Головна
Авторизація
Прізвище
№ читательского билета
 

Бази даних


Статті, доповіді, тези- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Пустотин, В.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
Шифр: М20/2008/10
   Журнал

Маркетинг и реклама . - Виходить щомісячно
2008р. № 10
Зміст:
Пустотин, В. Брендинг в Украине: пройденные этапы и перспективы / В. Пустотин. - С.19-21
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (04.11.2008р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Пустотин, В.
    Брендинг в Украине: пройденные этапы и перспективы / В. Пустотин // Маркетинг и реклама. - 2008. - № 10. - С. 19-21
УДК
Рубрики: БРЕНДЫ
   БРЕНДИ

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
БРЕНДИНГ

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (04.11.2008р. Інв.2003ж - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

3.


    Пустотин, В. (директор).
    Женский брендинг: как женщины воспринимают самих себя? [Текст] / В. Пустотин // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2017. - N 3. - С. 23-27 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
женские бренды -- жіночі бренди -- самовосприятие -- самосприйняття -- женственность -- жіночність -- женский имидж -- жіночий імідж
Анотація: Речь идет о понятии "женский брендинг" и о том, для чего нужны женские бренды и что женский брендинг должен давать самой женщине.


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)