Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Рогова, О. Г.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Рогова, О. Г. (методист Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    Аксіологічний аспект гуманітарної парадигми освіти / О. Г. Рогова // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 4. - С. 56-59. - Бібліографія : С.59 : 11 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
аксиологический подход -- аксиология педагогики -- аксіологічний підхід -- аксіологія педагогіки -- гуманистическая педагогика -- гуманитарная парадигма образования -- гуманістична освіта -- гуманістична педагогіка -- гуманітарна парадигма освіти -- философия образования -- філософія освіти -- ценности образовательные -- ценностные ориентации -- ціннісні орієнтації -- цінності
Анотація: Аналізується важливість актуалізації аксіологічного підходу до формування змісту сучасної освіти в контексті гуманітарної парадигми, розглядається проблема цінностей і ціннісних орієнтацій у сучасній вітчизняній філософії освіти.


Знайти схожі

2.


    Рогова, О. Г. (методист кабінету суспільствознавчих дисциплін Дніпропетровського обласного інституту післядипломної).
    Ушинський К. Д. про роль суспільства й народності в справі духовно-етичного виховання / О. Г. Рогова // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 6. - С. 77-80. - Бібліографія: С.80 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
духовное образование -- духовно-моральне виховання -- духовно-моральні цінності -- духовно-моральные ценности -- история педагогики -- історія педагогіки -- личность -- моральне виховання -- морально-етичні орієнтири -- морально-нравственное воспитание -- морально-этические ориентиры -- народність -- народность -- нравственное воспитание -- педагогическое наследие -- педагогічна спадщина -- особистість -- религиозное воспитание -- религиозное образование -- релігійна освіта -- релігійне виховання -- эстетическое воспитание
Анотація: У статті висвітлюється актуальність включення етичних компонентів релігійної освіти до загальноосвітньої школи через звернення до історичного досвіду вітчизняної християнської освіти. Представлено новий погляд на педагогічну спадщину К. Д. Ушинського з позиції визначення ролі суспільства й народності щодо розвитку ідей духовно-етичної освіти на засадах християнства, визначаються можливості їх реалізації в сучасній педагогічній практиці.


Дод.точки доступу:
Ушинский, Константин Дмитриевич (педагог ; 1824-1871) \о нем\

Знайти схожі

3.


    Рогова, О. Г. (старший викладач Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
    До питання визначення поняття "релігійна освіта" / О. Г. Рогова // Грані. - 2011. - № 6. - С. 59-62. - Література : С.61-62 : 8 назв
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
гуманитарное образование -- гуманитарное религиозное образование -- гуманітарна освіта -- гуманітарна релігійна освіта -- духовно-ценностное образование -- духовно-ціннісна освіта -- образование Украины -- освіта України -- професійна освіта -- профессиональное образование -- религиозное образование -- релігійна освіта -- специальное образование -- спеціальна освіта
Анотація: Аналізується визначення поняття "релігійна освіта", пропонується його розгляд відповідно до міжнародної практики, як частини загальноосвітньої діяльності.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

4.


    Рогова, О. Г. (Інститут вищої освіти Національної академії педагогічних наук України).
    Сучасна освіта в проблемному полі екзистенціалізму / О. Г. Рогова // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. - № 9. - С. 23-28. - Література : С.27-28 : 7 назв.
УДК
ББК 74.0
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
гуманистическая педагогика -- гуманистическая стратегия образования -- гуманістична педагогіка -- духовність в освіті -- духовність особистості -- духовность в образовании -- духовность личности -- екзистенціалізм -- екзистенція -- философия образования -- философия экзистенциализма -- філософія екзистенціалізму -- філософія освіти -- экзистенциализм -- экзистенция
Анотація: Перспективи розвитку гуманістичної освіти в проблемному просторі екзистенціалізму розглянуті в контексті їх глибинного зв'язку, який до сьогодення слабо рефлексується у філософії освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)

Знайти схожі

5.


    Рогова, О. Г. (Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
    Духовні сенси культуроцетричної освіти / О. Г. Рогова // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 7. - С. 31-37. - Література : С. 36-37 : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
духовний сенс людини -- духовні цінності -- духовність особистості -- духовность личности -- духовные ценности -- духовный смысл человека -- культура и образование -- культура і освіта -- культуроцентрическое образование -- культуроцентрична освіта -- постмодернизм в образовании -- постмодернізм в освіті -- религиозная культура -- релігійна культура -- философия образования -- философия постмодерна -- філософія освіти -- філософія постмодерна
Анотація: Нові підходи до навчання та виховання в ціннісному просторі вимагають уточнення ролі культури в особистісному пошуку духовно-ціннісних сенсів в умовах постмодерну. При дослідженні духовних сенсів культурологічної освіти застосовувалися методи системно го, соціокультурного та компаративного аналізу. Культурологічний підхід дозволив проаналізувати зміцнення засад духовної культури у змісті сучасної освіти. Обгрунтовано значення культурологічної освіти для процесів культурної ідентифікації, культурног о наслідування й "укорінення" індивіда в культурну традицію, що є засобами формування духовності особистості в умовах постмодерну. Духовно-ціннісний освітній сенс культури полягає в змінах, що відбуваються в особистості в процесі культурологічнох осві ти.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.


    Рогова, О. Г. (Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
    Шляхи розкриття духовно-ціннісного потенціалу християнської етики в сучасній школі / О. Г. Рогова // Грані : наук.-теорет. і гром.-політ. альм. - 2015. - № 2. - С. 26-30. - Бібліографія : С.29-30 : 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
духовність в освіті -- духовно-моральна освіта -- духовно-моральне виховання -- духовно-моральное воспитание -- духовно-моральное образование -- духовность в образовании -- духовно-ценностный потенциал -- духовно-ціннісний потенціал -- светская школа -- светское образование -- світська освіта -- світська школа -- современная школа -- современное образование -- сучасна освіта -- сучасна школа -- философия воспитания -- философия образования -- філософія виховання -- філософія освіти -- христианская этика -- христианское воспитание -- християнська етика -- християнське виховання -- ценности -- цінності -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Запропоновано філософсько-освітнє розуміння релігійного змісту категорії "духовність", розкрита її значущість та стимулююча роль у становленні внутрішнього світу дитини й розглянуті ефективні конструкти ретрансляції цієї категорії засобами християнськ ої етики з метою адаптації до сучасних завдань державної світської школи. Шляхи розкриття духовно-ціннісного потенціалу християнської етики в сучасній школі розглянуті в контексті пошуку глибинних зв'язків та синтезуючих цінностей освітніх напрямків: а ксіологічно-праксеологічного, екзистенційного, еортологічного та культурологічного., що мають знайти своє місце в освітній царині через персоніфікацію та варіативність навчання і виховання з наданням можливості зробити кожній дитині свій ціннісний виб ір у напрямку досягнення нової більш досконалої якості життя.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.
   06
   Д 54


    Рогова, О. Г.
    Актуалізація пошуку сенсожиттєвих цінностей як філософсько-освітня проблема [Електронний ресурс] / О. Г. Рогова // Антропологічні виміри філософських досліджень : зб. наук. пр. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - Дніпропетровськ, 2015. - Вип. 8. - С. 55-63. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://ampr.diit.edu.ua/article/view/55727/51904. - Повний текст. - Режим доступу: http://ampr.diit.edu.ua/issue/view/3393. - Зміст
УДК
Рубрики: Філософія
   Философия

Кл.слова (ненормовані):
сенс життя -- смысл жизни -- цінності -- ценности -- освіта -- образование -- екзистенція -- экзистенция -- буття -- бытие -- свобода -- свобода -- особистість -- личность

Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Зміст
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

8.


    Рогова, О. Г.
    Аксіостратегія як чинник духовно-ціннісної модернізації освіти [Текст] / О. Г. Рогова // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2016. - № 7. - С. 19-24. - Література : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
аксиологический подход -- аксиологическое измерение образования -- аксиология образования -- аксіологічний вимір освіти -- аксіологічний підхід -- аксіологія педагогіки -- духовність в освіті -- духовность в образовании -- модернизация образования -- модернізація освіти -- философия образования -- філософія освіти -- ценности -- цінності -- аксіостратегії -- аксиостратегии -- освітній процес -- образовательный процесс
Анотація: Запропоновано визначення поняття "аксіостратегії" як інструментального чинника оновленого розкриття аксіологічного підходу в освіті.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)