дод.точки доступу:
Державний стандарт базової та повної загальної середньої освіти \о произв.\

Знайти схожі

7.


    Савченко, Олександра (доктор педагогічних наук; професор; академік).
    Педагогіка толерантності - вимога часу / О. Савченко ; брав інтерв'ю О. Андрусич // Дошкільне виховання. - 2014. - № 10. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.100.51
Рубрики: Моральне виховання
   Нравственное воспитание

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
гуманістичне виховання -- гуманистическое воспитание -- інтерв'ю -- интервью -- всеукраїнські читання -- всеукраинские чтения -- видатні українські педагоги -- выдающиеся украинские педагоги -- принципи толерантності -- принципы толерантности -- формула толерантності -- формула толерантности -- дошкільне виховання -- дошкольное воспитание -- виховання толерантності -- воспитание толерантности -- педагогічна толерантність -- педагогическая толерантность -- патріотичне виховання -- патриотическое воспитание -- толерантна дитина -- толерантный ребенок
Анотація: Про толерантність як неодмінну рису шляхетної особистості й важливу ознаку цивілізованого демократичного суспільства йшлося в бесіді з однією з організаторів педчитань Олександрою Савченко, доктором педагогічних наук, професором, академіком НАПН України. Текст бесіди викладено в цій статті.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дошк_вихов_2014_10\3.pdf
Утримувачі документа:
НБ МДУ

Дод.точки доступу:
Андрусич, Олексій; Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний український педагог ; 1918-1970) \про нього\; Василь Сухомлинський у діалозі з сучасністю, всеукраїнські читання \о них\

Знайти схожі

8.


    Стебна, Ольга (доцент кафедри теорії і методики дошкільної, початкової освіти й психології).
    Культура потреб особистості - у центрі уваги освітян : репортаж з VIII Міжнародної науково-практичної конференції і ХХІІ Всеукраїнських педагогічних читань "Василь Сухомлинський у діалозі з сучасністю" / О. Стебна // Дошкільне виховання. - 2015. - № 10. - С. 5. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.04(4Укр)л0
Рубрики: Конгреси, з'їзди, конференції, наради
   Конгрессы, съезды, конференции, совещания

   Україна
    Херсон

Кл.слова (ненормовані):
потреби особистості -- культурні потреби -- життєві потреби -- моральні потреби -- духовні потреби -- пізнавальні потреби -- культура читання -- потреби в здоровому способі життя -- потреби у спілкуванні -- потреби в самовираженні -- сімейне виховання -- принципи виховання -- практичні поради -- психологічний клімат родини -- асоціальна поведінка -- фізичне виховання -- потребности личности -- культурные потребности -- жизненные потребности -- моральные потребности -- духовные потребности -- познавательные потребности -- культура чтения -- потребности в здоровом образе жизни -- потребность в общении -- потребность в самовыражении -- семейное воспитание -- принципы воспитания -- практические советы -- психологический клмат в семье -- асоциальное поведение -- физическое воспитание -- науково-практичні конференції -- научно-практические конференции -- педагогічні читання -- педагогические чтения
Анотація: У статті розповідається про події Восьмої Міжнародної науково-практичної конференції та Всеукраїнських педагогічних читань "Василь Сухомлинський у діалозі з сучасністю".


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний український педагог ; 1918-1970) \про нього\; Зубко, Анатолій (доктор філософії; професор) \про нього\; Кремень, Василь (доктор філософії; професор) \про нього\; Сухомлинська, Ольга (доктор педагогічних наук; професор) \про неї\; Деркач, Валентина (директор НВК "Павлиська ЗОШ І-ІІІ ст.-ліцей імені В. О. Сухомлинського) \про неї\; Ху, Ліда (кандидат педагогічних наук; професор) \про неї\; Неннова, Олена (практичний психолог) \про неї\; Туркот, Тетяна (кандидат педагогічних наук) \про неї\; Моїсеєв, Сергій (кандидат педагогічних наук) \про нього\; Савченко, Олександра (доктор педагогічних наук; професор) \про неї\; Василь Сухомлинський у діалозі з сучасністю, всеукраїнські педагогічні читання \о них\

Знайти схожі

9.


    Калінченко, Людмила (аспірант).
    Ідеї Олександри Савченко про вплив пізнавальної активності та самостійності на формування творчого мислення молодших школярів (1970-1990-ті рр.) / Л. Калінченко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 5/6. - С. 26-30. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
учні початкових шкіл -- ученики начальных классов -- творче мислення -- творческое мышление -- розумовий розвиток -- умственное развитие -- пізнавальна активність -- познавательная активность -- пізнавальна самостійність -- познавательная самостоятельность -- вчені-педагоги -- ученые-педагоги -- наукова діяльність -- научная деятельность -- молодші школяри -- младшие школьники -- педагогічні погляди -- педагогические взгляды -- педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность
Анотація: Висвітлено погляди О. Савченко на формування творчого мислення молодших школярів шляхом підвищення їхньої пізнавальної активності та самостійності. Розкрито тлумачення вченою понять "творче мислення", "пізнавальна активність", "пізнавальна самостійність", розглянуто вплив змісту та методів навчання на формування мислення учнів. Обгрунтовано актуальність використання ідей О. Савченко у сучасному навчально-виховному процесі початкової школи.


Дод.точки доступу:
Савченко, Олександра (доктор педагогічних наук; академік НАПН України ; 1942-) \о ней\; Умій учитися, посібник \о произв.\Барвистий клубок, книга \о произв.\; Слово до вчителів та батьків, книга \о произв.\; Розвивай свої здібності, книга \о произв.\

Знайти схожі

10.


    Савченко, Олександра (доктор педагогічних наук; дійсний член НАПН України; головний науковий співробітник).
    Аксіологічні смисли літературної спадщини Василя Сухомлинського: філософія для дітей / О. Савченко // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2017. - № 9/10. - С. 44-48. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Історія освіти

   Образование. Педагогика

   История образования

Кл.слова (ненормовані):
ціннісний потенціал -- ценностный потенциал -- модернізація освіти -- модернизация образования -- видатні педагоги -- выдающиеся педагоги -- літературна спадщина -- литературное наследие -- педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность -- шкільна освіта -- школьное образование -- Нова українська школа -- Новая украинская школа -- методологія педагогічної діяльності -- методология педагогической деятельности -- людиноцентризм -- человекоцентризм -- дитиноцентризм -- тема людини -- тема человека
Анотація: Розкрито ціннісний потенціал літературної спадщини Василя Сухомлинського. Обґрунтовано, що духовним осердям творів В. О. Сухомлинського є утвердження у почуттях, свідомості, вчинках дітей позачасових цінностей, які єднають педагогіку з філософією. Стверджується, що в умовах модернізації освіти варто переосмислювати твори педагогів-класиків, до яких належить Василь Сухомлинський.


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (видатний педагог ; 1918-1970) \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 1-10    11-14 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)