Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>A=Рєзніков, С. І.@<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Рєзніков
, С. І.
(Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
Ціннісний аспект формування духовності в освітній діяльності / С. І.
Рєзніков
> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. -
№ 1
. - С. 101-105. - Література : С.105 : 5 назв
УДК
37
ББК
74
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
духовні цінності
--
духовність
--
духовность в образовании
--
духовные ценности
--
философия образования
--
філософія освіти
--
ценности образования
--
цінності освіти
Анотація:
Мета даної статті - визначити ціннійсний аспект формування духовності в освітній діяльності постсучасного зразка.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Рєзніков
, С. І.
(Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
Науковий та релігійний дискурси у методології філософсько-освітнього дослідження феномена духовності / С. І.
Рєзніков
> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. -
№ 6
. - С. 59-63. - Література : С.63 : 10 назв
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
духовні цінності
--
духовність особистості
--
духовность личности
--
духовные ценности
--
методолгія філософсько-освітнього дослідження
--
методология философско-образовательного исследования
--
науковий дискурс
--
научный дискурс
--
религиозный дискурс
--
релігійний дискурс
--
философия образования
--
філософія освіти
Анотація:
Проведений у даній статті аналіз відносин релігії та науки показує, що застосовність принципу синтезу наукових та трансцендентно-релігійних підходів для дослідження духовності виглядає цілком обгрунтовано. Як наука, так і більшою мірою релігія змінюют ь людину та її духовний світ, роблять сприйняття світу людиною більш диференційованим, а мислення - більш універсальним і концептуальним. І релігія, і наука пред'являють до особистості людини, її духовних якостей високі вимоги. Проте при цьому пріорит ет все ж таки потрібно визнати за підходами релігійно-трансцендентального напряму, оскільки наука дисциплінує і розвиває розум, а релігія - духовний світ людини.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)