Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Рєзніков, С. І.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Рєзніков, С. І. (Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
    Ціннісний аспект формування духовності в освітній діяльності / С. І. Рєзніков // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 1. - С. 101-105. - Література : С.105 : 5 назв
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
духовні цінності -- духовність -- духовность в образовании -- духовные ценности -- философия образования -- філософія освіти -- ценности образования -- цінності освіти
Анотація: Мета даної статті - визначити ціннійсний аспект формування духовності в освітній діяльності постсучасного зразка.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

2.


    Рєзніков, С. І. (Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
    Науковий та релігійний дискурси у методології філософсько-освітнього дослідження феномена духовності / С. І. Рєзніков // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 6. - С. 59-63. - Література : С.63 : 10 назв
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
духовні цінності -- духовність особистості -- духовность личности -- духовные ценности -- методолгія філософсько-освітнього дослідження -- методология философско-образовательного исследования -- науковий дискурс -- научный дискурс -- религиозный дискурс -- релігійний дискурс -- философия образования -- філософія освіти
Анотація: Проведений у даній статті аналіз відносин релігії та науки показує, що застосовність принципу синтезу наукових та трансцендентно-релігійних підходів для дослідження духовності виглядає цілком обгрунтовано. Як наука, так і більшою мірою релігія змінюют ь людину та її духовний світ, роблять сприйняття світу людиною більш диференційованим, а мислення - більш універсальним і концептуальним. І релігія, і наука пред'являють до особистості людини, її духовних якостей високі вимоги. Проте при цьому пріорит ет все ж таки потрібно визнати за підходами релігійно-трансцендентального напряму, оскільки наука дисциплінує і розвиває розум, а релігія - духовний світ людини.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)