Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
Наукова бібліотека Українського державного університету науки і технологій
Бази даних
Статті, доповіді, тези- результати пошуку
Вид пошуку
Каталог книг
Каталог книг НМетАУ (до 2022 року)
Періодичні видання (друковані)
Статті, доповіді, тези
Рідкісні та цінні видання
Охоронні документи
Мережеві ресурси
Зона пошуку
Ключевые слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
<.>A=Рогова, О. Г.@<.>
Загальна кількість знайдених документів
:
8
Показані документи
с 1 за 8
>
1.
Рогова
, О. Г.
(методист Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
Аксіологічний аспект гуманітарної парадигми освіти / О. Г.
Рогова
> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. -
№ 4
. - С. 56-59. - Бібліографія : С.59 : 11 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
37
ББК
74
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
аксиологический подход
--
аксиология педагогики
--
аксіологічний підхід
--
аксіологія педагогіки
--
гуманистическая педагогика
--
гуманитарная парадигма образования
--
гуманістична освіта
--
гуманістична педагогіка
--
гуманітарна парадигма освіти
--
философия образования
--
філософія освіти
--
ценности образовательные
--
ценностные ориентации
--
ціннісні орієнтації
--
цінності
Анотація:
Аналізується важливість актуалізації аксіологічного підходу до формування змісту сучасної освіти в контексті гуманітарної парадигми, розглядається проблема цінностей і ціннісних орієнтацій у сучасній вітчизняній філософії освіти.
Знайти схожі
>
2.
Рогова
, О. Г.
(методист кабінету суспільствознавчих дисциплін Дніпропетровського обласного інституту післядипломної).
Ушинський К. Д. про роль суспільства й народності в справі духовно-етичного виховання / О. Г.
Рогова
> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. -
№ 6
. - С. 77-80. - Бібліографія: С.80 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
371.4
ББК
74.200
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
духовное образование
--
духовно-моральне виховання
--
духовно-моральні цінності
--
духовно-моральные ценности
--
история педагогики
--
історія педагогіки
--
личность
--
моральне виховання
--
морально-етичні орієнтири
--
морально-нравственное воспитание
--
морально-этические ориентиры
--
народність
--
народность
--
нравственное воспитание
--
педагогическое наследие
--
педагогічна спадщина
--
особистість
--
религиозное воспитание
--
религиозное образование
--
релігійна освіта
--
релігійне виховання
--
эстетическое воспитание
Анотація:
У статті висвітлюється актуальність включення етичних компонентів релігійної освіти до загальноосвітньої школи через звернення до історичного досвіду вітчизняної християнської освіти. Представлено новий погляд на педагогічну спадщину К. Д. Ушинського з позиції визначення ролі суспільства й народності щодо розвитку ідей духовно-етичної освіти на засадах християнства, визначаються можливості їх реалізації в сучасній педагогічній практиці.
Дод.точки доступу:
Ушинский, Константин Дмитриевич (педагог ; 1824-1871) \о нем\
Знайти схожі
>
3.
Рогова
, О. Г.
(старший викладач Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти).
До питання визначення поняття "релігійна освіта" / О. Г.
Рогова
> // Грані. - 2011. -
№ 6
. - С. 59-62. - Література : С.61-62 : 8 назв
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
гуманитарное образование
--
гуманитарное религиозное образование
--
гуманітарна освіта
--
гуманітарна релігійна освіта
--
духовно-ценностное образование
--
духовно-ціннісна освіта
--
образование Украины
--
освіта України
--
професійна освіта
--
профессиональное образование
--
религиозное образование
--
релігійна освіта
--
специальное образование
--
спеціальна освіта
Анотація:
Аналізується визначення поняття "релігійна освіта", пропонується його розгляд відповідно до міжнародної практики, як частини загальноосвітньої діяльності.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
4.
Рогова
, О. Г.
(Інститут вищої освіти Національної академії педагогічних наук України).
Сучасна освіта в проблемному полі екзистенціалізму / О. Г.
Рогова
> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2013. -
№ 9
. - С. 23-28. - Література : С.27-28 : 7 назв.
УДК
37.013.73
ББК
74.0
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
гуманистическая педагогика
--
гуманистическая стратегия образования
--
гуманістична педагогіка
--
духовність в освіті
--
духовність особистості
--
духовность в образовании
--
духовность личности
--
екзистенціалізм
--
екзистенція
--
философия образования
--
философия экзистенциализма
--
філософія екзистенціалізму
--
філософія освіти
--
экзистенциализм
--
экзистенция
Анотація:
Перспективи розвитку гуманістичної освіти в проблемному просторі екзистенціалізму розглянуті в контексті їх глибинного зв'язку, який до сьогодення слабо рефлексується у філософії освіти.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)
Знайти схожі
>
5.
Рогова
, О. Г.
(Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
Духовні сенси культуроцетричної освіти / О. Г.
Рогова
> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. -
№ 7
. - С. 31-37. - Література : С. 36-37 : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
духовний сенс людини
--
духовні цінності
--
духовність особистості
--
духовность личности
--
духовные ценности
--
духовный смысл человека
--
культура и образование
--
культура і освіта
--
культуроцентрическое образование
--
культуроцентрична освіта
--
постмодернизм в образовании
--
постмодернізм в освіті
--
религиозная культура
--
релігійна культура
--
философия образования
--
философия постмодерна
--
філософія освіти
--
філософія постмодерна
Анотація:
Нові підходи до навчання та виховання в ціннісному просторі вимагають уточнення ролі культури в особистісному пошуку духовно-ціннісних сенсів в умовах постмодерну. При дослідженні духовних сенсів культурологічної освіти застосовувалися методи системно го, соціокультурного та компаративного аналізу. Культурологічний підхід дозволив проаналізувати зміцнення засад духовної культури у змісті сучасної освіти. Обгрунтовано значення культурологічної освіти для процесів культурної ідентифікації, культурног о наслідування й "укорінення" індивіда в культурну традицію, що є засобами формування духовності особистості в умовах постмодерну. Духовно-ціннісний освітній сенс культури полягає в змінах, що відбуваються в особистості в процесі культурологічнох осві ти.
Утримувачі документа:
НБ ДНУ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
6.
Рогова
, О. Г.
(Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ).
Шляхи розкриття духовно-ціннісного потенціалу християнської етики в сучасній школі / О. Г.
Рогова
> // Грані : наук.-теорет. і гром.-політ. альм. - 2015. -
№ 2
. - С. 26-30. - Бібліографія : С.29-30 : 15 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
духовність в освіті
--
духовно-моральна освіта
--
духовно-моральне виховання
--
духовно-моральное воспитание
--
духовно-моральное образование
--
духовность в образовании
--
духовно-ценностный потенциал
--
духовно-ціннісний потенціал
--
светская школа
--
светское образование
--
світська освіта
--
світська школа
--
современная школа
--
современное образование
--
сучасна освіта
--
сучасна школа
--
философия воспитания
--
философия образования
--
філософія виховання
--
філософія освіти
--
христианская этика
--
христианское воспитание
--
християнська етика
--
християнське виховання
--
ценности
--
цінності
--
шкільна освіта
--
школьное образование
Анотація:
Запропоновано філософсько-освітнє розуміння релігійного змісту категорії "духовність", розкрита її значущість та стимулююча роль у становленні внутрішнього світу дитини й розглянуті ефективні конструкти ретрансляції цієї категорії засобами християнськ ої етики з метою адаптації до сучасних завдань державної світської школи. Шляхи розкриття духовно-ціннісного потенціалу християнської етики в сучасній школі розглянуті в контексті пошуку глибинних зв'язків та синтезуючих цінностей освітніх напрямків: а ксіологічно-праксеологічного, екзистенційного, еортологічного та культурологічного., що мають знайти своє місце в освітній царині через персоніфікацію та варіативність навчання і виховання з наданням можливості зробити кожній дитині свій ціннісний виб ір у напрямку досягнення нової більш досконалої якості життя.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
7.
06
Д 54
Рогова
, О. Г.
Актуалізація пошуку сенсожиттєвих цінностей як філософсько-освітня проблема [Електронний ресурс] / О. Г.
Рогова
> // Антропологічні виміри філософських досліджень : зб. наук. пр. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - Дніпропетровськ, 2015. -
Вип. 8
. - С. 55-63. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://ampr.diit.edu.ua/article/view/55727/51904. - Повний текст. - Режим доступу: http://ampr.diit.edu.ua/issue/view/3393. - Зміст
УДК
[128+122]:37.01
Рубрики:
Філософія
Философия
Кл.слова (ненормовані):
сенс життя
--
смысл жизни
--
цінності
--
ценности
--
освіта
--
образование
--
екзистенція
--
экзистенция
--
буття
--
бытие
--
свобода
--
свобода
--
особистість
--
личность
Перейти к внешнему ресурсу:
Повний текст
,
Перейти к внешнему ресурсу:
Зміст
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
8.
Рогова
, О. Г.
Аксіостратегія як чинник духовно-ціннісної модернізації освіти [Текст] / О. Г.
Рогова
> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2016. -
№ 7
. - С. 19-24. - Література : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
37.013
ББК
74.00
Рубрики:
Освіта. Педагогіка
Образование. Педагогика
Кл.слова (ненормовані):
аксиологический подход
--
аксиологическое измерение образования
--
аксиология образования
--
аксіологічний вимір освіти
--
аксіологічний підхід
--
аксіологія педагогіки
--
духовність в освіті
--
духовность в образовании
--
модернизация образования
--
модернізація освіти
--
философия образования
--
філософія освіти
--
ценности
--
цінності
--
аксіостратегії
--
аксиостратегии
--
освітній процес
--
образовательный процесс
Анотація:
Запропоновано визначення поняття "аксіостратегії" як інструментального чинника оновленого розкриття аксіологічного підходу в освіті.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
Стандартний
Розширений
Професійний
За словником
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)